Ik ken iemand die dat gedaan heeft, maar zij is dat pas in haar 2e of 3e jaar gaan doen terwijl het eigenlijk voor 1ejaars was toen..? iig ze kreeg toen wat extra college's over een of ander maatschappelijk onderwerp en daar moest ze dan een werkstuk over maken oid.. Dacht ik. Lang geleden, heb haar ook al een tijd niet meer gesproken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:58 schreef Granaatappel het volgende:
Ja hier ook, 8.3 -> rounded 9.
Ja je kunt je nu inschrijven voor het 2e en 3e jaar, dan krijg je elk semester 1 vak erbij. Hoorde hier en daar dat het veel tijd kost, maar kan me dat moeilijk voorstellen met maar 1 vak per semester extra.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat gedaan heeft, maar zij is dat pas in haar 2e of 3e jaar gaan doen terwijl het eigenlijk voor 1ejaars was toen..? iig ze kreeg toen wat extra college's over een of ander maatschappelijk onderwerp en daar moest ze dan een werkstuk over maken oid.. Dacht ik. Lang geleden, heb haar ook al een tijd niet meer gesproken.
Zij is er iig mee gestopt, ze vond de aanvulling niet nuttig genoeg om er nog tijd in te steken. Ze ging zich liever op d'r gewone vakken richten. Waarschijnlijk zodat ze daar 10en voor kon halen, want 9's haalde ze toch altijd wel.
Ik zou even kijken hoe druk je semester gaat worden en of je het er naast kan doen. Als er 6 ECTS voor staan zou het niet meer werk moeten zijn dan je andere vakken van 6 ECTS. Als alles je goed af gaat en je kan er wel een vak extra bij hebben, waarom niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:08 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ja je kunt je nu inschrijven voor het 2e en 3e jaar, dan krijg je elk semester 1 vak erbij. Hoorde hier en daar dat het veel tijd kost, maar kan me dat moeilijk voorstellen met maar 1 vak per semester extra.Daarom vraag ik hier even naar persoonlijke ervaringen i.p.v. 'verhalen'.
Kun je dat vak eigenlijk niet halen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:24 schreef GlowMouse het volgende:
Inleiding tot het belastingrecht? Het boek is al zo dun. Er staat wel wat op http://aantekeningen.net16.net/ maar dat is verouderd.
Er zijn mensen die voor het invullen van een P-biljet onvoldoende scoren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun je dat vak eigenlijk niet halen?
Afgezien van gedetecteerde plagiaat, kan ik geen reden bedenken. Vanwaar je vraag?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:23 schreef roosmar het volgende:
Ik vroeg me af of iemand verhalen kent van mensen die hun (master) thesis verdediging niet hebben gehaald en hoe dat kwam..
Jeeej, gefeliciteerd!quote:
In Tilburg?!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:25 schreef crossover het volgende:
Hoi. Volgend jaar premaster psychologie. Dus ik kom even om de hoek kijken hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |