Wat gaaf! Welke richting ga je uit?quote:Op maandag 27 juni 2011 07:51 schreef crossover het volgende:
Klopt, ik heb toelating gevraagd aan de examencommissie en gekregen vanwege mijn HBO vooropleiding. Route 3 dus.
Overigens word ik 'bij hoge uitzondering' toegelaten
Dat is het.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:26 schreef arj1o1 het volgende:
Oompaloompa, Glowmouse, het zal vandaag wel onmogelijk druk zijn bij Esplenade, maar het is wel de ideale dag...
Krijg je ook dubbele ECTS dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:04 schreef GlowMouse het volgende:
Tof, in blackboard staan sommige cursussen er bij mij nu dubbel in.
Weer ervóór?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:32 schreef Friek_ het volgende:
Op vrijdag heb ik een sollicitatiegesprek staan. Kan men dan niet bier drinken?
Nee, ditmaal staan ze gepland in de ochtend. Overdag kan ik dan wel een beetje aan m'n scriptie werken op de UvT en afsluiten met wat bier.quote:
Vrijdag niet, maandag wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:32 schreef Friek_ het volgende:
Op vrijdag (1 juli) en maadag (4 juli) heb ik twee sollicitatiegesprekken staan. Kan men niet een van die twee dagen bier consumeren?
Ik wil dat ook heeel graag bij een vak, maar dat staat uitgeschakeld. Hij schrijft iedereen aan het einde van het jaar uitquote:
PGG, track volwassenen, master klinisch.quote:
Heb je al een idee welke vakken je dan moet gaan doen in je pre-master?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:33 schreef crossover het volgende:
[..]
PGG, track volwassenen, master klinisch.
Idd, ik heb dat nu al een tijd bij twee cursussen en daar word ik nooit uitgeschreven aan het eind van het jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |