Nope, en ik heb mijn HBO helemaal afgerond, haha. De docent die ik had vond het ook "apart", maar ach... Het is niet het ergste vak om te volgen (qua belasting), maar leuk is gewoon andersquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:22 schreef OllieS het volgende:
So serieus? Kreeg je op basis van je HBO geen vrijstelling voor AcVa?!
Ok haha, dan is de kans dat ik het wel krijg héél klein.
Ik hoop dat de wiskundecursus in Maastricht voldoende is, het was een wiskunde zomercursus van zo'n 80 uur. Vreselijk saai, maar na de cursus begreep ik opeens heel wat meer van wiskunde, dus het was wel nuttig.
Hopelijk is het voldoende voor vrijstelling, zou me een wiskundetoets schelen. Maar anders heb ik dus iig genoeg kansen om de wiskundetoets te halen, dat is wel fijn! Thanks!
Een eerstejaars rechtenstudentquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:21 schreef OllieS het volgende:
Wat leuk!
Een Tilburg University topic!
Ik studeer ook aan Tilburg University. Ik ben aankomend tweedejaars Rechtenstudente en hopelijk ook aankomend eerstejaars Psychologie studente.
Afgelopen jaar heb ik, naast Rechen, twee Psychologie vakken gevolgd en gehaald en dat beviel me zo goed dat ik de hele studie er volgend jaar bij wil gaan doen.. hopelijk gaat het lukken!
Ik heb inmiddels alweer een paar weken vakantie, heerlijk!
Al heb ik wel zin om volgend jaar weer te beginnen.
Maar eerst even genieten van het helemal niks doen (oke, op werken na dan.... ;-))
Ik weet niet of je het programma weleens van dichtbij hebt bekeken, maar je leert er precies dezelfde dingen als op het HBO. Althans, in mijn geval. Zelfs hetzelfde boek werd gebruiktquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:01 schreef arj1o1 het volgende:
Het vak heet Academische Vaardigheden, lijkt met dus niet vreemd dat je met een HBO-diploma geen vrijstelling krijgt.
Ik baseer mijn mening op de programmas van de FEB natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het programma weleens van dichtbij hebt bekeken, maar je leert er precies dezelfde dingen als op het HBO. Althans, in mijn geval. Zelfs hetzelfde boek werd gebruikt
Dat magquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening op de programmas van de FEB natuurlijk
De KvK?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:51 schreef Complexiteit het volgende:
Weet iemand nog een leuke kamer in Tilburg?
Ik ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb vandaag het mailtje mbt her inschrijven gehad
Bedanktquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:22 schreef crossover het volgende:
Houd sites als Rotsvast, Directwonen en Kamernet in de gaten. Inschrijven kost wat geld, maar je slaagt er sowieso. Voor studio's/appartementen is www.dehuissleutel.nl wel een goede site.
Maar vaak werkt het via via ook prima om aan een kamer te komen.
Houd ook rekening met een maand huur commissiequote:Op woensdag 6 juli 2011 17:22 schreef crossover het volgende:
Houd sites als Rotsvast, Directwonen en Kamernet in de gaten. Inschrijven kost wat geld, maar je slaagt er sowieso. Voor studio's/appartementen is www.dehuissleutel.nl wel een goede site.
Maar vaak werkt het via via ook prima om aan een kamer te komen.
Jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Houd ook rekening met een maand huur commissie
Bij mij staat idd overal Hetzusjevan BSc op presentielijsten e.d., maar heel veel van mijn studiegenootjes hebben dat niet, terwijl de meesten toch echt BA hebben. Stom dat de ene faculteit dat wel doet, en de andere niet?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:22 schreef GlowMouse het volgende:
Gefeliciteerd. Het leukste is dat het nu ook overal staat, van studiegids tot aanwezigheidslijsten.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:15 schreef automatic_ het volgende:
Jeeej! Bachelor binnen!
automatic_ BSc
Wat balen! Ik ga het met je mee hopenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:43 schreef BigSmurf het volgende:
Fuck hee, herkansing Marketing maar 14 van de 25 MC goed, en herkansing Finance maar 3 van de 12, terwijl ik over beide zo'n goed gevoel had. Nu hopen dat het gedeelte open vragen zwaarder weegt en dat ik daar wel veel punten heb gescoord.
Thanks.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:15 schreef automatic_ het volgende:
Jeeej! Bachelor binnen!
automatic_ BSc
Wat een mensen zullen dat zijnquote:Wij bieden een zolderverdieping aan, met 2 kamers (20m2). Een kamer geschikt om te slapen en de ander geschikt om verder te leven (of wat jij er van wil maken). In het huis wonen nog 1 jongen (23 jaar) en 2 meisjes (18 en 21 jaar). We zoeken een spontane jongen die van gezelligheid houdt. Samen een drankje doen en lekker feesten, daar staan wij wel voor open. We willen geen nerd die dag en nacht op zijn kamer zit te studeren! In de zomer kun je gebruik maken van ons zwembad in de achtertuin en in de winter van onze pas gerenoveerde warme douche. Als je nog vragen hebt, mag je altijd mailen! En als je langs wil komen om te kijken, mail dan ook zeker, want de kamer kan vanaf 1 augustus van jou zijn! Groetjes Serge, Silvie en Rosanne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |