SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
De zegeningen van Grote Organisaties.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Procedures Q! Procedures
Mensen doen het heel goed op regels en orde.
Moet je in een grote organisatie iemand een beslissing laten nemen. gaat weken duren omdat niemand de verantwoordelijkheid wil en kan dragen.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
Oh sollicitatiebrieven schrijven, the horror..
quote:Hoi,
Ik zag jullie vacature op internet.
Ik heb interesse, ik kan alles wat jullie vragen en ik heb een decolleté om van te smullen.
Graag ontvang ik een uitnodiging om mijn decolleté eens te komen laten zien, en onderwijl kunnen we dan wat verder praten over de vacature.
Ik vertrouw erop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Miss B.E. Havin.
Ik vind dat juist wel leuk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
Oh sollicitatiebrieven schrijven, the horror..
Over die uren kun je best even bellen voor je al die moeite doet. Blijkt dat voor jou geen probleem te zijn, sta je na het telefoontje wel meteen op hun netvliesquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan het iig proberen toch! Hoewel de uren vast een groter probleem worden dan het Oracle gebeuren. But we'll see. Morgen maar eens op mijn gemak aan gaan zitten.
Oh schrijf jij die van mij eens danquote:
quote:
Ik wil je best helpen babe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh schrijf jij die van mij eens dan
Hm ja.. is inderdaad ms wel beter.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over die uren kun je best even bellen voor je al die moeite doet. Blijkt dat voor jou geen probleem te zijn, sta je na het telefoontje wel meteen op hun netvlies
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef Memento-Mori het volgende:
kut 5 voor tweede tentamen, wel all over bagger gemaakt maar toch, en druk op werk en blegh
Balen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef Memento-Mori het volgende:
kut 5 voor tweede tentamen, wel all over bagger gemaakt maar toch, en druk op werk en blegh
Ik wil je wel helpen met een rollenspel ofzo hoor.quote:
Knufquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ze werken het zelf in de hand.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
De zegeningen van Grote Organisaties.! Heeeeerlijk, die bureaucratie.
!
Ik betwijfel of dat zal helpen bij het krijgen van de baanquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen met een rollenspel ofzo hoor.
Partypooper.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat zal helpen bij het krijgen van de baan
In New York?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:35 schreef Godtje het volgende:
Vanmiddag maar eens aan mijn directeur gevraagd of ik hier heen mag.
http://www.truesec.com/se(...)the_windows_platform
Tip 1: Een twijfelende indruk maken werkt niet in je voordeel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
En dat is relevant omdat.... ?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |