Voor de duidelijkheid; dit is dus een wokrestaurant.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Vanuit Utrecht is er in Amersfoort ook een heul lekkere
http://www.a1-plaza.nl/home
Maar dit zijn wel lekkere sushi'squote:Op donderdag 23 juni 2011 23:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar een sushirestaurant heeft toch meer sushi's dan een wokrestaurant vaak. In Eindhoven zit ook een goed sushirestaurant met allyoucaneat voor 22 euro ofzo.
KNHHHHHHOOOOOOOOFLOOK op de biefblokjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
En ik vind de andere gerechtjes nóg (indien mogelijk) lekkerder dan hun sushi.
Wie is F nou weer?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
KNHHHHHHOOOOOOOOFLOOK op de biefblokjes
F. kreeg er migraine van
Franklinquote:
MMMMMMMMMMMMMMMquote:
Ik kom weer net op tijd binnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
MMMMMMMMMMMMMMM
Miauw, wanna shabu?
Ik ook! Die vloeibare druiven hebben ook niet echt geholpenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg serieus honger van dit gesprek.
Oh, dat moet volgens mij wel!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kom weer net op tijd binnen![]()
Ja lekker!
Ik kan alleen niet met stokjes eten
Ik prik altijd één stokje in het eten en die andere houd ik er heel interessant naast, dan lijkt het nog watquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat moet volgens mij wel!Mn moeder kon het ook niet
Jij had een voorsprongquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan met stokjes eten! Geleerd van mijn Indische oma
.
En 3 daarvan zitten op minder dan 20 minuutjes rijden van mijn huis.quote:Shabu Shabu heeft 7 vestingen.
Ik ook, gewoon van m'n moeder geleerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan met stokjes eten! Geleerd van mijn Indische oma
.
Ze hebben bij Shabu speciaal voor de stokjeskneuzen ook stokjes die met een elastiekje aan elkaar zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kom weer net op tijd binnen![]()
Ja lekker!
Ik kan alleen niet met stokjes eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |