Haha.quote:
Niet dandy genoeg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik las het, nu nog GTA V, ze verwachten die nog in 2012(maar vast niet voor de pc nog..)
En, is m'n gezicht goedgekeurd bij m'n gedrag, of niet dandy genoeg?
En RDR voor PC lijkt me ook vetquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik las het, nu nog GTA V, ze verwachten die nog in 2012(maar vast niet voor de pc nog..)
En, is m'n gezicht goedgekeurd bij m'n gedrag, of niet dandy genoeg?
Spijtig man.quote:
m'n vader zei dat ik m'n kamer moest opruimenquote:
Sissy wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
m'n vader zei dat ik m'n kamer moest opruimen
ik zeg: neu
hij helemaal over de schreef wtfik zat met open mond te luisteren naar zijn getier.
nu toch maar doen, uit angst
Is het zo'n puinhoop dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
m'n vader zei dat ik m'n kamer moest opruimen
ik zeg: neu
hij helemaal over de schreef wtfik zat met open mond te luisteren naar zijn getier.
nu toch maar doen, uit angst
Nog meer gayquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, ik moet mijn kast opruimen. [ afbeelding ]
Wees blij dat je niet in een van de Scandinavische landen woont, daar is het nog duurder namelijk.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:37 schreef Ezell het volgende:
Sommige mensen hebben al boekenlijsten van hun nieuwe school gekregen en/of toekomstige klasgenootjes ontmoet. Dat gaat echt snel..
Ik moet eerst m'n oude boeken nog inleveren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:37 schreef Ezell het volgende:
Sommige mensen hebben al boekenlijsten van hun nieuwe school gekregen en/of toekomstige klasgenootjes ontmoet. Dat gaat echt snel..
Teringjodenquote:
Heb je enig idee waar HMH voor staatquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Teringjoden.
Zekers een Amsterdammertje ook nog?
Jaquote:
Laat maar, ik snap je niet danquote:
Drank.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:40 schreef R4m0n_46 het volgende:
Wie weet er een cadeau voor 2 meiden?
Heb morgenavond namelijk verjaardag.
Vibrators. En erachter: "ik bied mezelf ook aan, kan natuurlijk ook".quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:40 schreef R4m0n_46 het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vibrators. En erachter: "ik bied mezelf ook aan, kan natuurlijk ook".
Chocola.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:40 schreef R4m0n_46 het volgende:
Reusachtige chocoladerepen met een leuk kaartje. Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:40 schreef R4m0n_46 het volgende:
Dan zal het wel een goed idee zijn, als iedereen het zegt.quote:
Amsterdammertje is een bierglas van 25cl meende ik, nog geen eens een flesje dus. En daar ¤3,75 voor betalenquote:
Ja, idd, daar kan ik nog wel eens naar kijkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Reusachtige chocoladerepen met een leuk kaartje. Lekker makkelijk.
Zou niet best zijn als ze daar geen Heineken zouden schenkenquote:
Ik heb dat bij de laatste drie verjaardagen gegeven. Elke keer weer succes.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ja, idd, daar kan ik nog wel eens naar kijken
Een fluitje heet dat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Amsterdammertje is een bierglas van 25cl meende ik, nog geen eens een flesje dus. En daar ¤3,75 voor betalen.
ga je zeker ook voor de rest van je leven doen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb dat bij de laatste drie verjaardagen gegeven. Elke keer weer succes.
Ok, nice, geld vind ik altijd zo afgezaagd om te geven namelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb dat bij de laatste drie verjaardagen gegeven. Elke keer weer succes.
Tja, wat andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |