En dan vind je MIJ makkelijk scoren?quote:
Dat zeg ik ook niet, dat zij de enige is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joh, elke keer als ik weer eens in de SC kijk heeft de één dit, de ander dat, die weer zus, en zij weer zo. Dat is echt alleen fr niet.
Nee, ik probeerde het een beetje te beamenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, dat zij de enige is.![]()
En ik vind niet eens dat f_r zo zielig doet, ze is vaak zat ook gewoon positief hoor.
@Elies, augurken zijn ook gewoon smerig.
Ik vind augurken lekkerquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.![]()
En ik vind niet eens dat f_r zo zielig doet, ze is vaak zat ook gewoon positief hoor.
@Elies, augurken zijn ook gewoon smerig.
Ik check bij heel veel salades of er augurk inzit. Als dat zo is eet ik het niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind augurken lekker
Als ik bij mn ouders komt verstopt mn stiefvader de augurken "omdat ik wel zwanger lijk"
Oh zo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde het een beetje te beamen
Een oprecht bedoelde post: ga eens met iemand praten over jouw gedrevenheid om altijd ergens boven te moeten staan, altijd ergens op neer te moeten kijken, je altijd ergens tegen af te moeten zetten. Het is nooit jouw schuld, anderen zijn of doen áltijd wel iets achterlijks.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
( sorry ik had visite, nieuwe kersenlevering )
Ik zei hier ook dat ze issues heeft waar ze hulp mee moest gaan zoeken, en dat heb ik echt al heel vaak tegen haar gezegd. Ook dat ze altijd het glas halfleeg ziet etc etc etc.
En nee ik had het daar niet openlijk moeten neerzetten, maar ik wist ook dat het hier geen zin had om haar zo met haar neus op de feiten te drukken, omdat ze er toch niks mee doet.
Want ik denk echt dat de hele situatie vreselijk ongezond is daar, voor haarzelf, en ik hoop ook oprecht dat ze es voor zichzelf op gaat komen en niet in de slachtofferrol blijft hangen.
Ze koopt er werkelijk geen drol voor om alleen maar door iedereen zielig gevonden te worden.
Ik ben niet degene die het hier neerzet en dr met dr neus er in duwt.
Sorry f_r, het was zeker niet mijn bedoeling om je direct te kwetsen want dan had ik het wel gewoon hier neergezet!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind augurken lekker
Als ik bij mn ouders komt verstopt mn stiefvader de augurken "omdat ik wel zwanger lijk"
Je had het gewoon niet eens moeten zeggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Anyway Hara, ik zeg dat ik het daar niet neer had moeten zetten en ik bied mn excuses aan aan f_r.
Ik denk niet dat jaloezie het goede woord is ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef Bamba het volgende:
Ik geloof ook niet dat F_R zielig gevonden wilt worden. Wel denk ik dat ze hier in de SC een soort uitlaatklep gevonden heeft. Het is geen kattenpis wat ze de afgelopen 9 maanden heeft meegemaakt en het einde van d'r zwangerschap is ook nog eens niet prettig verlopen. Ik weet uit ervaring hoe jaloers je kunt zijn als je ziet dat bij een ander de kraamperiode wel prettig verloopt en dat frustreert enorm. En als je zoiets in het echte leven zegt, zegt men idd al snel: "het is toch goed afgelopen en ze is toch gezond". En dan voel je je echt zwaar klote en onbegrepen...En als je dan ook nog ergens anders in een sc belachelijk gemaakt wordt...Onder het mom van: ik heb het heus wel goed met d'r voor...
Alsjeblieft Yns, géén (GEEN) foto'squote:Op donderdag 23 juni 2011 21:46 schreef Ynske het volgende:
![]()
augurken met tomaatjes en kaas op een broodje in de oven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaaargh.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:46 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
augurken met tomaatjes en kaas op een broodje in de oven
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef tombolafan het volgende:
En dan vind je MIJ makkelijk scoren?Lees dan eens goed alsjeblieft
Ik sluit mij hier bij aan:quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
Jeetje APK, lees nog eens wat er staat, klik eens op de linkjes, combineer A en B en kom dan nog eens terug met je mening.
Met als toevoeging dat het dom is van oh-oh om in een openbaar subforum haar mening te geven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Nou denk ik dat iedereen weleens met z'n ogen rolt bij een post van F_R, want ze kan soms gewoon nogal naief zijn, of onnavolgbaar. Maar om dat dan elders af te gaan zitten kraken is ook wel erg jammer.
Maar goed, die totale verbazing en afschuw hier is ook wel erg over the top. F_R post onnavolgbaar, dat weet iedereen, en oh-oh kan soms een bitch zijn. En er wordt geroddedl op FOK! Of het nou ergens is waar je het nog terug kan lezen, of achter de schermen, op een meet, per PM, DM, MSN, etc.
Maar nogmaals; het neemt niet weg dat er laag is iemand in een andere SC zó te kakken te zetten.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:47 schreef Oognip het volgende:
Even in een spoiler want anders praat ik er zo ordinair overheenEen plaatje zegt meer dan 1000 woorden. De spoiler had dus gewoon achterwege kunnen blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden. De spoiler had dus gewoon achterwege kunnen blijvenGeen augurken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eet nog liever de carnibest van Oscar.![]()
QFTquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef oh-oh het volgende:
Anyway Hara, ik zeg dat ik het daar niet neer had moeten zetten en ik bied mn excuses aan aan f_r.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden. De spoiler had dus gewoon achterwege kunnen blijvenLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en APK, ik ben iig blij dat jij hier laat weten wat je van me vindt en niet ergens waar ik het niet lees, weet ik dat ook weer
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Sorry, ik bedoel er ook niet mee dat F_R jaloers is, dat was ik zelf wel. En jaloezie betekent natuurlijk niet automatisch dat je het iemand niet gunt..Maar we bedoelen idd hetzelfdequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jaloezie het goede woord is ook.
Ze gunt het haar zus wel maar wel met zo'n gevoel van waarom kon het bij mij nou niet zo makkelijk gaan.
Ofzoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |