Yep. INB4 het plaatje over sloten en sleutels...quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Dit is al zo vaak gediscussieerd.
Daar heb ik toch anders over gehoord trouwens.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:37 schreef Yi-Long het volgende:
Het zijn vooral vrouwen die je telkens dat excuus hoort gebruiken dat mannen dan zogenaamd een held zouden zijn.
Mannen hebben het er zelf nooit echt over. Waarschijnlijk willen die vrouwen gewoon hun eigen acties daarmee goedpraten ofzo.
Zou best kunnen dat bepaalde groepen mannen het er wel veel met elkaar over hebben, maar zelf nog nooit echt meegemaakt... misschien ook omdat ze weten dat ik zo niet echt in elkaar zit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:46 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Daar heb ik toch anders over gehoord trouwens.
Ah, vandaar. Maar niet alle mannen dan gelijk over een kam scheren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat bepaalde groepen mannen het er wel veel met elkaar over hebben, maar zelf nog nooit echt meegemaakt... misschien ook omdat ze weten dat ik zo niet echt in elkaar zit.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yep. INB4 het plaatje over sloten en sleutels...
Ik ben het eens met een Fries, hoe kan dit?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
ts heeft een kleine lul
ts is een dikke lul
ts opent een topic over een onderwerp wat al 1001 x voorbij is gekomen
ts wil graag ziektes
ts geeft niks om zijn neuk breezahs en geeft ze ziektes
ts is ziek
ts
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:06 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik ben het eens met een Fries, hoe kan dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |