Je kreeg zeker brieven of mails die voor eerstejaars bedoeld warenquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:05 schreef GuitarJJ het volgende:
Studielink![]()
Door die vage site (en dat je door dit systeem niet meer bij de hogeschool zelf kan aankloppen) hebben ze me in het eerste jaar AC ingedeeld, ipv het derde jaar.
Na een boel telefoontjes en mails hebben ze het eindelijk kunnen oplossen!
Klopt. HOI!-week etc.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:23 schreef Graaf_Kinterslaas het volgende:
[..]
Je kreeg zeker brieven of mails die voor eerstejaars bedoeld waren.
pff.. wat een ellende. gelukkig is het nu opgelostquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:26 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Klopt. HOI!-week etc.Ik voelde de bui al weer hangen.
Goed dat je begon over studentenmail, dat had ik helemaal over het hoofd gezienquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef Maraca het volgende:
Voor degenen die aan Nyenrode gaan studeren: kijk eens in je studentenmail.
Ik heb beide vakken gedaan (en inmiddels behaald) aan de RUG maar ik denk dat dit lastig zoniet onmogelijk wordt. Bij beide vakken was er een aanwezigheidsplicht en de colleges IC:OBIS waren opgenomen zodat je die terug kunt kijken, maar de werkcolleges niet. Die oefening zijn zeer aan te raden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:51 schreef Johnns het volgende:
Is het mogelijk om zonder studievertraging je masterscriptie in het buitenland te schrijven?
Dat je de vakken Internal Control: ontw. best. inf. syst. en auditing II zelfstudie doet?
Oja, aan de RUG
ik was inderdaad al bang voor een aanwezigheidsplicht... zal nog een informeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:43 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ik heb beide vakken gedaan (en inmiddels behaald) aan de RUG maar ik denk dat dit lastig zoniet onmogelijk wordt. Bij beide vakken was er een aanwezigheidsplicht en de colleges IC:OBIS waren opgenomen zodat je die terug kunt kijken, maar de werkcolleges niet. Die oefening zijn zeer aan te raden.
Ik zou eens informeren bij de opleiding of het mogelijk is, mij lijkt het zeer lastig.
Gelijk doorlinken naar je eigen mail, voorkomt problemenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef Abeba het volgende:
[..]
Goed dat je begon over studentenmail, dat had ik helemaal over het hoofd gezien.....
Bedankt voor de tip. Gelijk ingesteld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:49 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Gelijk doorlinken naar je eigen mail, voorkomt problemen
Ga ik zeker doen. Bedankt!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:49 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Gelijk doorlinken naar je eigen mail, voorkomt problemen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bedankt voor de tippietop. Gelijk ingesteld.
Je moet er zelf achteraan gaan natuurlijk, als het voorbereidingen voor school betreft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:13 schreef GK1206 het volgende:
Ik heb een vraagje wat betreft stage, ik ga dus in februari 2012 stage lopen bij KPMG. Ik heb al een overeenkomst etc. ontvangen. Nu moet ik voor deze stage voorbereidingen treffen, met een stagebegeleider. Ik weet dat ik er vroeg bij ben, wat betreft stage. mijn vraag is dus of een organisatie zelf contact met je opneemt voor deze voorbereidingen of moet je er zelf achteraan?
Ik wil dit namelijk rustig voorbereiden en niet wachten tot het laatste moment.
Literatuurbundel moet je met korreltje zout nemen. Veruit het belangrijkst is het opletten tijdens de colleges en de sheets goed doornemen. Zeker met FAT is dat voldoendequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben al begonnen met FAT. Holy crapDat is nog best wat huiswerk als je dat zo even naast je werk moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |