En dan september beginnen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
nog steeds niets gehoord van DUO over mijn studiebeurs..
Vind het wel erg lang duren nu eigenlijk, hoop wel dat ik hem krijg
Dat dus. Steer heeft (helaas) gelijkquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Er zijn wel uitzonderingen gelukkig, maar heul heul weinig
Tijd voor powernappen
quote:
Yeah, surequote:
Ik haal meestal Hellman'squote:Op donderdag 23 juni 2011 19:05 schreef borisz het volgende:
Moeders heeft Belgische mayo meegenomen bij de jumbo toen ze vorige week ergens in het land was.. Zo veel lekkerder dan de mayo die je in NL standaard koopt. Zit zo'n lekker zuurtje aan.
Bij de AH hier heb je een hoop keus, maar die mayo's zijn allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik haal meestal Hellman'sOok wat zurig. Nederlandse mayo is idd veel te zoet vaak
Mja. Wat dat betreft gaat t nog interessant worden als ik in een zkh terecht kom. Ik laat me niet zomaar afblaffen alleen omdat iemand dokter is. Die dokter kan geen flikker zonder je.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:47 schreef Bluezz het volgende:
Er lopen bij ons ook artsen zat die blaffen als je ze gewoon iets vraagt, behalve als er een pt in zijn spreekkamer zit. Echt om tevind ik dat.
Hier ook eigenlijk standaard Hellman's met af en toe D&L citroenmayonnaise voor de afwisseling.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik haal meestal Hellman'sOok wat zurig. Nederlandse mayo is idd veel te zoet vaak
Je wil ook niet door de achterdeur afgevoerd worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Mja. Wat dat betreft gaat t nog interessant worden als ik in een zkh terecht kom. Ik laat me niet zomaar afblaffen alleen omdat iemand dokter is. Die dokter kan geen flikker zonder je.
Nee, maar zo moet je het ook niet spelen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
Je wil ook niet door de achterdeur afgevoerd worden.
Hey ik ook (wat vetreft werkquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werk 12 dagen achter elkaar, dus komend weekend ook![]()
Vanaf woensdag 4 dagen vrij hoor! En dan is het hopelijk ook nog tropisch
Wat, heeft P nu Sunny's bril gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |