abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98563370
Wat is er eigenlijk mis met gewoon de kast(en) een paar cm naar voren plaatsen? :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_98570185
Alles gelezen. Zou gewoon gaan verhuizen naar zoveel goede raad.
Jeroentje.
  Moderator donderdag 23 juni 2011 @ 21:46:54 #28
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_98575813
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:34 schreef klipper het volgende:

[..]

Als je vast blijft houden aan kast tegen de muur en dus geen opties hebt om de wcd of er een zeer platte stekker in te stoppen allemaal niet mogeljk is, dan zijn er maar twee mogelijkhden over.
1) wcd laten vervallen, deze demonteren en afdoppen, met een platte afdekplaat zie je er niets meer van.
2) een voldoende groot gat in je achterwand zodat het stopcontact in je kast uitkomt.

Andere mogelijkheden schiet jezelf al gelijk af, dus frezen en verleggen is dus niet van toepassing.
Draden oplengen vanuit de wcd officieel natuurlijk ook niet, maar er is niemand die je tegenhoud en zolang het niet mis gaat is er ook verzekeringstechnisch niets aan de hand.
En eigenlijk zijn dat de enige twee opties die TS heeft, ik zou er personelijk gewoon een gat in de kast snijden zodat je toch nog het stopcontact kunt blijven gebruiken *O*
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:14:48 #29
314941 Ai_KaRaMBa
Eat my shorts!
pi_98597475
Die Billy-kasten hebben de achterwand strak tegen de achterkant van de kast, en er is zelfs een uitsparing in de sokkel voor de plint. Zoals TS al aangeeft is er dus ongeveer 0mm ruimte achter de kast; zelfs een inbouw WCD zit in de weg als je de kast tegen de muur aanzet.

Gezien de reacties van TS, lijkt me zelf met de electra klooien geen (veilige) optie.

Dan blijven de twee bovengenoemde opties over.

Voor het maken van een gat in de achterwand van de kast, voor het bereikbaar houden van de WCD, zou ik trouwens een (el-cheapo) gatenzaag gebruiken! Als je dan ook nog een uitsparing aan de onder/zijkant van de kast maakt, kun je je met een verlengsnoer/verdeeldoos je aansluitingen verplaatsen zodat je niet alle (?) snoeren door je kast hebt lopen. Een paar boeken ervoor, en je ziet er niks meer van :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')