Dat bunt bestenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
75E, rond, pront, stevigDe rest doe je zelf maar.
!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zit hier aan de whisky!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:15 schreef ACT-F het volgende:
Ik plop er nog eentje open, omdat het zo gezellig is
jazekerquote:
Wauw. Dat formaat wil nog wel eens tot rugklachten leiden. Ik hoop dat je dat bespaard blijft. (Serieuze modus uit).quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
!
quote:
Ik ben nu serieus bezig met een tekst over chinezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef Viro het volgende:
ik en een vriend zijn tot conclusie gekomen dat 75% van chinezen mannen homo's zijn die nog uit de kast moeten komen. Want verhouding is 1 chinees meid op 4 chinezen mannen.
Nicequote:
Zaterdag weinig, behalve het asiel en paardrijden. Zondag naar het pretpark.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker
dit weekend nog plannen?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een stuk veiliger. Mijn monitor had een paar sputters te verwerken bij het openen
Kan je de conclusie van mij mooi meenemen in de tekstquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben nu serieus bezig met een tekst over chinezen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wauw. Dat formaat wil nog wel eens tot rugklachten leiden. Ik hoop dat je dat bespaard blijft. (Serieuze modus uit).
Holy Shit, MEMMEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |