Uuuhquote:
Ik volg Hewitt op de voet maar dit nog nooit gehoord.quote:
Inderdaad. Ik ook niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik volg Hewitt op de voet maar dit nog nooit gehoord.
Durf je een 10:1 weddenschap aan? Als het niet zo is krijg jij 100 euro, is het wel zo krijg ik er 1.000?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik volg Hewitt op de voet maar dit nog nooit gehoord.
Ik bedoel geen challengers etc he GS toernooien dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:51 schreef DeMessias het volgende:
Ik zie Hewitt enkel stoppen indien hij weer geblesseerd geraakt, anders zal hij nog wel een tijdje doorgaan.
Heb het over GS toernooien, OS kan ik wel inkomen dat hij daar een uitzondering voor wil maken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:52 schreef wimderon het volgende:
Lijkt me sowieso niet dat Hewitt gaat stoppen voor de OS als hij fit is.
Gast. Zolang ie fit is (half fit) gaat ie echt wel door, zeker tot de OS op Wimbledon.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:51 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ik bedoel geen challengers etc he GS toernooien dus
Dus hij gaat dan niet de GS spelen, maar wel de OSquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Heb het over GS toernooien, OS kan ik wel inkomen dat hij daar een uitzondering voor wil maken.
Malisse, die kerel had een vaste waarde in de top 20 moeten zijn indien het in z'n hoofdje goed zat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:51 schreef rob1828 het volgende:
F. Mayer is het helemaal kwijt zo te zien... Malisse loopt er nu overheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |