Ik moet nu een beetje huilen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef picardmike het volgende:
Ik heb een nieuwe profieltekst gebaseerd op star trek:
Als ik naar de sterren kijk en ze zie fonkelen vraag ik mij wel eens af of de afstand te overbruggen is naar die mooie ster. Of dat het enorm zou tegenvallen. Het zou in elk geval niet verkeerd zijn om is een keer zo'n ster te bezoeken om te kijken of het daar zo mooi is als ik me voorgesteld heb.
Je wilt Seven neuken hé?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef picardmike het volgende:
Ik heb een nieuwe profieltekst gebaseerd op star trek:
Als ik naar de sterren kijk en ze zie fonkelen vraag ik mij wel eens af of de afstand te overbruggen is naar die mooie ster. Of dat het enorm zou tegenvallen. Het zou in elk geval niet verkeerd zijn om is een keer zo'n ster te bezoeken om te kijken of het daar zo mooi is als ik me voorgesteld heb.
18quote:Op maandag 27 juni 2011 23:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Het is dat ik die 18 cm. net niet aantik...
Ja dat is waar, maar hoewel ik ruim boven die 18cm uitkom kan ik natuurlijk nooit aan de rest van dat eisenlijstje voldoenquote:
Eisenlijstjes, dat zijn toch die dingen die als sneeuw voor de zon verdwijnen als je de ware tegenkomt?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
Ja dat is waar, maar hoewel ik ruim boven die 18cm uitkom kan ik natuurlijk nooit aan de rest van dat eisenlijstje voldoen
De ware voldoet al aan de lijst hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Eisenlijstjes, dat zijn toch die dingen die als sneeuw voor de zon verdwijnen als je de ware tegenkomt?
Oh dat is waar, dus ik kijk gewoon woestgruwelijkgeil dat ze dat niet kan weerstaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Eisenlijstjes, dat zijn toch die dingen die als sneeuw voor de zon verdwijnen als je de ware tegenkomt?
Heb je mijn username wel eens gezien?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee hoor, de praktijk wijst anders uit. Waarom denk je dat?
Dat is niet echt een eisenlijst he. Doel meer op dingen als "ja, hij slaat me zo af en toe de tering in, maar verder is hij heel lief" en dergelijke... wat dat betreft worden die eisen lang niet zo nauw en strikt genomen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef Godtje het volgende:
Heb je mijn username wel eens gezien?![]()
Waarom denk jij dat? Ben je de ware tegen gekomen? En als je antwoord ja is dacht je dat bij de vorige 5 ook niet?
Ik weet vrij goed wat ik waardeer in een vrouw en op wat voor types ik val.
Daar hang ik inderdaad geen harde lijstjes aan dat ze minimaal universiteit gedaan moet hebben. Kort door de bocht kan ik dat best wel roepen omdat het lekker makkelijk uit leggen is aan andere. Het staat ergens voor.
Ook weet ik dat ik niet op hele dikke vrouwen val. Lijkt me sterk dat die smaak opeens gaat verdwijnen. Ik vind het gewoon echt onaantrekkelijk namelijk. Dan krijg ik geen harde plassert meer
Bij vrouwen met borderline jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is niet echt een eisenlijst he. Doel meer op dingen als "ja, hij slaat me zo af en toe de tering in, maar verder is hij heel lief" en dergelijke... wat dat betreft worden die eisen lang niet zo nauw en strikt genomen.
Mwahquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg kort door de bocht, niet?
Lekker zweten was dat dus..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:46 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Net voor het eerst afgesproken met iemand van paiq. Vond t totaaaaal geen match, ze was wel pijnlijk dom en bekrompen. Maarrrr de seks was wel lekkerrrr en daar ging t om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |