Ik zal hem zeker onthouden.. Het is een garantie voor succes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga je zeker ook voor de rest van je leven doen?
Geld verstoppen in je kast.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:43 schreef Dastan het volgende:
Ik heb zo-even een vijfje gevonden in mijn kast.
Ooh, dan is een Amsterdammertje zekers 30clquote:
Chocola met een kaartquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Tja, wat anders. Koop er een kaart bij, stellen meiden meestal wel op prijs
.
Vaasje!quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, dan is een Amsterdammertje zekers 30cl.
Ben nog niet thuis in al die termen.
Waarom kijk jij in de zakken van je oude broekenquote:
Je hebt ook nog een vaasje. Maar dat is geloof ik hetzelfde als een fluitje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, dan is een Amsterdammertje zekers 30cl.
Ben nog niet thuis in al die termen.
Hoe groot is een Amsterdammertje danquote:
Omdat ik 'm weggooi. En even checken toch.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom kijk jij in de zakken van je oude broeken
Daarom moet je voor een reusachtige reep gaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je die chocolade nou op een toffe manier brengt.
Straks heb je helemaal geen broeken meer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat ik 'm weggooi. En even checken toch.
Nee, een fluitje is kleiner dan een vaasje.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een vaasje. Maar dat is geloof ik hetzelfde als een fluitje.
Ze hebben plastic festival-bierbekers, volgens mij middengroot formaat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Amsterdammertje is een bierglas van 25cl meende ik, nog geen eens een flesje dus. En daar ¤3,75 voor betalen.
Klopt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Straks heb je helemaal geen broeken meer.
Als ik een vaasje bestel krijg ik 25 cl.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, een fluitje is kleiner dan een vaasje.
Fluitje:
[ afbeelding ]
Vaasje:
[ afbeelding ]
Zoals?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je die chocolade nou op een toffe manier brengt.
Vaasje is een Amsterdammertje. Alleen wordt in Brabant over het algemeen vaasje gehanteerd (want bavaria) en Amsterdammertje meer richting randstand omdat Amstel.quote:
O, nee, dit was een heel oude. Die was te klein. Ik heb zo'n vier spijkerbroeken denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan loop je in je onderbroek rond, dat is smerig.
Dat klopt toch? Dat Amstel glas hebben wij thuis ook en is 25clquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als ik een vaasje bestel krijg ik 25 cl.
In totaal?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, nee, dit was een heel oude. Die was te klein. Ik heb zo'n vier spijkerbroeken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |