abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98515696
Een tijdje terug begon het mij op te vallen dat onze Maltezer redelijk veel jeuk had, nadat ik zijn haren had geïnspecteerd kon ik eigenlijk geen vlooien ontdekken, maar ik heb toch maar voor de zekerheid Frontline gekocht. Helaas haalde dat niets uit, hierna heb ik Advantage geprobeerd en ook dit gaf geen verlichting.

Nu heb ik nogmaals zijn huid en haren geïnspecteerd en ik kan totaal geen rare dingen ontdekken, ik verwacht dus niet dat ze vlooien heeft. Nu heb ik wat verder rond gezocht en heb ik gelezen dat het ook een allergie zou kunnen zijn. Maar ik heb totaal geen idee waar die allergie vandaan zou moeten komen, in zijn leefomgeving (incl. voedsel) is helemaal niets verandert.

Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Nogmaals, zijn huid en haren zien er gezond uit, maar ze heeft regelmatig jeuk om diverse plekken met als gevolg dat ze er af en toe een plukje haren uitkrabt.
BlaBlaBla
pi_98515825
Dat kan vanalles zijn, het beste ga je naar de dierenarts ermee...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_98516195
Misschien helpt Biofood schapenvet bonbons. Mijn hond heeft talloze jaren last van zijn huid gehad waarbij tot frustrerend aan toe geen enkel middeltje/zalf etc.hielp. De hele godganse dag was mijn hondje bezig met krabben...

Pas toen ik Biofood ontdekte, waren zijn huidproblemen binnen 2 weken voor het grootste gedeelte verholpen.

http://www.huisdierplein.(...)37_H33_C796_P701250/
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_98516227
pi_98516373
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:25 schreef erodome het volgende:
Dit. Met gissen kom je er niet achter.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  woensdag 22 juni 2011 @ 17:43:56 #6
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_98516416
Schurft of exceem, komt geloof ik vaak voor bij Maltesers.
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:19:21 #7
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_98517739
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:25 schreef erodome het volgende:
Dat, denk ik :Y

Het kan ook zijn dat het jeukt en de wondjes die door het krabben ontstaan ook weer jeuken. En als je eenmaal in die cirkel zit :X
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_98542608
Welk vlooienspul heb je gekocht, dat nieuwe dat een film over de vacht legt zodat de vlo al dood gaat voordat hij kan bijten of het middel dat de vlo pas dood als hij gebeten heeft ?
Als het het laatste is dan is 1 beet/vlo genoeg om de vlooienallergie te prikkelen, als het het eerste is dan is het hoogstwaarschijnlijk geen vlooien allergie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')