Oh pardonquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:31 schreef Maisnon het volgende:
tapas is eigenlijk meer de vorm waarin je het krijgt, niet echt een gerecht
Zelfde als je zegt: heeft iemand wel eens uit een pan opgeschept, was dat lekker ?
Een verjaardag en we gaan naar een tapasrestaurant.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had allerlei visgerechtjes.Wat heb je zaterdag dan?
dat heb ik je ook al verteldquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh pardon![]()
Geeft al gelijk aan, hoe ervaren ik (niet) ben met tapas..
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben al aan het watertanden.
Oh, dat lijkt me wel gezellig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een verjaardag en we gaan naar een tapasrestaurant.
Haha ja ik bedoelde het niet zo eh pardonverzoekendquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh pardon![]()
Geeft al gelijk aan, hoe ervaren ik (niet) ben met tapas..
JA, zo zit ik vast in het restaurant.quote:
FFUFUFHUFUHHFFUHFHUHFUHUDAsfdhtdgfsfhtgresdafghjjgfgdshjquote:
Ja, ik ben echt heel erg benieuwd wat ik ervan ga vinden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha ja ik bedoelde het niet zo eh pardonverzoekend![]()
Maar het was meer een waarschuwing vooraf
Zijn gewoon kleine porties en daar bestel je dan (samen) een boel vanAls het een beetje een goed Spaans restaurant is is het vast lekker.
Bij ons heb je zo'n tapasrestaurant waar ze ook veel... meer Nederlandse gerechten hebben, maar dan in tapasvormdat vond ik wat minder.
Precies wat ik vermoeddequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA, zo zit ik vast in het restaurant.
Google translate herkent FFUFUFHUFUHHFFUHFHUHFUHUDAsfdhtdgfsfhtgresdafghjjgfgdshquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
FFUFUFHUFUHHFFUHFHUHFUHUDAsfdhtdgfsfhtgresdafghjjgfgdshj
lol waarom copypaste je het naar translatequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Google translate herkent FFUFUFHUFUHHFFUHFHUHFUHUDAsfdhtdgfsfhtgresdafghjjgfgdsh
Als IJslands
En het is grappig als ie het uitspreekt
autisten unitedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lol waarom copypaste je het naar translate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |