Ik wilde net gaan zeggen: je kunt moeilijk verwachten dat mensen gaan zeggen "God wat shit voor je meid, wat een zakkenwasser die vent."quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:14 schreef elieni het volgende:
Oei niet echt begripvolle reacties maarja ik had me er wel aan verwacht.
Ja, dat zie ik nu ook in, maar uiteindelijk als die persoon je echt graag ziet dan denk je toch, het komt wel goed, hij zal zijn verantwoordelijkheid wel opnemen. Oké ja ik heb de bal daar wel serieus misgeslaan maar op die moment twijfelde hij ook en zei hij een tijd dat hij het echt wilde en dat hij er zijn plicht voor wou vervullen en tja daarna is hij helemaal omgeslaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Tja, het klinkt inderdaad erg grof wat ze hier zeggen maar toch. Hij riep in he tbegin al dat hij er niet aan toe was.. Tja anderzijds.. als hij volwassen genoeg wil zijn zijn lul ergens in te duwen dan ook maar volwassen genoeg om de gevolgen te dragen. Maar al die signalen die er daarvoor al waren.. dan vraag ik me af... waarom?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:25 schreef Spezza19 het volgende:
Je was op de hoogte van abortusklinieken?
Klinkt misschien hard, maar waarom zou je uberhaupt een kind van hem willen opvoeden....
maar het was toch al tijden duidelijk dat een relatie gewoon niet werkte tussen jullie twee en dat het een lambal is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:24 schreef elieni het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik nu ook in, maar uiteindelijk als die persoon je echt graag ziet dan denk je toch, het komt wel goed, hij zal zijn verantwoordelijkheid wel opnemen. Oké ja ik heb de bal daar wel serieus misgeslaan maar op die moment twijfelde hij ook en zei hij een tijd dat hij het echt wilde en dat hij er zijn plicht voor wou vervullen en tja daarna is hij helemaal omgeslaan.
Ja, en ik heb de abortuskliniek ook gebeld en die was redelijk kwaad en zei dat ik het al veel te laat was. Daarna ben ik alles gaan inzien natuurlijk omdat hij ook reageerde dat hij er niet klaar voor was. Ja kijk ik moet nu wel zijn kind opvoeden, ik heb geen andere keus meer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:25 schreef Spezza19 het volgende:
Je was op de hoogte van abortusklinieken?
Klinkt misschien hard, maar waarom zou je uberhaupt een kind van hem willen opvoeden....
Adoptie is ook een keuze..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:27 schreef elieni het volgende:
[..]
Ja, en ik heb de abortuskliniek ook gebeld en die was redelijk kwaad en zei dat ik het al veel te laat was. Daarna ben ik alles gaan inzien natuurlijk omdat hij ook reageerde dat hij er niet klaar voor was. Ja kijk ik moet nu wel zijn kind opvoeden, ik heb geen andere keus meer.
Mja, als ie later vaderschap komt claimen, mag ie ook voor het kind betalen..... en aangezien het een klaploper is, zal dat wel niet gebeuren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:26 schreef Bill_E het volgende:
[..]
![]()
Het is primair haar kind.. Alleen moet je wel opletten dat die lul niet ineens zijn vaderschap komt claimen later.
Wat ik niet begrijp in het verhaal is een huis kopen zonder baan? Zowel TS als haar Ex hebben geen werk?
Hij wil wel een relatie met mij maar niet met me samenwonen, dat heeft hij gezegd, en hij zei ook dat we perfect als vrienden zouden overeen komen. En ik zei dat ik dat niet zag zitten en dan ja blijft er niet veel keuze meer over dan uit elkaar gaan. Hij wil wel voor het kind zorgen maar dan onmiddellijk in co-ouderschap maar daar ga ik proberen iets aan te doen dat het hem niet zo makkelijk lukt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:26 schreef Bill_E het volgende:
[..]
![]()
Het is primair haar kind.. Alleen moet je wel opletten dat die lul niet ineens zijn vaderschap komt claimen later.
Wat ik niet begrijp in het verhaal is een huis kopen zonder baan? Zowel TS als haar Ex hebben geen werk?
Ik heb daar ook al aan zitten denken maar ga ik dat wel kunnen van zodra ik het in mijn handen heb en 9 maanden heb gedragen?... Stel je eens in mijn plaats zou jij het kunnen opbrengen om zomaar een kind af te geven? Ik beschik over genoeg middelen om het op te voeden daar niet van maar ik heb gewoon geen partner en dat is wel redelijk beschetenquote:
Afstaan ter adoptie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:27 schreef elieni het volgende:
[..]
Ja, en ik heb de abortuskliniek ook gebeld en die was redelijk kwaad en zei dat ik het al veel te laat was. Daarna ben ik alles gaan inzien natuurlijk omdat hij ook reageerde dat hij er niet klaar voor was. Ja kijk ik moet nu wel zijn kind opvoeden, ik heb geen andere keus meer.
Eigen schuld dikke bult.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:31 schreef elieni het volgende:
[..]
Ik heb daar ook al aan zitten denken maar ga ik dat wel kunnen van zodra ik het in mijn handen heb en 9 maanden heb gedragen?... Stel je eens in mijn plaats zou jij het kunnen opbrengen om zomaar een kind af te geven? Ik beschik over genoeg middelen om het op te voeden daar niet van maar ik heb gewoon geen partner en dat is wel redelijk bescheten
TS maakt de nodige schrijffouten.... maar bulD?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke buld.
Nu moet je op de blaren zitten omdat je zo roekeloos was.
Ik doe niet voor niks een engelstalige opleidingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
TS maakt de nodige schrijffouten.... maar bulD?
Zeg aub hé, ik heb toch nooit gezegd dat ik er mijn verantwoordelijkheid niet voor wil nemen, het is gewoon een kutsituatie. Ik kan het heus wel aan hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke buld.
Nu moet je op de blaren zitten omdat je zo roekeloos was.
Engels is ook veel makkelijker dan Nederlands....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik doe niet voor niks een engelstalige opleiding
Waarom loop je hier te klagen, voor bevestiging dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:33 schreef elieni het volgende:
[..]
Zeg aub hé, ik heb toch nooit gezegd dat ik er mijn verantwoordelijkheid niet voor wil nemen, het is gewoon een kutsituatie. Ik kan het heus wel aan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |