Doe er niks mee, oke, want Keauning is een super lieve, brave, nette jongen die nooit meer zoiets gaat doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had ik maar niks gezienJongens, verpest het nou niet voor jezelf..
btje rellen togquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, want R_R kennende. Waarschijnlijk zit hij alles door te brieven aan Adsense.
Etsu.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe er niks mee, oke, want Keauning is een super lieve, brave, nette jongen die nooit meer zoiets gaat doen
Je kon er wel om lachen, maar je moet wel ingrijpen omdat je functie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Had ik maar niks gezienJongens, verpest het nou niet voor jezelf..
Lachen om een niet aantrekkelijke man die niet meer in de bloei van zijn leven is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je kon er wel om lachen, maar je moet wel ingrijpen omdat je functie.
Toch?
Dat is mijn ervaring als mod zijnde
als zijndequote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Toch?
Dit inderdaad. Tenenkrommende fout.quote:
Ik kan er helemaal niet om lachen omdat dit serieuze gevolgen kan hebbenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Toch?
Dubbelopquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:11 schreef Dastan het volgende:
Ey trouwons.
Ik ben mod geweest van een Pokémonforum.
Ben ik nu nog steeds denk ik.
Sommigen wilden mij niet geloven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan er helemaal niet om lachen omdat dit serieuze gevolgen kan hebbenMod of geen mod.
Jij denkt serieus dat diegene alle topics controleert of er erotische foto's in staan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan er helemaal niet om lachen omdat dit serieuze gevolgen kan hebbenMod of geen mod.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat diegene alle topics controleert of er erotische foto's in staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |