Waarom zou je een maan van pluto willen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:38 schreef pl4kkie het volgende:
Heb ook al tegen haar gezegd dat ik nix wil ook vanwege die vriend.
Dan gaan we met zn alle naar de kroeg maar soms is het zo ongemakkelijk dat ik soms in staat ben om weg tegaan. Vaak ook omdat ze zich helemaal klem zuipt. Heb al wel een heel klein balletje uit gegooid naar die vriend. Wil niet plompverloren het erin gooien wat ze doet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:42 schreef BorusBulldog het volgende:
Bekend probleem, echter zou ik er niet bij vermelden dat een reden waarom je nix wilt die vriend van je is, dit kan nog wel eens verkeerd uitpakken.
Voor de rest inderdaad de boot afhouden, je vriendschap gaat niet kapot als je open bent naar je vriend hierover (je vriend is ook niet blind), en gewoon nergens op in gaan.
Hun relatie gaat waarschijnlijk toch wel over als ze interesse in jou heeft.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik en mijn vrienden zijn inmiddels oud genoeg dat we dit soort dingen wat makkelijker bespreken. Ik vind het sowieso niet bevorderlijk voor mijn vriendschap als ik weet dat een vriend van mij met een dame is die eigenlijk interesse heeft in een ander en er vervolgens niks mee doe.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:46 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan gaan we met zn alle naar de kroeg maar soms is het zo ongemakkelijk dat ik soms in staat ben om weg tegaan. Vaak ook omdat ze zich helemaal klem zuipt. Heb al wel een heel klein balletje uit gegooid naar die vriend. Wil niet plompverloren het erin gooien wat ze doet.
ik zou haar best wel willen doen. Maar puur vanwege principes denk ik daar totaal niet aan. Ga het ook niet uitlokken vanwege dat. Zelfs als het over gaat zou ik der nog steeds niet doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:48 schreef DahBigKahuna het volgende:
Belangrijke vraag voor mijn beeldvorming: Wat vind je van die chick? Zou je haar doen?
Als je haar toch niet aantrekkelijk vindt, wordt het verhaal een stuk makkelijker. De boot afhouden en je kameraad vertellen hoe het zit.
ALs er bij jou ook gevoelens gaan meespelen dan ligt het iets ingewikkelder.
23. Bij ons is alles bespreekbaar. Maar omdat ik soms niet weet waar ik moet beginnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:49 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik en mijn vrienden zijn inmiddels oud genoeg dat we dit soort dingen wat makkelijker bespreken. Ik vind het sowieso niet bevorderlijk voor mijn vriendschap als ik weet dat een vriend van mij met een dame is die eigenlijk interesse heeft in een ander en er vervolgens niks mee doe.
Mijn vrienden verdienen beter.
Ik begin vaak gewoon door te vragen wat hij van haar gedrag vindt en vervolgens geef ik aan hoe ik het zie en dat ik het idee heb dat ze wel een aparte interesse toont, maar goed dit is natuurlijk per persoon verschillend dus ik kan niet zeggen hoe die vriend van jou hierop zou reageren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
23. Bij ons is alles bespreekbaar. Maar omdat ik soms niet weet waar ik moet beginnenduurt het soms wel is wat langer.
Als zij steeds seksuele sms'jes stuurt ga je er blijkbaar ook een beetje op in, of zeg jij dan steeds 'nee sorry, ik heb geen zin om je borsten te masseren?' (oidquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ik zou haar best wel willen doen. Maar puur vanwege principes denk ik daar totaal niet aan. Ga het ook niet uitlokken vanwege dat. Zelfs als het over gaat zou ik der nog steeds niet doen
9 van de 10 x reageer ik er gewoon niet op. Soms wel maar dan als vriend zijnde. Dat moet kunnen imo. Denk dat ze daardoor ook iets hebt van hmmm.... zoals ik al zei het begint me nu pas echt op te vallen wat haar bedoelingen zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als zij steeds seksuele sms'jes stuurt ga je er blijkbaar ook een beetje op in, of zeg jij dan steeds 'nee sorry, ik heb geen zin om je borsten te masseren?' (oid)
Dus het lijkt me een klein beetje schijnheilig allemaal.
Gewoon lekker neuken. Dat doet elk mens goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
9 van de 10 x reageer ik er gewoon niet op. Soms wel maar dan als vriend zijnde. Dat moet kunnen imo. Denk dat ze daardoor ook iets hebt van hmmm.... zoals ik al zei het begint me nu pas echt op te vallen wat haar bedoelingen zijn.
dan 1x neuken, zij weg en vriendschap kapot. No Thanksquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:22 schreef HSG het volgende:
[..]
Gewoon lekker neuken. Dat doet elk mens goed.
Je laat steeds een opening dus, en hebt nooit keihard gezegd dat je het niet wil hebben. Waarom doe je dat niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
9 van de 10 x reageer ik er gewoon niet op. Soms wel maar dan als vriend zijnde. Dat moet kunnen imo. Denk dat ze daardoor ook iets hebt van hmmm.... zoals ik al zei het begint me nu pas echt op te vallen wat haar bedoelingen zijn.
tot nu was het een beetje plagen met er geen verdere gedachte achter. Maar nu het steeds meer duidelijk begint te worden wat haar bedoelingen zijn. Ben er ook gelijk mee gestopt toen dat bekent was. Mja ik zal binnenkort wel gaan praten met me maat want dit kan gewoon niet verder zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je laat steeds een opening dus, en hebt nooit keihard gezegd dat je het niet wil hebben. Waarom doe je dat niet?
die relatie zal sowieso wel snel overgaan... maar realiseer je je wel dat de kans erg groot is dat als je wat met die meid begint nadat het uit is met je vriend, jullie vriendschap nog steeds heel erg op de proef gesteld wordt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:38 schreef pl4kkie het volgende:
Wat is hier het beste om het tedoen? Ik heb liever dat die relatie op normale wijze overgaat dan dat het door mij komt. Of dat de vriendschap met me maat kapot gaat door haar acties.
ik heb helemaal niet de intentie om iets met zijn afdankertjes te gaan doen. Moge dat duidelijk zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
die relatie zal sowieso wel snel overgaan... maar realiseer je je wel dat de kans erg groot is dat als je wat met die meid begint nadat het uit is met je vriend, jullie vriendschap nog steeds heel erg op de proef gesteld wordt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |