quote:Anouk krijgt na seks gepocheerd eitje van opgepikte student
Dit bericht is geplaatst op 22-06-2011
De naar eigen zeggen niet zonder seks kunnende Anouk is vandaag dubbel bevredigd. Ze dook met een student het bed in en die bleek na geleverde prestatie ook nog eens heel goed een gepocheerd eitje te kunnen maken...
De twitter van AnoukDat Anouk met volle teugen genoten heeft van de door haar opgepikte student schrijft zij zelf op twitter.
'Toen ik wakker werd maakte hij gepocheerde eieren. Zeker niet de laatste keer dat ik met een student die goed kan koken het bed in duik', twitterde de blonde zangeres.
Gepocheerde eieren maken is overigens een kunst maar je kan er bij Anouk wel indruk mee maken.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:06 schreef Noek het volgende:
Zit ze niet gewoon tegen een manie aan te hikken zodat ze zich over een tijdje opsluit in huis en geen woord meer wisselt met de buitenwereld. Een jaar later bij dwdd zal ze vertellen dat ze na de manie zo depressief als een deur was.
Omdat het kan.quote:
Je hebt mensen die leren van hun fouten en je hebt mensen die dat niet doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:00 schreef Mula het volgende:
Volgens mij gaat dit nog niet eens zozeer om reclame, maar heeft ze gewoon echt geestelijke problemen.
Er staat me vaag iets van bij dat ze ook rare buien had nadat haar oudste kind is geboren. Ik heb toen een interview met haar gelezen dat ze het heel leuk vond om moeder te zijn, maar dat ze geregeld buien had dat ze dingen niet aan kon, dat ze dan gewoon haar bed niet uit kwam en dat haar toenmalige schoonmoeder voor de baby zorgde op dat soort momenten. En dat ze niet wist hoe ze het zonder schoonmoeder moest redden. Ik heb me er sindsdien altijd over verbaasd dat er steeds meer kinderen bijkwamen.
Niet alleen vrouwen, neem die MTV rappende mooi boy's.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:05 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer hoe sommige vrouwen, hoe mooi en getalenteerd ook, op de een of andere manier nooit verder dan het niveau 'pubermeisje' kunnen komen...
Wrs. zit ze niet goed in haar vel en tweet ze e.e.a. Anouk maakt zelf in ieder geval nooit een geheim van haar gebrek aan stofjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:06 schreef Noek het volgende:
Zit ze niet gewoon tegen een manie aan te hikken zodat ze zich over een tijdje opsluit in huis en geen woord meer wisselt met de buitenwereld. Een jaar later bij dwdd zal ze vertellen dat ze na de manie zo depressief als een deur was.
Dat dus. Ze zouden spontaan een chronische impotentie te pakken hebben van schrik.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:33 schreef Staal het volgende:
Of dertien in een dozijnpukkels die net doen alsof ze ooit een vrouw in bed hebben gehad.
Meer manisch.quote:Op donderdag 23 juni 2011 06:38 schreef female81 het volgende:
Ze heeft nu al haar oude tweets weggehaald.
Misschien toch een beetje schaamte, stiekem.
Nee, dat schept ook weer een lading aandacht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 06:38 schreef female81 het volgende:
Ze heeft nu al haar oude tweets weggehaald.
Misschien toch een beetje schaamte, stiekem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |