De vriendelijkheid zelf merk ikquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:17 schreef schommelstoel het volgende:
Als je in bed ligt het zelfde denken als tijdens de film, het is een film dus niet echt en er kan iets gebeuren.
Zeker van zijn, misschien is de enge man onder je bed wel een hele sympathieke kerel.
Doos.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:18 schreef trovey het volgende:
[..]
De vriendelijkheid zelf merk ik...jij gaat het maken op FOK!.
Blikje.quote:
Weg jij, theemuts.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:18 schreef trovey het volgende:
[..]
De vriendelijkheid zelf merk ik...jij gaat het maken op FOK!.
Je kijk wel of niet...zo simpel is het ....doos.![]()
Ah, je bent gewoon bang voor geestenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Alonso123 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet echt bang voor, voor films met moordenaars of zo.
Van die geestenfilms.. daar schijt ik dus echt voor in mn broek.
Ben gewoon bang dat als ik heel even mijn open ogen doe dat er dan een meisje staat met lang zwart haar en een wit jurkje
Hij is nog jong, dan heb je gewoon meer fantasie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, je bent gewoon bang voor geesten
Denk dan gewoon, je bent hier niet welkom, dit is mijn kamer/huis en je mag en kan hier niet zijn.
En sowieso kan er niets gebeuren
Ja je hebt wel gelijk en ik denk het ook vaak maar toch, ik blijf bangquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, je bent gewoon bang voor geesten
Denk dan gewoon, je bent hier niet welkom, dit is mijn kamer/huis en je mag en kan hier niet zijn.
En sowieso kan er niets gebeuren
schrik helpquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:21 schreef formerjellybean het volgende:
boe hier is de geest die volgt in een topic
Pas maar opquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:21 schreef formerjellybean het volgende:
boe hier is de geest die volgt in een topic
Dan zal dat ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:23 schreef Alonso123 het volgende:
[..]
Ja je hebt wel gelijk en ik denk het ook vaak maar toch, ik blijf bang![]()
En er kan inderdaad niets gebeuren nee maar dat is niet me grootste angst, het is dat ik gewoon niet wil dat ik ze zie
Ben allang afgekickt en kijk ze ook niet meer maar je leest er soms toch wel eens wat over of je ziet een stukje op tvquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:23 schreef drvc het volgende:
TS je moet afkicken van de horror films, ga je verdiepen in fantasy films, zodat je er niet meer aandenkt.
En als je wat ouder bent, dan ga maar weer horror kijken.
(Ik heb dat ook gedaan)
Nu ben je wel klaar denk ik?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Pas maar op...TS is nogal snel chagrijnig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |