Kranenborgquote:
Zoals gewoonlijk heb ik precies dezelfde mening dan jij Robert,quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:05 schreef de_huig het volgende:
deze is, om met robert en bart te spreken, wél hoog op smaak.
zuurtje, zoetje, bittertje..en niet te vergeten een krokantje
ik geef het een 8 en een half
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:06 schreef de_huig het volgende:
[..]
kom er maar in met de plaatjes bart
Ik was even roken, je weet!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef T-Force het volgende:
em-dee-em-aa leest nog steeds mee, maar post niet.
LURKER! SCHAVUIT! BELHAMEL
A.k.a Barbapapa.quote:
Jep, dus ik ben benieuwd.quote:
haha die robert loopt ook te kwijlen bij deze nummers zo te zienquote:
dit is toch hardcore? ik hoor alleen maar boemboemboem, ieder liedje hetzelfdequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef 16meter het volgende:
wanneer begint de hardcore? vanaf 30 ofzo?
Zijn er ook kluisjes?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef 16meter het volgende:
wanneer begint de hardcore? vanaf 30 ofzo?
x2quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef T-Force het volgende:
De naam ligt op het puntje van mijn tong...ik kom er gewoon niet op
Arome Remix van Incomingquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef T-Force het volgende:
De naam ligt op het puntje van mijn tong...ik kom er gewoon niet op
Nog 15 min dan is ie wel vol... aaaah please.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:09 schreef Da_Ripper het volgende:
Ja, ik moet toch echt afhaken nu ... mijn inlees-slag komt morgen in de trein wel
Ach t staat op qdance... magic show... tis wel goed zoquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:09 schreef robuust89 het volgende:
M.I, toen ik op je site keek vanmiddag, stond er geen link naar de Top 500, misschien een idee?
Dat dacht ik vanmorgen ook nadat ik een half uur op de pot had gezeten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ach t staat op qdance... magic show... tis wel goed zo
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat een kermisbliepjes
Waar blijft die hardstyle van vroeger?
Hij draait alleen de viezzzszszste house beatzszszsquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef 16meter het volgende:
T-Force ga je ook early hardstyle draaien in die loods na Decibel
vet... ik will dabei zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Hij draait alleen de viezzzszszste house beatzszszs
Ik doe mijn best, maar ADHD'ers hebben een hele korte aandachtsspannequote:
Tuurlijk! Ik hou echt van Early Hardstylequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef 16meter het volgende:
T-Force ga je ook early hardstyle draaien in die loods na Decibel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |