Ik voorspel dat dit topic het record snelste-vol gaat verbrekenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef eQuaL het volgende:
Wtf nu al nieuw topic?
Ik mag die stats wel weer opnieuw gaan runnen
Die laatste was anders ook aardig snel dicht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik voorspel dat dit topic het record snelste-vol gaat verbreken
Wat is het huidige record dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dan wil ik verdomme wel kwaliteit :pquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Sowieso niet, dat showtek-bash-topic was absurdquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik kan een foto maken van mijn gesigneerde Showtek cd's (geen geintje).quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:33 schreef de_huig het volgende:
[..]
dan wil ik verdomme wel kwaliteit :p
Die zou niet misstaan in zo'n topicquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:34 schreef Beach het volgende:
Ik kan een foto maken van mijn gesigneerde Showtek cd's (geen geintje).
Ik denk van niet...quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat is dus al niet de goede instelling, Huig...quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:34 schreef de_huig het volgende:
dat was 3,5 uur ofzo toch?
ik zeg: nog tijd zat
Bier drinken? Dit is het hardstyle topic... hier slikken we alleen pillen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:34 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik denk van niet...
Straks gaat iedereen biertjes drinken enzo en valt het hier stil... Toch?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:31 schreef Da_Ripper het volgende:
edit: BartMAN-o-MAN wat heb jij azijnpissen tot een kunst verheven. Iedereen hoort pareltje na pareltje en krijgt happy-thoughts. Jij hoort een paar plaatjes die niet volledig in het 'plaatje' passen en tis weer kut.enter![]()
Maar ze zeggen in dit Hardstyle nummer nog zo:quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Bier drinken? Dit is het hardstyle topic... hier slikken we alleen pillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |