ik vrees ook met grote vrezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat gefluit, ik zeg je; dit is MH.
Denk het ook jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat gefluit, ik zeg je; dit is MH.
Ben geen Toto-fan maar ze hebben ooit dit briljante nummer gemaaktquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben geen Toto-fan maar ze hebben ooit dit briljante nummer gemaaktStaat heel hoog in mijn top10 van favoriete nummers.
Ik vind het gefluit juist wel geinig, vorige liedje was beter, maar dit is wel vrolijker! Ik denk ook megahit.. wanneer wordt dat bekend gemaakt ook alweer?quote:
Vrijdag rond 16.20quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Ik vind het gefluit juist wel geinig, vorige liedje was beter, maar dit is wel vrolijker! Ik denk ook megahit.. wanneer wordt dat bekend gemaakt ook alweer?
Wat zouden andere kanshebbers kunnen zijn dan? Misschien Rachel Louise? (wel saai liedje)quote:
Ze zullen zeker weer al hun zeiknummers spelenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso, jammer dat ze hem niet spelen.
Anouk, elke week weerquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:47 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Wat zouden andere kanshebbers kunnen zijn dan? Misschien Rachel Louise? (wel saai liedje)
ksssstttquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze zullen zeker weer al hun zeiknummers spelen
quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze zullen zeker weer al hun zeiknummers spelen
SPOILER: SetlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat maar tegen 3FMquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:49 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Nee toch niet weeeeer Anouk??? Geef nieuw talent eens de kans!!
Dotan, Anouk of Sak Noel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:50 schreef guitargirl84 het volgende:
[..]
Welke denk jij dat het wordt dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |