Staat het niet in de syllabus?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:02 schreef BaasD het volgende:
Iemand enig idee of de midterms nog meetellen voor de resit van statistiek 1? (BE)
Ik kan het even niet vinden op blackboard?
Hij is inderdaad anders maar dan nog vraag ik me af in hoeverre C en D verschillend zijn, aangezien de docenten die deze vakken geven zowel psy als maw verzorgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jullie MTO is anders als dat van onsEn geloof mij, MTO - E is op dit moment geen pretje i.v.m. wisseling docent en het loopt allemaal nog niet zo soepel
Volgens mij alleen de excel skills opdracht, wat ik me kan herinneren!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:02 schreef BaasD het volgende:
Iemand enig idee of de midterms nog meetellen voor de resit van statistiek 1? (BE)
Ik kan het even niet vinden op blackboard?
Zou dat dan vanaf komend collegejaar zijn? Want dan doe ik meequote:Op woensdag 29 juni 2011 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is inderdaad anders maar dan nog vraag ik me af in hoeverre C en D verschillend zijn, aangezien de docenten die deze vakken geven zowel psy als maw verzorgen.
Ik ga binnenkort ook op onderzoek uit. Even Luc of Marcel aan zijn mouw trekken of ik in aanmerking kom voor vrijstelling voor MTO-C/D voor PSY. Ik ben benieuwd. De studieadviseur moest me het antwoord hierop schuldig blijven.
En anders ga ik gezellig met crossover MTO C t/m E + testtheorie volgen.Easy game. (althans, als de examencommissie me toe laat)
quote:De colleges uit Cobbenhagen zullen worden verplaatst naar Academia building, kijk hiervoor in je rooster.
Ja ik kreeg ook al een mailtje waarin stond dat dat dit jaar weer het geval is, waarom ze dan nog loten weet ik ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sinds 2010 inderdaad. Maar iedereen die zich in schreef werd gewoon toegelaten.
Pickup52 BSc.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:26 schreef GlowMouse het volgende:
Dat kan pas als je je diploma hebt. En het is BSc.
Het was wel iets anders (zijn "monkey see, monkey do" vond ik niet helemaal kloppen...), maar ik denk dat ik wel de nodige punten heb... Oo ik hoop het zoquote:
Ik las het! Ik dacht meteen; Zeg... Waar zijn mijn diploma uitreikingen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:31 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.tilburguniversity.edu/nl/studenten/nieuws/cobbenhagen/
[..]
Hihiquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:26 schreef GlowMouse het volgende:
Mijn promotie moet ik dan ook maar uitstellen.
Volgens mij krijg je een her-inschrijf mailtje... Ik heb ook nog niets gedaan en ik ga volgend jaar de Master inquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:41 schreef Valange het volgende:
Hoi,
Vraagje: Ik volg de premaster Marketing Management, en ga volgend jaar mijn Masterjaar in (sowieso, want ik mis hooguit 6ect, van een vak dat niet vereist is voor mn thesis). Nu heb ik via via gehoord dat je je voor 1 juli moet inschrijven voor je Master en/of je Master thesis.. Klopt dit? En zo ja, hoe doe ik dat? Want het is me allemaal erg onduidelijk
Bvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |