Kansloze missie dudequote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:10 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
30. Ik heb alleen 11 punten van het laatste project, en binnenkort nog 4 erbij van stage, en verder het hele jaar maar 2vakken gehaald dus dat zijn er nog 7 dus ik heb nu 22 punten.
 .
 .

3 vakken halen. Dynamica A (prima te doen) Lineaire algebra 2 (ook te doen) en modelvorming en regeltechniek (drama).quote:

. Je moet alleen de denkwijze van regeltechniek een beetje begrijpen, dat is wel heel anders. Maar het zijn simpele recht-toe-recht-aan sommetjes.
 . Je moet alleen de denkwijze van regeltechniek een beetje begrijpen, dat is wel heel anders. Maar het zijn simpele recht-toe-recht-aan sommetjes.

Vind jij.quote:
 Masturbeer je? Wat studeer je?
 Masturbeer je? Wat studeer je?

Wb @ Delft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:15 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Vind jij.Masturbeer je? Wat studeer je?

Nice.quote:

Beetje jammer.
 Beetje jammer.

quote:Something went wrong. You should try to reload the application.
If all else fails, please contact the helpdesk.

Gewoon in OSIRIS kijken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:39 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
BB zelf doet het gewoon, maar hij kan m'n timetable niet laden.

p dat nooit, waarom dan niet jullie op civiel en wij in het sportcentrum.quote:
 Sowieso de hele falende bureaucratie van de TU en dan in het bijzonder 3me.
 Sowieso de hele falende bureaucratie van de TU en dan in het bijzonder 3me.  

OWS afgelopen maandag was verspreid over 4 middelgrote zalen. Zal nu ook wel zijn. Door heel het gebouw heen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:43 schreef luckass het volgende:
Welke zalen zit je dan? Op civiel is toch nooit genoeg ruimte voor een 1e jaars tentamen WB.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |