Ja datquote:Op zondag 22 juli 2012 01:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Te vroeg. En Denen zijn slim genoeg om dat te weten.
Ja, daar halen ze pareltjes als Reis opquote:Op zondag 22 juli 2012 01:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSV heeft toch vooral een scouting lopen in Brazilie? Of is dat niet meer zo?
Was altijd wel zo ja, maar laatste jaren helaas niet meer. Is ook bijna niet te doen, bijna iedere Europese club heeft daar wel scouts zitten.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSV heeft toch vooral een scouting lopen in Brazilie? Of is dat niet meer zo?
Reis was ook een topper geweest mits geen blessure..quote:Op zondag 22 juli 2012 01:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, daar halen ze pareltjes als Reis op
Ja nouja we hebben het geluk dat Denemarken de laatste tijd goeie talenten/speler brengt zoals Eriksen en Fischerquote:Op zondag 22 juli 2012 01:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Was altijd wel zo ja, maar laatste jaren helaas niet meer. Is ook bijna niet te doen, bijna iedere Europese club heeft daar wel scouts zitten.
Ajax doet dat wel goed met die Olsen die daar de talentjes goed weet uit te kiezen.
Ook gewoon goed gedaan. Die jongens konden ook naar grotere clubs maar kiezen voor Ajax als tussenstap.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja nouja we hebben het geluk dat Denemarken de laatste tijd goeie talenten/speler brengt zoals Eriksen en Fischer
Maar hij moet zich dit seizoen wel echt gaan bewijzen, anders krijg je de kans dat het een eeuiwg talent word.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja nouja we hebben het geluk dat Denemarken de laatste tijd goeie talenten/speler brengt zoals Eriksen en Fischer
Maar op de manier hoe hij met PSV is omgegaanquote:Op zondag 22 juli 2012 01:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Reis was ook een topper geweest mits geen blessure..
17 Assists en 7 goals man, voor de zoveelste keer plus dat hij tussen de vorige 2 seizoenen amper vakantie heeft gehad en daarvoor nog een WK had gespeeld. Die jochie was gewoon uitgeput en had een lange vakantie nodig. Dat zag Frankie en dat gaf hij hem. Ik denk dat mijn boy Eriksen dit seizoen gaat knallen.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hij moet zich dit seizoen wel echt gaan bewijzen, anders krijg je de kans dat het een eeuiwg talent word.
Tijd begint te dringen Tyron... Hij zal toch echt dat talent jasje eraf moeten spelen.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
17 Assists en 7 goals man, voor de zoveelste keer plus dat hij tussen de vorige 2 seizoenen amper vakantie heeft gehad en daarvoor nog een WK had gespeeld. Die jochie was gewoon uitgeput en had een lange vakantie nodig. Dat zag Frankie en dat gaf hij hem. Ik denk dat mijn boy Eriksen dit seizoen gaat knallen.
Ja allemaal leuk en wel maar Eriksen stond samen met Balo en nog paar andere tussen de 5 grootste europese talenten. hij moet meer tonen dan 7 schampere doelpunten.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
17 Assists en 7 goals man, voor de zoveelste keer plus dat hij tussen de vorige 2 seizoenen amper vakantie heeft gehad en daarvoor nog een WK had gespeeld. Die jochie was gewoon uitgeput en had een lange vakantie nodig. Dat zag Frankie en dat gaf hij hem. Ik denk dat mijn boy Eriksen dit seizoen gaat knallen.
Moet zich in de topwedstrijden gewoon wat meer laten zien. Dat doet hij veel te weinig.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
17 Goals en 7 assists maakt je geen 'talent' meer maar één van de betere spelers van de Eredivisie.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tijd begint te dringen Tyron... Hij zal toch echt dat talent jasje eraf moeten spelen.
Scoorde de 1-0 tegen Feyenoord, tegen Zagreb 3 assists en 1 goal (beide wedstrijden), tegen Twente kampioenswedstrijd 2 assists.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moet zich in de topwedstrijden gewoon wat meer laten zien. Dat doet hij veel te weinig.
Reis zat wel met ze neus in het verdovende poeder of pilletjes..quote:Op zondag 22 juli 2012 01:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Reis was ook een topper geweest mits geen blessure..
Hij kan nóg beter dan dit. Een wereldtopper moet ook het verschil in de grote wedstrijden maken. En daar is Eriksen te vaak onzichtbaar.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
17 Goals en 7 assists maakt je geen 'talent' meer maar één van de betere spelers van de Eredivisie.
Niet genoeg. de helft van het seizoen zie je hem namelijk ook niet.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Scoorde de 1-0 tegen Feyenoord, tegen Zagreb 3 assists en 1 goal (beide wedstrijden), tegen Twente kampioenswedstrijd 2 assists.
Hij gaf 17 assists aan een B voorhoede waar vaak spelers zoals Ebecilio in stonden en we vaak een spits miste. Dat is gewoon goed.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en wel maar Eriksen stond samen met Balo en nog paar andere tussen de 5 grootste europese talenten. hij moet meer tonen dan 7 schampere doelpunten.
Een "Van der Vaartje"?quote:Op zondag 22 juli 2012 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet genoeg. de helft van het seizoen zie je hem namelijk ook niet.
Toch is dat te weinig. In de wedstrijden tegen PSV vind ik hem iig altijd een van de mindere.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Scoorde de 1-0 tegen Feyenoord, tegen Zagreb 3 assists en 1 goal (beide wedstrijden), tegen Twente kampioenswedstrijd 2 assists.
Niks donder op. Hij moet meer laten zien anders kan hij een Europese toptransfer sowieso vergeten.quote:
Niemand zegt dat hij een slechte speler is. Maar hij zal zich meer moeten laten gelden. That's it.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |