Als ik jou was, zou ik een tijdje wat afstand houden. Jij en EAN komen nu op de eerste plaats.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Omdat ik er geen zin in heb dat ze weer gaat huilen en mijn vader dan gaat roepen als haar bloeduitslagen niet goed zijn ligt het aan jou.
Ja ik ook. Misschien dat je vriend eens met ze kan praten F_R?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:53 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou er heel erg klaar mee zijn. Maar is het dan niet hard nodig dat er eens iemand met je ouders hierover praat?
Of iig laten weten dat je er even klaar mee bent dan weten zij dat ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja ik ook. Misschien dat je vriend eens met ze kan praten F_R?
Het staat de heren bijzonder goed iddquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is one size fits all![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chico loopt er mee weg () :
[ afbeelding ]
En Billy laat hier even zien dat het jasje vanbinnen gevoerd is met een lekker zacht teddystofje:
[ afbeelding ]
quote:
Voorzichtig overpotten dan maar!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Strega, de andere blaadjeszaadjes krijgen echt geen schijn van kans
Ach, wat een lieverd zo!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Hannibaaaaaaal?
[ afbeelding ]
Hannibaaaaaaaaaaaaaaaaal?
[ afbeelding ]
VRIEND?
[ afbeelding ]
Hij was dr nie
En een klein beetje aan mijquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef Muis006 het volgende:
Emotionele chantage is het laagste van het laagste. Ik vind dat zo ontzettend laf
Lekker aan jezelf en je gezin denken hoor f-r!
Ja zegquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En een klein beetje aan mij
Ownee, dat was jij die dat moest
Ja, undquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:04 schreef Muis006 het volgende:
Ja zegik speel voor het andere team hoor.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, und
Téring hé, wat is er vandaag met jullie aan de hand
Geen idee wat je bedoelt, maar ik wil wel aan je denken hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, und
Téring hé, wat is er vandaag met jullie aan de hand
Jij fruitjunkquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Met mij niks hoor, ik ga weer aan de kersen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:07 schreef Muis006 het volgende:
helemaal niks. Je moet het es niet zo serieus opvatten. Je ziet de PI toch
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |