quote:
Hier zitten we al op pagina 3...quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:52 schreef 16meter het volgende:
Een van de weinige vette nummers van Prophet
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die zou niet misstaan in zo'n topic
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik luister nog steeds, dat moet voor iets tellen,
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
ow ja en dat record gaan we halen, al is het het laatste wat ik doe....
Dipswitch is fijn![]()
(zie je Rip, ik kan het wel)
x2quote:
Zonder commentaar in 320 zou echt super zijn!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:39 schreef NLS04 het volgende:
krijgen de uiteindelijk podcasts ook dat commentaar van die tita erin? En hoeveel kbps worden ze? 320?
Zo'n heerlijke track, die introquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
WOEHPOEEEEEEEEE Lock & Load (zany mix)
Ik sop al bij de gedachtequote:Op donderdag 23 juni 2011 20:39 schreef NLS04 het volgende:
krijgen de uiteindelijk podcasts ook dat commentaar van die tita erin? En hoeveel kbps worden ze? 320?
Psyko Punkz beweren dus een NOG betere track gemaakt te hebben als Disrespecting met HHZquote:psykopunkz
Working on the last part of our BEST track so far. We are so happy with it... NICE NICE !
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef T-Force het volgende:
[..]
Psyko Punkz beweren dus een NOG betere track gemaakt te hebben als Disrespecting met HHZ
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef T-Force het volgende:
[..]
Psyko Punkz beweren dus een NOG betere track gemaakt te hebben als Disrespecting met HHZ
Inderdaad elke keer die zogenaamd 'stoere' vocals vind ik geen zak aan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:46 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Hopelijk nou eens een keer met normale vocals.. Of geen.
Bohh deze plaat doet me nog denken aan de zomerfeesten in nijmegen dat er nog hardstyle op het labyrint werd gedraaid..quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:51 schreef Baronpilsener het volgende:
WAKE UP! Hahaha, zo vaak geluisterd dit vroeger als klein pikkie, heerlijk om terug te horen
quote:
They see me rollin'....quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het houdt je niet tegen zie ik
quote:
Niet met dit tempo...gassen dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Zelfs MI heeft soms een pauze nodig... Gaan we het record nog redden?
Zitten op 1/3.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Zelfs MI heeft soms een pauze nodig... Gaan we het record nog redden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |