Jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hoorde je dat ook ?
Hij dacht dat hij in de zeik werd genomen.
Ik vind ze meestal wel grappigquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:41 schreef Allrounder het volgende:
Die jingle's uit de oude doos, wat is daar de lol van
Sean = Baasquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:48 schreef Allrounder het volgende:
Het Sean Connery's keyboard waar Gerard zo'n lol om heeft.
[ afbeelding ]
Valt toch wel mee? Dat 1 minuut bulletin op Veronica vind ik juist nietsquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:03 schreef themauster het volgende:
Grootste ergernis op 3FM is wel NOS op 3, die journaals duren mij altijd veel te lang.Waar op andere zenders allang weer muziek is is op 3FM nog reclame omdat het nieuwsbulletin zo langdradig is. Ik hou van kort en bondige journaals op het hele uur zoals Novum en ANP. Als ik wat meer nieuws wil weten ga ik wel Radio 1 luisteren
Inderdaad, nogal een zenuwachtig ding.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Dat 1 minuut bulletin op Veronica vind ik juist niets. Er is een vliegtuig neergestort. xx doden en door. Niet eens waar/hoe/wat. Dat is pas irritant
.
Wat ik vreselijker vind is die beat door het nieuws heen.
omg toffffffff, laat wel even weten hoe het was he, en denk aan mij bij Africaquote:
Waarom geen idee, maar ik doe het hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:23 schreef alors het volgende:
[..]
omg toffffffff, laat wel even weten hoe het was he, en denk aan mij bij Africa![]()
![]()
1 is winst toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |