je gaat de OR-wereld toch niet vaarwel zeggenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef GlowMouse het volgende:
Op een andere universiteit, ivm contacten leggen.
Ik zou niet weten waarom niet. Al weet ik het echt nog niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:25 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
je gaat de OR-wereld toch niet vaarwel zeggen
denk je dat een baan buiten academia je voldoende uitdaging gaat bieden?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Al weet ik het echt nog niet.
Vanaf daar rol je academia ook zo weer binnen.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:39 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
denk je dat een baan buiten academia je voldoende uitdaging gaat bieden?
Ja, 70 studiepunten:quote:Op maandag 27 juni 2011 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je al een idee welke vakken je dan moet gaan doen in je pre-master?
Of zijn dat die 6 PGG vakken?
Dat had ik de vorige keer ook en helemaal i.v.m. reistijd is dat kut. Gelukkig is het toen wel goedgekomen, haha.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:49 schreef BigSmurf het volgende:
Jippie, morgen herkansing Marketing en volgende week herkansing Finance en Statistiek. Nog leuker is dat de herkansing Finance maandagavond om 19:00 is en Statistiek dinsdag om 08:45.
Welk vak? Moet je er nog veel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat had ik de vorige keer ook en helemaal i.v.m. reistijd is dat kut. Gelukkig is het toen wel goedgekomen, haha.
Ik mag morgen om 12.15 weer
MTO-Equote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Welk vak? Moet je er nog veel?
Ik heb vrijdag de 8e mijn laatste (ik ga toch herren dus de vakantie mag nog even wachten).
Hoop dat het hier ook goedkomt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat had ik de vorige keer ook en helemaal i.v.m. reistijd is dat kut. Gelukkig is het toen wel goedgekomen, haha.
Ik mag morgen om 12.15 weer
Mwua, misschien regel ik wel wat met een studiegenoot.quote:
Morgen marketing en volgende week woensdag applied en dan vakantie. Ben blij dat ik Finance gehaald heb met een gemiddelde van 5.3 :p.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:49 schreef BigSmurf het volgende:
Jippie, morgen herkansing Marketing en volgende week herkansing Finance en Statistiek. Nog leuker is dat de herkansing Finance maandagavond om 19:00 is en Statistiek dinsdag om 08:45.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |