Heb Krulliewullie afgelopen 2 topics gemist trouwens...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:58 schreef T-Force het volgende:
Mij aan Krulliewullie! Dit is 1 van haar favorieten
Inderdaad doormixxxennn!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:58 schreef Tha_Bartman het volgende:
M.I doe snel volgende dan hebben we weer meer gespreksvoer.
Hoog op smaak?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:58 schreef de_huig het volgende:
[..]
ook dat ja
maar we moeten alleen ff in een dubbele waaier, stoempen op het buitenblad
enkele ook goed?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:58 schreef de_huig het volgende:
[..]
ook dat ja
maar we moeten alleen ff in een dubbele waaier, stoempen op het buitenblad
Dit is gewoon een potje huiswerk voor degene die dit niet live hebben gevolgd. Net zoals het Showtek-bash-topicquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:58 schreef Mind.Illusion het volgende:
Met deze gang van posten zal ze dit nooit lezen
WAAROM DRINK JIJ WATER!?!?!?!?!?!???quote:
Het zal ze goed doen om deze morele steun halverwege te kunnen lezen denk ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef de_huig het volgende:
mijn gedachten gaan uit naar krulliewullie, remcore, boy_snakeye, koepert, sethje, rike en quyx..
die zich door dit epos heen moeten worstelen
Ik mistte onze vriend brennan bohn al, nog even wachten dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:01 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
1 van de vetste tracks die erin staan, imo = 216 en zijn nu bij 218
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:01 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Het zal ze goed doen om deze morele steun halverwege te kunnen lezen denk ik
dan zijn ze dus al 45 min bezig met lezen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:01 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Het zal ze goed doen om deze morele steun halverwege te kunnen lezen denk ik
Geen dank!quote:
JA!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
217 komt er nu in... geen idee of je dat wat vind
Ik herken hem even niet zo 1,2,3 of A,B,Cquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
217 komt er nu in... geen idee of je dat wat vind
haha ohja..paper inleveren moregnquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef T_Killer het volgende:
Wou nog aan m'n scriptie gaan werken vanavond....gaat weer nachtwerk worden vrees ik
*sad panda*
was geen haat ik wist niet ckr of dat de goeien nr was die ik noemdequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
mooien break jonge, niet hate
Dat is de instellingquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha ohja..paper inleveren moregn
och..5,5 is ook voldoende
Ow ja afstuderen... nou 1200 woorden al gedaan vandaag, ik vind het wel goed zo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:04 schreef de_huig het volgende:
[..]
haha ohja..paper inleveren moregn
och..5,5 is ook voldoende
The hardheadz! Ruffian had bijna zn carriere opgegeven voor deze blunderquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
en zo leer je nog eens iets over je medefokkers. favoriete MC
Even wat historie hoor...Robert?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:05 schreef de_huig het volgende:
deze is, om met robert en bart te spreken, wél hoog op smaak.
zuurtje, zoetje, bittertje..en niet te vergeten een krokantje
ik geef het een 8 en een half
I mis het zoutje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:05 schreef de_huig het volgende:
deze is, om met robert en bart te spreken, wél hoog op smaak.
zuurtje, zoetje, bittertje..en niet te vergeten een krokantje
ik geef het een 8 en een half
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |