SLET!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:08 schreef L_tte het volgende:
Heel volwassen haha, maar goed ben 'm zelf gestart. Over echte penetratie dan hè.
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 18
Vrouwen: 1
Mannen: 9
Nou kennen we lachen hoor
iddquote:
quote:
quote:Vrouwen: 1
Ik zat er al op te wachten. Heel knap dat jij kan oordelen over mensen en hun leven & wat ze moeten doen wanneer je ze niet kent. EN dat als ik een man was geweest het oordeel misschien anders was geweest?quote:
Als je op je 18e er al 10 gehad heb, ben je sowieso een slet. Ongeacht achtergrond en levensstyle.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef L_tte het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten. Heel knap dat jij kan oordelen over mensen en hun leven & wat ze moeten doen wanneer je ze niet kent. EN dat als ik een man was geweest het oordeel misschien anders was geweest?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef L_tte het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten. Heel knap dat jij kan oordelen over mensen en hun leven & wat ze moeten doen wanneer je ze niet kent. EN dat als ik een man was geweest het oordeel misschien anders was geweest?
Klopt. Mannen zijn stoer, vrouwen een hoer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef L_tte het volgende:
[..]
Een man die er al 10 gehad heeft op z'n 18e is ook gewoon een slet hoor. En er is, op in handen van een mensenhandelaar gevallen zijn na, geen enkel levensverhaal dat je ineens geen slet meer maakt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef L_tte het volgende:
[..]
ik voel een pic moment aan komen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:43 schreef L_tte het volgende:
Hm jullie hebben ook wel gelijk, ik zou dat ook zo zien. Maar het is absoluut niet zo dat ik met iedereen het bed in ben gedoken. Ik reis vanaf mijn 15e de wereld over voor werk, heb lol en ben nieuwsgierig. Ik heb nergens spijt van gehad en dingen zeker doordacht. Dat er dan meteen een stempel op je gedrukt wordt om zo'n stom getal, is jammer. Zeker omdat ik niet die uitstraling en het persoon ben die past bij het beeld dat jullie hebben, dat weet ik zeker. Maar wat niet weet wat niet deert, anonimiteit maakt blij hier.
quote:
Zoals ik al zei dus, geen enkele reden...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:43 schreef L_tte het volgende:
Ik reis vanaf mijn 15e de wereld over voor werk, heb lol en ben nieuwsgierig.
Ik weet dat sletjes dom horen te zijn, maar zo dom om een foto te posten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:45 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ik voel een pic moment aan komen...
balkje voor de ogen mag hoor...
Flikker op zeg, aandachtshoer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:43 schreef L_tte het volgende:
Hm jullie hebben ook wel gelijk, ik zou dat ook zo zien. Maar het is absoluut niet zo dat ik met iedereen het bed in ben gedoken. Ik reis vanaf mijn 15e de wereld over voor werk, heb lol en ben nieuwsgierig. Ik heb nergens spijt van gehad en dingen zeker doordacht. Dat er dan meteen een stempel op je gedrukt wordt om zo'n stom getal, is jammer. Zeker omdat ik niet die uitstraling en het persoon ben die past bij het beeld dat jullie hebben, dat weet ik zeker. Maar wat niet weet wat niet deert, anonimiteit maakt blij hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |