Oke ja Manchester United die interesse toont enzo, die zien het verkeerd.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks donder op. Hij moet meer laten zien anders kan hij een Europese toptransfer sowieso vergeten.
Die hebben net Kagawa gehaald. vind je Eriksen beter?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke ja Manchester United die interesse toont enzo, die zien het verkeerd.
Soms wel jaquote:Op zondag 22 juli 2012 01:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke ja Manchester United die interesse toont enzo, die zien het verkeerd.
Die spleetoog is 3 jaar ouder volgensmij.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hebben net Kagawa gehaald. vind je Eriksen beter?
Aantal assists is idd erg goed, 7 goals is voor een aanvallende middenvelder vrij weinig. Dat moeten er toch minimaal wel 10 zijn vind ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:29 schreef Tyron het volgende:
Serieus man dat mensen het niet inzien.Wat was Suarez na een druk seizoen? Helemaal niets. Eriksen na een druk seizoen? 17 Assists 7 goals en dat alleen in de eredivisie.
Ik zeg toch ook, dit jaar moet hij het laten zien. hij kan niet elk jaar onder het te jong zijn wegkomen.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die spleetoog is 3 jaar ouder volgensmij.
WACHT MAAR ERIKSEN LAAT NIKS VAN JULLIE HEELquote:Op zondag 22 juli 2012 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook, dit jaar moet hij het laten zien. hij kan niet elk jaar onder het te jong zijn wegkomen.
quote:Op zondag 22 juli 2012 01:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
WACHT MAAR ERIKSEN LAAT NIKS VAN JULLIE HEEL
Mwah, alles bijelkaar opgeteld was hij toch goed voor 24 goals.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Aantal assists is idd erg goed, 7 goals is voor een aanvallende middenvelder vrij weinig. Dat moeten er toch minimaal wel 10 zijn vind ik.
Serieus man, Eriksen en Fischer in één elftal.quote:
Van Rhijnquote:Op zondag 22 juli 2012 01:35 schreef inZanity het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar wanneer komt er weer eens een groot talent uit de eigen opleiding bij Ajax?
Zie van Rhijn.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:35 schreef inZanity het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar wanneer komt er weer eens een groot talent uit de eigen opleiding bij Ajax?
Je bedoeld 1.50 korte suri boys zoals Lukokokokokoki?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:35 schreef inZanity het volgende:
Ik heb nog een Fischer Price thuisliggen voor jequote:
Ajax is onderscheiden met een prijs voor de beste jeugdopleiding van Europa. In het Italiaanse Frosinone ontving hoofd jeugdopleidingen Jan Olde Riekerink de prijs uit handen van Jacopo Volpi, vice-directeur van Rai Sport.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:35 schreef inZanity het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |