Oeh, automatic_ BSc! Dat klinkt gaafquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MTO-EEn nee, dat is de laatste en dan heb ik mijn Bachelor
Wat heb jij nog?
Ja, dat klinkt goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oeh, automatic_ BSc! Dat klinkt gaaf
Ik heb Social Cognition.
Ja heel erg leuk!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt goedHaha.
Ooo oke, is dat leuk?
Lekker dan. Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat sommige mensen met een gemiddelde van 5,1 of 5,3 het vak gewoon gehaald hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef daankes het volgende:
[..]
Morgen marketing en volgende week woensdag applied en dan vakantie. Ben blij dat ik Finance gehaald heb met een gemiddelde van 5.3 :p.
ik ook niet, maar bij mijn study results staat een 6, dus ik vind het wel goed zoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:59 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Lekker dan. Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat sommige mensen met een gemiddelde van 5,1 of 5,3 het vak gewoon gehaald hebben.
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshotquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:08 schreef automatic_ het volgende:
Het lijkt of ze bij Finance niet kunnen rekenen
Ik vind het meevallen. Maar dat kan ook komen omdat ik niet veel problemen heb met statistiek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Pfoe dat is een flink programma. Testtheorie valt ook in het tweede semester, dan zou je drie statistiekvakken tegelijk moeten doen?
Succes in ieder geval
Jullie MTO is anders als dat van onsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het meevallen. Maar dat kan ook komen omdat ik niet veel problemen heb met statistiek.
Er zitten verder veel enorm makkelijke vakken bij (de eerstejaarsvakken die genoemd waren zijn met een dagje leren, zonder colleges, prima te halen). En MTO-E is niet echt statistiek te noemen vind ik.
Ik ga overigens de examencommissie een brief sturen voor toelating tot de bachelor psychologie. Gaat deze week de deur uit.
Heb net besloten dat ik Statistiek even laat schieten. Marketing en Finance halen, dan heb ik 48 punten, doe ik Wiskunde en Statistiek lekker volgend jaar opnieuw, ga het nu toch niet meer in m'n kop krijgen voor dinsdag met ook nog Finance ernaast.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:34 schreef BaasD het volgende:
Waarom is statistiek zo;n ongelooflijk #%^ vak
dat is het enigste vak dat ik niet heb gehaald dit jaar en ik wil die her toch wel heel erg graarg hebben. Ik heb echt geen zin omdatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:39 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Heb net besloten dat ik Statistiek even laat schieten. Marketing en Finance halen, dan heb ik 48 punten, doe ik Wiskunde en Statistiek lekker volgend jaar opnieuw, ga het nu toch niet meer in m'n kop krijgen voor dinsdag met ook nog Finance ernaast.
Nee, voor zover ik kan vinden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:25 schreef arucard het volgende:
Kan het kloppen dat je nog geen stufi aan kan vragen als de loting voor die studie nog moet komen? Mij lukt het in ieder geval niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |