Ja, lastig te zeggen..het klopt gewoon. Het is leuk om te zien hoe achteloos de verhaallijnen die in eerste instantie niets met elkaar gemeen lijken te hebben in elkaar overlopen. Verder echt compleet andere thema's dan in een gemiddelde romcom-achtige serie en vanwege het grote aantal verhaallijnen kijkt het heel lekker weg vind ikquote:
Dat ook jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Echt schitterende guest stars elke week!
Misschien toch maar een tweede kans geven danquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:08 schreef Tim86 het volgende:
Ja, lastig te zeggen..het klopt gewoon. Het is leuk om te zien hoe achteloos de verhaallijnen die in eerste instantie niets met elkaar gemeen lijken te hebben in elkaar overlopen. Verder echt compleet andere thema's dan in een gemiddelde romcom-achtige serie en vanwege het grote aantal verhaallijnen kijkt het heel lekker weg vind ik
Sympathieke personages ook voor het merendeel
Mee eens, ik vond de hele aflevering erg leukquote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:32 schreef Tegan het volgende:
Love Bites moet je meer zien als een soort mini-serie vakantieliefde. Gewoon een paar maanden weken leuk kijken en daarna alleen nog herinneringen.
Tja, dat is niet helemaal de reden van de cancel...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:18 schreef Tim86 het volgende:
http://www.hollywoodrepor(...)ites-schedule-213022
Oehhh er is een ker iets origineels op tv, snel cancellen!111!!!
Tering Amerikanen.
Weet ik stiekem ook wel, maar ik wil mijn frustratie uiten (L)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tja, dat is niet helemaal de reden van de cancel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |