Geeft niets. Hond - F&F.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:53 schreef schommelstoel het volgende:
Was al een bericht over in Nieuws en Achtergronden
Eerste hond in de wereld met vier kunstpoten.
Heb jij het filmpje gezien?quote:
Ik denk niet dat de weg naar dit uiteindelijke resultaat zo leuk was voor de hond.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wel. Zie dat beestje blij zijn
Ja ach, een operatie is bij mensen ook niet leuk, maar 9 van de 10 keer komt het toch allemaal goed?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de weg naar dit uiteindelijke resultaat zo leuk was voor de hond.
Weet je veel. Mijn poes heeft een kunstknieband gekregen. Ook niet echt leuk, maar nodig voor nog wat jaren levensvreugd. Dus ach...quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk niet dat de weg naar dit uiteindelijke resultaat zo leuk was voor de hond.
Ze hadden hem beter kunnen inslapen bedoel je?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij was de grootste ellende voorbij nadat hij zn pootjes kwijtraakte toendertijd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:59 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja ach, een operatie is bij mensen ook niet leuk, maar 9 van de 10 keer komt het toch allemaal goed?
Neuh, ik ken de feiten niet. Maar een paar weken of paar maanden revalidatie vind ik wel wat anders dan afgevroren poten en de lange weg naar een prothese. Ze zijn gevonden met 5 weken oud, ik ben benieuwd hoe oud hij nu is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze hadden hem beter kunnen inslapen bedoel je?
Het zou zonde zijn als die binnen een week doodgereden wordtquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:04 schreef Hanneloor het volgende:
Erg bijzonder! Hopelijk leidt ie hierdoor nog een lang en gelukkig leven.
Dat zou het alweer iets anders makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij was de grootste ellende voorbij nadat hij zn pootjes kwijtraakte toendertijd.
Dus ik denk dat het stuk naar de protheses wel meeviel
quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:05 schreef Markster het volgende:
[..]
Het zou zonde zijn als die binnen een week doodgereden wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |