quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:59 schreef SpecialK het volgende:
Oké.
Jouw ouders hebben hun eigen leven. Bemoei je er niet mee. Met je kinderprincipes.
Ga op je zelf wonen en dan zal je beseffen dat dat droomplaatje van het probleemloze gezinnetje bullshit is. Misschien ontwikkel je dan ook meteen wat perspectief aangezien je dan ineens voor je eigen leven verantwoordelijk bent.
Idd. Dit moet je niet willen weten van je pa.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:59 schreef SpecialK het volgende:
Oké.
Jouw ouders hebben hun eigen leven. Bemoei je er niet mee. Met je kinderprincipes.
Ga op je zelf wonen en dan zal je beseffen dat dat droomplaatje van het probleemloze gezinnetje bullshit is. Misschien ontwikkel je dan ook meteen wat perspectief aangezien je dan ineens voor je eigen leven verantwoordelijk bent.
Was het maar zo makkelijk. Ik ben nog aan het studeren en voorlopig kan ik nog niet op mezelf wonen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:59 schreef SpecialK het volgende:
Oké.
Maar je gaat het ze niet vertellen. Wat wil je nou?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:02 schreef BinRec het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk. Ik ben nog aan het studeren en voorlopig kan ik nog niet op mezelf wonen.
En mbt de wachtwoorden. Ik laat mijn moeder en zusje niet voor de gek houden door deze achterbakse actie van hem.
Dat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:59 schreef SpecialK het volgende:
Oké.
En die hobby is?quote:Het klinkt heel emo maar het enige wat me nu nog op de been houd is mijn hobby waar ik sinds kort aan verslaafd ben geraakt.
Daar gaat even wat tijd overheen en komt uiteindelijk wel weer goed. En ja ik spreek uit ervaring.quote:Altijd hebben ze gezegd dat ze nooit uit elkaar gaan. Om ons heen lijkt iedereen te scheiden alsof het gvd hip is. En dat terwijl we het zo leuk hebben als we iets met ons allen gaan doen bv op vakantie etc. Ik snap het echt totaal niet...en wat is die andere vrouw voor achterlijk mens? Kan er bij wijze van spreken zo onder de groene zoden stoppenHopelijk beseft mijn vader dat het dan de laatste keer is dat hij mij gezien heeft. Ook al hou ik veel van hem.
Daarom...ik weet dus niet wat ik moetquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:03 schreef Equites het volgende:
[..]
Maar je gaat het ze niet vertellen. Wat wil je nou?
Ja dat is dus het resultaat van je zoekactie. Je dacht dat de waarheid je verlichting zou brengen, maar je zit nou nog dieper in de shit. Je weet wat je pa doet maar kan er met niemand over praten, behalve met ons dan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:04 schreef BinRec het volgende:
[..]
Daarom...ik weet dus niet wat ik moet
Bedankt voor de nuttige reactiequote:Op donderdag 23 juni 2011 01:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar gaat even wat tijd overheen en komt uiteindelijk wel weer goed. En ja ik spreek uit ervaring.
Pa en ma waren bijna 40 jaar getrouwd en pa trok de stekker eruit om er van door te gaan met iemand van 16 jaar jonger.
Toen had ik in het begin ook zoiets van godverdomme gore klootzak hoe kun je ons, maar bovenal ma dit aandoen hufter
Ik heb destijds bijna een ajar geen contact meer gehad met hem, maar uiteindelijk wel weer. HEt blijft toch je pa. En in den beginnen wilde ik dat wijf van hem ook wat aandoen. Tegenwoordig komen ze gewoon allebei op bezoek hier en op verjaardagen, al houden we er wel rekening mee dat ma en pa en zn vriendin niet op dezelfde dag/tijdstip komen.
Anyway lang verhaal kort, het komt uiteindelijk wel weer goed. Misschien tussen je pa en ma niet, maar tussen jou en je pa wel. En nee het wordt nooit meer zoals voorheen, maar daar heb je met de tijd gewoon vrede mee.
Is het niet beter voor je ouders dat ze gewoon ermee kappen? Ik denk niet dat je moeder je pa nog steeds als haar droomman ziet als ik zo de verhalen hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:07 schreef BinRec het volgende:
[..]
Bedankt voor de nuttige reactie![]()
Voor mezelf maakt het me niet eens zoveel uit, het doet me natuurlijk wel wat. Maar gaat me vooral om mijn moeder en zusje.
Don't worry, dat komt vanzelf nog wel.quote:Voor mezelf maakt het me niet eens zoveel uit
Tijdens ruzies werd wel altijd gezegd van dat ze gingen scheiden, maar dit waren meer reacties uit woede. Maar blijkbaar zit dit er wel aan te komen. Wat uiteindelijk wellicht beter is, maar het zo jammer vind omdat we het op die ruzies na altijd leuk met elkaar hadden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:08 schreef Equites het volgende:
[..]
Is het niet beter voor je ouders dat ze gewoon ermee kappen? Ik denk niet dat je moeder je pa nog steeds als haar droomman ziet als ik zo de verhalen hoor.
Bij ons thuis was er vroeger ook veel bonje met dreiging tot scheiden. Uiteindelijk hebben ze dat niet gedaan, maar of ze nu gelukkig zijn met elkaar? Niet echt...quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:11 schreef BinRec het volgende:
[..]
Tijdens ruzies werd wel altijd gezegd van dat ze gingen scheiden, maar dit waren meer reacties uit woede. Maar blijkbaar zit dit er wel aan te komen. Wat uiteindelijk wellicht beter is, maar het zo jammer vind omdat we het op die ruzies na altijd leuk met elkaar hadden.
Kan me er nog niet bij voorstellen maar dat zal wel komen omdat ik hem al een hele tijd verdacht van dit soort dingen. Dat hij gewoon ons aan het lijntje heeft gehouden totdat hij iemand anders had gevonden. En aan die andere graftak heb ik totaal geen boodschap. Zo ver is het gelukkig nog niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Don't worry, dat komt vanzelf nog wel.
Mocht het tot een scheiding komen ben er gewoon voor je ma en laat het vooral over je heen komen, en ja je mag best kwaad zijn op je pa of teleurgesteld of weet ik het wat. Bedenk echter wel dat het ook maar gewoon een mens is die waarschijnlijk denkt gelukkiger te kunnen worden met iemand anders dan je moeder en gun hem dat
Nu de laatste tijd is de sfeer naar het vriespunt gedaald. Met mijn moeder en zusje hebben wij het altijd leuk maar zodra mijn vader er is is het minder. Komt ook omdat hij met zijn gedachten bij die andere vrouw zit (heeft hij zelf gezegd in een van zijn berichten). Ik geef dit sowieso nog een kleine kans dat het 'goed' komtquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Bij ons thuis was er vroeger ook veel bonje met dreiging tot scheiden. Uiteindelijk hebben ze dat niet gedaan, maar of ze nu gelukkig zijn met elkaar? Niet echt...
Het is gewoon fucked up dat jij dit van hem weet. Ik zou zelf ook niet weten hoe ik daar mee om zou gaan...quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:15 schreef BinRec het volgende:
[..]
Nu de laatste tijd is de sfeer naar het vriespunt gedaald. Met mijn moeder en zusje hebben wij het altijd leuk maar zodra mijn vader er is is het minder. Komt ook omdat hij met zijn gedachten bij die andere vrouw zit (heeft hij zelf gezegd in een van zijn berichten).
Laat het smaken en bedankt voor je tipsquote:Op donderdag 23 juni 2011 01:16 schreef vosss het volgende:
Mja, het blijft kut als je pa en ma uit elkaar gaan, zeker als ze het ogenschijnlijk meestal wel tof hadden samen en of je dan 22 bent zoals jij of 33 zoals ik destijds maakt denk ik weinig verschil.
Maargoed, sterkte ermee ofzo, ik ga bier drinken
Precies dat is ook het moeilijke. Heb hem hier altijd van verdacht maar ik moest het zeker weten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Het is gewoon fucked up dat jij dit van hem weet. Ik zou zelf ook niet weten hoe ik daar mee om zou gaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |