Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
innerbattle (Bonzoo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
Ja, met in-game coins. Die coins kan je weer verdienen door wedstrijden te winnen en evt. te handelen op de spelersmarkt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik snap dat hele FUT niet. Moet je betalen om spelers te krijgen?
Njah, die IF's worden gereleased dus dat zag ik wel als bijzonderquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:33 schreef Tim86 het volgende:
Nee, is maar op 1 dag in de week, tenzij er iets bijzonders is.
Het is dus een 4-5-1? Strikerpositie zou je dan voor een Fransman kunnen gaan, Anelka, (IF) Benzema bijvoorbeeld.Bij CAM moet je een Nederlander hebben anders is je Robben link dood en dan is Van der Vaart perfect. Dan zou ik voor de UP of IF versie gaan. In dat geval is Anelka ook je beste optie als striker, hoewel het eigenlijk gewoon ook een andere willekeurige EPL striker kan zijn omdat hij volgens mij alleen linkt met je 2 CAMs. Met dit budget is Drogba ook wel leukquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
ST
Ribery----nasri----CAM----robben
essien
Evra-----vidic---samba-----lahm
Cech
Zit over dit team te denken, denk dat ik overal wel 9 chem kan halen. Vraag is dus , welke spelers op ST en CAM? ik heb 500/600k te besteden. Dus wil ook wel weten welke spelers jullie IF zouden halen.
edit: lay out faalt, maar hoop dat jullie het idee wel snappen
Oja daar heb je gelijk in ja. Net even getest en het klopt. Neemt niet weg dat Van der Vaart bij de beste EPL cams hoort al, dus dat is sowieso niet verkeerd denk ik.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
Ja maar robben heeft toch al 9 chem omdat hij met lahm een link heeft? of zie ik dat verkeerd? maar van der vaart is ook bij mij opgekomen en dan mischien van persie in de spits. Wel leuk altijd beetje nederlands tintje haha
Met van Persie in de spits en VdV en Nasri erachter is je aanvallende driehoek in ieder geval qua chem prima in orde. Lichtgroene linkjesquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
Ja maar robben heeft toch al 9 chem omdat hij met lahm een link heeft? of zie ik dat verkeerd? maar van der vaart is ook bij mij opgekomen en dan mischien van persie in de spits. Wel leuk altijd beetje nederlands tintje haha
Donequote:Op woensdag 22 juni 2011 18:52 schreef Bonzoo het volgende:
Rijst, kan je mij trouwens in de op zetten, gamertag innerbattle, 360
Dat is toch elk jaar?quote:
drogbaquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dsDA8B83ba4pR
team tot nu toe. Heb nog ruime 450K over. Wie zal ik halen daarvan? Dacht aan van persie IF, maar hij kan echt niet koppen als ik naar zijn kaartje kijk en heb denk ik liever een beetje een kop sterke spits.
Electronic Arts heeft vandaag bevestigd dat FIFA 12 op 30 september hier in Europa uit zal komen. De game komt naar PC, Xbox 360, Wii, PS3, PSVita, 3DS, PSP, PS Xperia Play, PS2 en iOS. Volgens EA zal de PC-versie dit keer technisch gelijk zijn aan de console-versies.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is toch elk jaar?was er eigenlijk al vanuit gegaan dat die weer eind sept begin okt komt
( net zo als bf3 en mw3 lekker druk dus)
Nieuwe psp dacht ik?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:27 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Electronic Arts heeft vandaag bevestigd dat FIFA 12 op 30 september hier in Europa uit zal komen. De game komt naar PC, Xbox 360, Wii, PS3, PSVita, 3DS, PSP, PS Xperia Play, PS2 en iOS. Volgens EA zal de PC-versie dit keer technisch gelijk zijn aan de console-versies.
Domme vraag misschien maar wat is PSVita?
Ik vind de summer shield makkelijker om te winnen dan die 4 sterren cup.quote:
TOTY Berbatovquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#dsDA8B83ba4pR
team tot nu toe. Heb nog ruime 450K over. Wie zal ik halen daarvan? Dacht aan van persie IF, maar hij kan echt niet koppen als ik naar zijn kaartje kijk en heb denk ik liever een beetje een kop sterke spits.
Rooney is de beste van PL, vind ik iig..quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:42 schreef Kamikazie het volgende:
Ja dat is het probleem haha, teveel keuze's. Heb nu drogba gekocht, omdat hij toch meest complete spits is vind ik. Maar ja, weet niet waar ik nu verder moet met verbeteren. Zoveel keuze's
Neee, er valt nog veel te verbeteren aan je team hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:47 schreef Kamikazie het volgende:
Ja ik had eerst een serie A team, maar merk dat ik het een van de leukste dingen vind om een team optebouwen en kon mijn serie A team alleen verbeteren met echt hele dure spelers als Ibra IF of Lucio IF. Mja probleem kom ik nu dus gewoon weer tegen.
Handelen. Ik maak nu gewoon 100K per dag winst, slaat helemaal nergens meer op.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:56 schreef Jmsls het volgende:
Hoe komen jullie aan zo veel coins voor spelers al Drogba, dat is honderden potjes zowat
Gvdquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:00 schreef Rijstbal het volgende:
Ik ben nu die TOTY silver Koreanse spits binnen aan het halen. Ik ga niet hoger dan 50k bieden....
Tips? Ik heb nu maar iets van 500 coins en heb een brons eredivisie team gemaakt (gewoon voor de lol) maar hoe kan ik nu wat meer coins verdienenquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:04 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Handelen. Ik maak nu gewoon 100K per dag winst, slaat helemaal nergens meer op.
Goedkoop inkopen en duur verkopen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Tips? Ik heb nu maar iets van 500 coins en heb een brons eredivisie team gemaakt (gewoon voor de lol) maar hoe kan ik nu wat meer coins verdienen
De markt een beetje volgen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:13 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Maar hoe weet je wat voor een spelers je voor hoeveel kan verkopen
Begin op het bieden van spelers die bij 650 coins beginnen. Je kan filteren op prijs en type speler etc.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:10 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Tips? Ik heb nu maar iets van 500 coins en heb een brons eredivisie team gemaakt (gewoon voor de lol) maar hoe kan ik nu wat meer coins verdienen
1x tegen de IF gespeeld, bizar goed maar ik zie 'm verder nooit?!quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:49 schreef Rijstbal het volgende:
IF Samba die gast is sick. Echt een tank in de lucht.
Ik zie hem ook weinig. En daar ben ik blij mee!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:19 schreef laucas het volgende:
[..]
1x tegen de IF gespeeld, bizar goed maar ik zie 'm verder nooit?!
True, maar toch opmerkelijk dat ik 'm nooit spot in BPL teamsquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik zie hem ook weinig. En daar ben ik blij mee!!
Hij kost dan ook bijna 100k op de xbox.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:22 schreef laucas het volgende:
[..]
True, maar toch opmerkelijk dat ik 'm nooit spot in BPL teams
Ok bedankt voor de tips, want als je het een beetje snapt is UT toch wel echt vet, denk ik ..quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:16 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
De markt een beetje volgen.
Handige site voor jourhttp://www.fut11info.nl/Default.aspx
wie/wat/waar/hoe?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:24 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Hij kost dan ook bijna 100k op de xbox.Trouwens er is een TOTY CB en een RM van de Russische competitie uit. Misschien ook wel leuk voor jou
First XI:quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:26 schreef laucas het volgende:
[..]
wie/wat/waar/hoe?
Ben wel tevreden over mijn 2 CB's en Bystrov, maar verbeteringen zijn altijd welkom.
Hoe bedoel je links of rechtsboven? Je LS neem ik aan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Eindelijk dat 6.4k toernooi gewonnen. Duurde veel te lang...
Hoe doen jullie eigenlijk je corners? Ik doe die van mij meestal met RB + X en dan mik ik links of rechtsboven, hangt er een beetje vanaf waar he doel isIk draai hem dan om het doel heen op ongeveer 90-95% power (dat balkje zeg maar). Ik scoor echt erg vaak op deze manier, maar met Chiellini, Ranocchia & Ibrahimovic is dat misschien niet al te raar. Hieronder in ieder geval een filmpje van hoe ik mijn corners altijd doe.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/79096067
Je moet hem zo schieten dat je hem om de keeper heen draait. Vaak als de keeper uit komt kan hij er alsnog niet bij en dan kan je hem zo achter hem langs het doel indraaien. Voor mij werkt hij in ieder geval perfect.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe bedoel je links of rechtsboven? Je LS neem ik aan?
Heb je manier ff geprobeerd in de arena. Maar dat is niet eerlijk man, die keeper komt nooit uit en je prikt m er zo in
Nee, niet stoppen gast. Ik vond het zo koning dat je zo ver in toernooien kwam met een brons team.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:07 schreef laucas het volgende:
Ik heb nooit disconnects gehad totdat ik er laatst 2x achter elkaar werd uitgegooit en nu deze dus. Niet echt veel zin meer om nog verder te FUT'en dus ik denk dat ik de boel maar verkoop of weggeef.
Ragequit :p.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:07 schreef laucas het volgende:
Ik heb nooit disconnects gehad totdat ik er laatst 2x achter elkaar werd uitgegooit en nu deze dus. Niet echt veel zin meer om nog verder te FUT'en dus ik denk dat ik de boel maar verkoop of weggeef.
Als ea denkt dat het meer oplevert dan het kost,dan komt het er inquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:53 schreef GuRBuH het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-consoleversies.html
Zou dat betekenen dat er ook FUT komt voor de PC? Denk het eigenlijk niet, omdat PC hét hackplatform bij uitstek is.
Als je spelers gaat weggeven weet ik wel nog iemand.quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:07 schreef laucas het volgende:
Och jongen toch.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:14 schreef Lindgren. het volgende:
In 5(!) winkels geweest de afgelopen week en nergens te krijgen.
Vanavond koopavond, dus maar op zoek naar winkel 6, 7 en 8. Anders maar online bestellen.
Ik zou kijken op pricecheck/watch. Heb je hem nog goedkoopst ook.je kan ook origin proberen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och jongen toch.
Koop hem gewoon via bol.com en je hebt hem morgen binnen.
Dat kan ookquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik zou kijken op pricecheck/watch. Heb je hem nog goedkoopst ook.je kan ook origin proberen.
Moet je even console opstarten. Gebeurt soms als je een wedstrijd voortijdig quit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:36 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Meer mensen last van? Krijg zo niks op de trade
denk het wel, waar sta je? Middenveld en verdedeging hebben we altijd plaatsquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:09 schreef Santello het volgende:
Is er nog plek in xbox clubs? VP rating van 90
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:09 schreef Santello het volgende:
Is er nog plek in xbox clubs? VP rating van 90
Er is altijd plaatsquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denk het wel, waar sta je? Middenveld en verdedeging hebben we altijd plaats
Gisteren een DC gehad tijdens pingels in de finale, dat zal het wel zijn dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Moet je even console opstarten. Gebeurt soms als je een wedstrijd voortijdig quit.
Die link in de openingspost is daar wel handig voorquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef Cavalier het volgende:
Ik ga nu met ultimatum team beginnen op ps 3. Iemand tips mbt waar te beginnen?
Let erop dat je altijd spelers koopt in de goede formatie, dus als je bijvoorbeeld 433 speelt dat je geen spelers koopt die 451 gewend zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:18 schreef Cavalier het volgende:
Ik ga nu met ultimatum team beginnen op ps 3. Iemand tips mbt waar te beginnen?
Geef het een paar dagen en hij is max de helft waard.quote:
Ja ga ik ook doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geef het een paar dagen en hij is max de helft waard.
1uurquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:12 schreef Jmsls het volgende:
Voor hoelang zetten jullie normaal spelers op de markt?
OK ty, ben nu al lekker bezig met verkopen maar nog geen grote winsten, eerst wat coins verdienen en dan word het steeds meerquote:
Boeit me echt niet waar ik speel, we bekijken wel waar ik ga spelen per avondquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denk het wel, waar sta je? Middenveld en verdedeging hebben we altijd plaats
Iemand?quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef mash_ het volgende:
Als je spel vast loopt bij het laden dat je het scherm ziet van tegen wie je gaat spelen, is het dan gewoon wie het eerst weg gaat verliest?
Nee het is meer dat ik de vorige wedstrijd met 7-0 gewonnen had en nu niet uit het toernooi wilquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:39 schreef psychedelicate het volgende:
Maakt die ratio jullie echt nog iets uit? Sinds de zoveelste disconnect/glitcher/whatever leave ik gewoon wanneer iemand lagged of irritant is, mijn ratio is toch al verneukt door al die onzin.
Als je net begint kan ik je dit team aanraden! Weet niet of die opstelling je ligt. Speel er wel eens voor de fun tournooitjes mee online, kost geen drol behalve Uchebo, maar die is het echt waard. En als je Koenders (RB) in de goede opstelling kan vinden, moet je die halen wat dat is wel een verbetering (oud foto'tje)quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:21 schreef Jmsls het volgende:
Een brons eredivisie team speelt nog best lekker; vooral Snijders.
Was de latency dan niet al oranje of rood?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:01 schreef mash_ het volgende:
Klote spelwin ik de eerste 2 wedstrijden met 7-0 en 6-0 kom ik in de halve finale tegen iemand met super veel lag. Echt nog nooit zo erg mee gemaakt
![]()
Echt wtf hoe kan het dat iemand niet er uitgegooid word als je zo fucking veel lag hebt :R als ik dat zou hebben word ik meteen uit de ae servers gegooid.
Nee was groen. Anders begin ik niet eens aan een wedstrijdquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was de latency dan niet al oranje of rood?
Ik speel ook 4-1-2-1-2quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Als je net begint kan ik je dit team aanraden! Weet niet of die opstelling je ligt. Speel er wel eens voor de fun tournooitjes mee online, kost geen drol behalve Uchebo, maar die is het echt waard. En als je Koenders (RB) in de goede opstelling kan vinden, moet je die halen wat dat is wel een verbetering (oud foto'tje)
Als keeper zou ik gaan voor De Ruiter van Utrecht..die is echt goed voor een bronze. Van je huidige basis is je verdediging ook al best goed, net als je linkshalf en Rose.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:22 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ik speel ook 4-1-2-1-2
mijn team:
v.Zaanen - Hulst
Rose
Snijders/Ozbiliz - Meulens
Felixdaal
Frankel - Gudde- Otten - Pique
de Vogt
Maar ik koop even dat team van jou om te kijken hoe dat speelt.
Sheotahul is ook fantastisch voor in de spits..als je hem goedkoop in de juiste formatie kan halen zou ik het zeker doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:42 schreef Jmsls het volgende:
Ik vind Linssen wel lekkerder spelen als Rose dus hem hou ik in de basis, Jungschläger of Felixdaal ben ik nog niet over uit. Snijders is een goede snelle vleugelspeler dus die hou ik. Ik denk dat ik Uchebo, de Ruiter en die Sutchien ga halen.
Ik ga over tot een 433, dan is de chemistry rond de 90 en kan ik met Snijders en Meulens (hele snelle voetballers) voorzetten geven op Uchebo. Ook mijn middenveld is dan met Jungschlager, Rose en Linssen voorzien van kracht en techniek. Mijn verdediging staat al als een huis en De Ruiter is een prima keeper.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sheotahul is ook fantastisch voor in de spits..als je hem goedkoop in de juiste formatie kan halen zou ik het zeker doen
Zijn schot is best wel WOW voor een bronze. Ook erg sterk aan de balquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sheotahul is ook fantastisch voor in de spits..als je hem goedkoop in de juiste formatie kan halen zou ik het zeker doen
Klinkt goedquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:55 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ik ga over tot een 433, dan is de chemistry rond de 90 en kan ik met Snijders en Meulens (hele snelle voetballers) voorzetten geven op Uchebo. Ook mijn middenveld is dan met Jungschlager, Rose en Linssen voorzien van kracht en techniek. Mijn verdediging staat al als een huis en De Ruiter is een prima keeper.
Inderdaad, hij is sowieso echt allround. Snel, sterk, goed schot, redelijke heading en prima finishingquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:06 schreef laucas het volgende:
[..]
Zijn schot is best wel WOW voor een bronze. Ook erg sterk aan de bal
quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:42 schreef ChristopherSamba het volgende:
Iemand ervaring met IF van Persie? (87)
Geduld man, je vraag is nog geen uur oudquote:
Biabiany.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb dit team al eens eerder gepost, maar voor de mensen zonder coins is dit echt een geweldige ploeg. Ik heb genoeg coins maar speel nog steeds erg vaak met deze rakkers. Tegenstanders verwachten altijd tegen je te winnen en spelen daardaar vaak te aanvallend waardoor je ze hard kan counteren. Als ze dan tegendoelpunt krijgen raken ze geïrriteerd en kan je nog makkelijker scoren.
Tip: Verwissel Cesar voor Buffon, Heb de IF versie al in mijn 1e team dus daarom staat cesar hier. M'n eerste team zie je hier trouwens op de bank zitten, alleen Hernanes is vervangen voor TOTY Hamsik.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#bOEfuWKQba0B7
Ik ga NFL 12 kopen , ook UT daarquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:17 schreef emokid het volgende:
Het gaat hier nog steeds over Ultimate Team.Ik speel het al een tijd niet meer maar sinds kort weer wel.. alleen niet in FIFA.
[ afbeelding ]
NHL 11 Ultimate Team.Het is in feite hetzelfde, chemistry etc maar dan nog veel uitgebreider. Spelers hebben naast contracten ook een salaris. Je hebt als team een salary cap dus je kunt nooit echt de beste spelers hebben op elke positie.
NHL al vaak gespeeld.. wel eens heel seizoen gedaan , damn dat duurt langquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:27 schreef emokid het volgende:
Het kost echt 16 euro of zo, zou het zeker proberen als je Ijshockey tof vindt. Het spel is namelijk echt briljant gemaakt.. De 2k serie ervan heeft deel 11 zelfs overgeslagen omdat het niet kan tippen aan EA's serie. Zie je PES dat al doen..
Wat vind je van Wagner Love?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:42 schreef Neraice het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cRhBRbwMba4Ny
Russenteam is af
Uchebo is ook niet van de bal af te krijgen door zijn 194 dus je hoeft niet louter op de voorzet te spelen, ook omdat zijn heading en jumping niet geweldig is maar het meeste win je wel hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Inderdaad, hij is sowieso echt allround. Snel, sterk, goed schot, redelijke heading en prima finishing
48 goals in 26 wedstrijden bij mij en Uchebo 35 uit 27, speel niet heel vaak met mijn bronzes.
Rose kan ook knallen als een gek btw. Ik zie alleen bij bijna niemand Nkume, dat is ook een beest hoor
IF nog niet geprobeerd, net gekocht. Gewone deed het prima bij mij en heeft 4 star skill moves = win.quote:
Als je van behendige en skillvolle spelers houdt, dan zijn Gonzalez (CSKA) en Bystrov (Zenit) echte aanradersquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:45 schreef Neraice het volgende:
[..]
IF nog niet geprobeerd, net gekocht. Gewone deed het prima bij mij en heeft 4 star skill moves = win.
Valt wel mee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:55 schreef Neraice het volgende:
Hmm dan zou ik m'n hele opstelling om moeten gooien. Enige probleem nu zijn de CDM's.
Ja, wel echt alleen bronze toernooien, dus dat is wel een groot verschil. Alleen zo'n compleet IF bronze team is dan beter, maar verder zijn het gewoon erg gelijkwaardige wedstrijden. Bij bronze kom ik ook weinig teams met 5 at the back tegen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:43 schreef laucas het volgende:
[..]
Uchebo is ook niet van de bal af te krijgen door zijn 194 dus je hoeft niet louter op de voorzet te spelen, ook omdat zijn heading en jumping niet geweldig is maar het meeste win je wel hoor.
Speel je alleen bronze tournooitjes met je bronze's? 48 in 26 met Sheot vind ik wel knap namelijk
Bij mij loopt Uchebo 1 op 1 en Sheot 1 op 2, en dat is zowat alleen tegen golden, 20 punten meer teams.
Wel handig ja..zelfs als je in een bui bent dat je niet echt geconcentreerd bent en veel te veel jaagt dan blijft de veldbezetting goed omdat het allemaal zo strak verdeeld is over het veld. Ik vind andere opstellingen wel ook echt hun voordelen hebben though..wat minder voorspelbaar vooral.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:07 schreef laucas het volgende:
41212 is zo'n mooie opstelling, en al helemaal voor je Russen
Hoezo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:07 schreef Rijstbal het volgende:
Dan gewoon deze opstelling houden al raad ik je Wagner Love af
lol, dat is wel heel erg wanhopigquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:56 schreef Santello het volgende:
http://cgi.ebay.nl/Fifa-1(...)&hash=item3cb93c012c
Hoe triest
Gefeliciteerd, topschutterquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef mash_ het volgende:
De beker gewonnen met clubsLang leven onze spits!
saint pierre nl meldt zichquote:
Ben nog niet uitgeslapenquote:
http://shop.ebay.nl/?_fro(...)w=Fifa+ultimate+teamquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:56 schreef Santello het volgende:
http://cgi.ebay.nl/Fifa-1(...)&hash=item3cb93c012c
Hoe triest
Mietjequote:
Die bronze spelers zijn wel heeeeel slechtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:23 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iwfM826xba4YO
vanavond potje Laucas?Dan heb ik de laatste 2 ook
Opzich is het niet eens zo heel gekquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
http://shop.ebay.nl/?_fro(...)w=Fifa+ultimate+team
sommige spelers leveren wel serieus geld op
Ekstraklasa is enige competitie met 11 spelers onder de 50, de 49 keeper was alleen 6k ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:37 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Mietje
[..]
Die bronze spelers zijn wel heeeeel slecht
Hmmm.... Hoeveel geld zou ik voor mijn team krijgen denk je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
http://shop.ebay.nl/?_fro(...)w=Fifa+ultimate+team
sommige spelers leveren wel serieus geld op
Vast wel iemand die je er 80 euro voorgeeft ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm.... Hoeveel geld zou ik voor mijn team krijgen denk je?
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fBRur8zIba4ZM
IF Krasic.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm.... Hoeveel geld zou ik voor mijn team krijgen denk je?
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fBRur8zIba4ZM
En je kan met het geld van If Messi veel meer pakjes kopen dan als je 40 euro uitgeeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Opzich is het niet eens zo heel gekje koopt daar bijf een messi if voor 40euro. Dan verkoop je die en heb je in 1x heel veel coins. een stuk meer dan dat je uit pakjes haalt voor 40 euro.
Aangezien er genoeg mensen zijn die veel geld aan pakjes uitgeven.
Tja. Als je het geld toch niet mist.. even 1000 uur er in steken is ook niet iedereen gegevenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:40 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
En je kan met het geld van If Messi veel meer pakjes kopen dan als je 40 euro uitgeeft.![]()
Maar als nog: Echt geld uitgeven aan FUT![]()
X 1000
Ik ga mijn team zowiezo niet verkopen maar Krasic is wel echt een beest. Niet dat hij veel scored maar hij geeft altijd wel een hoop assists. Vind het jammer dat ze dat niet bijhouden in de stats. Alleen goals en games played...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Krasic.
Die wil ik hebben, maar stervens duur de laatste dagen
Haha is goed, maar je krijgt wel aan de broek met die dronken polen van jequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:23 schreef OmniRocket het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iwfM826xba4YO
vanavond potje Laucas?Dan heb ik de laatste 2 ook
Wtf, ik kan die een keer of 30 kopen ofzo, 150 euroquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:03 schreef GuRBuH het volgende:
http://cgi.ebay.nl/Fifa-1(...)&hash=item3cb92ccbd5
Wtf die gast is zo cheap in coins...
dat is de andere Suazo, deze speelt in Mexico en is chileens.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:59 schreef laucas het volgende:
TOTY Suazo is er, iemand speelt hier toch met goedkope Italianen? Dat is toch die spits...
Ja ik zag die naam al staan en dacht gelijk, dit meen je niet! Een 77 Suazo die nu IF zou zijn. Maar het gaat inderdaad om de mexicaanse league. Als die striker van Inter een IF versie zou krijgen dan zou dat echt zonder twijfel een van de beste spitsen in het spel zijn!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
dat is de andere Suazo, deze speelt in Mexico en is chileens.
Valt wel mee hoor, ze geen een IF versie van een 77 speler als Suazo van Inter heus niet in 1x hoog in de 80 maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik zag die naam al staan en dacht gelijk, dit meen je niet! Een 77 Suazo die nu IF zou zijn. Maar het gaat inderdaad om de mexicaanse league. Als die striker van Inter een IF versie zou krijgen dan zou dat echt zonder twijfel een van de beste spitsen in het spel zijn!
Tegen gouden (IF) teams mag dat bestquote:
Ja dat kon ik dus niet zien op het plaatje helaasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef laucas het volgende:
... en witte sokken?
edit; beide blauwe sokken : (
Thuis tenue spelen ze altijd met witte sokken, dit zal wel uit zijn geweest.. maar toch gedeeltelijk thuis tenue, zie het wel vaker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat kon ik dus niet zien op het plaatje helaas
Maar Brazil heeft toch ook gewoon blauwe?
[ afbeelding ]
Uit spelen ze met blauwe shirtsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:46 schreef laucas het volgende:
[..]
Thuis tenue spelen ze altijd met witte sokken, dit zal wel uit zijn geweest.. maar toch gedeeltelijk thuis tenue, zie het wel vaker.
Neymarretjequote:
die 3 van dat shirt is lelijk!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neymarretje
Zie nu dat ze doorgaans met wit spelen, maar denk dat ze het vaak aanpassen omdat tegenstanders witte sokken hebben.
[ afbeelding ]
Lekkere goal! Die wil ik erg graag in FUT 12. Lekker duo met Pato.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:52 schreef Bonzoo het volgende:
Neymarretje had nog gescoord in de copa libertadores.
Gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:57 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Lekkere goal! Die wil ik erg graag in FUT 12. Lekker duo met Pato.
Zei iemand dat hij niet uit Honduras kwam? Maar wat ik probeer te zeggen is dat de 77 versie echt al een hele goede speler is. Al maken ze hem 80-82 is het gelijk echt een beest. De 77e versie heeft de hoogste goalratio van alle spelers die ik ooit heb gehad. Beter dan Milito, TIF Cavani of IF Ibrahimovic...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ze geen een IF versie van een 77 speler als Suazo van Inter heus niet in 1x hoog in de 80 maken.
Hij komt overigens uit Honduras.
Ach, dat is toch persoonlijk. Bij mij is het El Hamdaoui, maar dat wil niet zeggen dat een 84 El Ham de beste FIFA spits zou zijn. Ik kan weer weinig met SIF Junker bijvoorbeeld en dar zijn anderen weer lyrisch over.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zei iemand dat hij niet uit Honduras kwam? Maar wat ik probeer te zeggen is dat de 77 versie echt al een hele goede speler is. Al maken ze hem 80-82 is het gelijk echt een beest. De 77e versie heeft de hoogste goalratio van alle spelers die ik ooit heb gehad. Beter dan Milito, TIF Cavani of IF Ibrahimovic...
Ja dat is natuurlijk ook persoonlijk. Het hangt er ook vanaf wat voor spelers je perfereert en wat voor spelers je er omheen hebt staan. Maar Suazo heeft echt alle stats die een spits nodig heeft. De rest is gewoon rukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, dat is toch persoonlijk. Bij mij is het El Hamdaoui, maar dat wil niet zeggen dat een 84 El Ham de beste FIFA spits zou zijn. Ik kan weer weinig met SIF Junker bijvoorbeeld en dar zijn anderen weer lyrisch over.
Kalou is echt een fenomeen in mijn Ivory Coast team..14 goals in 12 wedstrijden, maar steeds mega belangrijke goals en echt op alle manieren..links, rechts, van afstand, van dichtbij, intikkertjes, solo's..echt een held
Al doet Drogba het met 25 goals uit 12 ook niet onaardig(dat is eigenlijk de hoogste ratio, maar kleine sample)
Dan heb je zeker nog nooit met IF Henry gespeeld?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk ook persoonlijk. Het hangt er ook vanaf wat voor spelers je perfereert en wat voor spelers je er omheen hebt staan. Maar Suazo heeft echt alle stats die een spits nodig heeft. De rest is gewoon ruk
Ik bedoelde met 'de rest', de rest van z'n stats. IF Henry heb ik niet geprobeerd en die ga ik ook niet proberen. Heb het prima naar m'n zin met IF Ibrahimovicquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:31 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nog nooit met IF Henry gespeeld?
Gewoon Eto'o, MIlito en Ibra houden. Beter heb je niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:35 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit.
Momenteel speel ik met UT met IF Eto'o ( 88 ) en daarnaast Milito ( 86 ).
Ik heb Pazzini IF ( 86 ) geprobeerd naast Eto'o maar dat is niet echt beter dan Milito.
Wat is de beste spits voor mijn Serie A team?
Ik heb gekeken naar IF Cavani en IF Ibra maar die vond ik toch te duur.... Lavezzi is ook wel snel maar niet zo sterk aan de bal....
UP Cavani en UP Ibra zijn ook al erg goed, vooral Ibra.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:35 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit.
Momenteel speel ik met UT met IF Eto'o ( 88 ) en daarnaast Milito ( 86 ).
Ik heb Pazzini IF ( 86 ) geprobeerd naast Eto'o maar dat is niet echt beter dan Milito.
Wat is de beste spits voor mijn Serie A team?
Ik heb gekeken naar IF Cavani en IF Ibra maar die vond ik toch te duur.... Lavezzi is ook wel snel maar niet zo sterk aan de bal....
Zeker ja. WatIkMetEenBalKan FCquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:12 schreef Doublepain het volgende:
Balkan FC lijkt me ook best nice!
Met Dzudszak, Modric, Dzeko etc.
Dat zou dus echt nergens over gaan he. Net of er een chemistry is tussen een speler van Milwall en een speler van Panathinaikos ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:20 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk telt in FIFA 12 werelddelen wel![]()
BENElux FC is ook best grappig maar dan Luxemburg inruilen voor Duitsland..
Hij bedoelde niet letterlijk heel Europa, maar wel zoals ik het een tijdje terug heb voorgesteld, met links op basis van cultuur en geografische ligging. Als je bijvoorbeeld met triple links ipv double links gaat werken kan je een simpele link toevoegen tussen spelers die dezelfde taal spreken etc. Bijv. Nederland en België (of België en Frankrijk vanwege Wallonië) en de Balkanlanden vanwege hun cultuur etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:22 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Dat zou dus echt nergens over gaan he. Net of er een chemistry is tussen een speler van Milwall en een speler van Panathinaikos ofzo.
Denk niet dat EA dat gaat doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij bedoelde niet letterlijk heel Europa, maar wel zoals ik het een tijdje terug heb voorgesteld, met links op basis van cultuur en geografische ligging. Als je bijvoorbeeld met triple links ipv double links gaat werken kan je een simpele link toevoegen tussen spelers die dezelfde taal spreken etc. Bijv. Nederland en België (of België en Frankrijk vanwege Wallonië) en de Balkanlanden vanwege hun cultuur etc.
Bij een voormalige kolonie bijvoorbeeld. Of bij Canada.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:28 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Denk niet dat EA dat gaat doen.
Dan krijg je discussies over wat nou bij wat hoort.
Waar zou je bijvoorbeeld Frankrijk indelen? Alleen bij Belgie of?
Of een Ajaccied geen chem met een Utrechter of Ado-speler.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Op zich wel een leuk idee maar dan mag een Feyenoorder ook geen chemistry hebben met een Ajacied... Denk als ze jou idee gaan toepassen dat het dan veel the chaotisch wordt en dat mensen dan gaan zeiken waarom de ene groep wel chemistry heeft en dan andere wer niet.
En dan Andries Jonker als coachquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Of dat homo's chemistry met elkaar hebben! Ik weet alleen niet of C.Ronaldo de enige is....
haha dit is wel heel dramatisch... 3-0 achter alquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:35 schreef OmniRocket het volgende:
eerste match met mijn pools -50 team tegen een engels ~60 team
Oftewel geupdate en getransferde spelers in packs in de Happy Hour van vandaagmaandag. Alleen tijdens dat uur, of vanaf dat uur dat weet ik niet. Nog geen lijst oid gezien maar hoor wel vaak Chicharito genoemd.... Verder dan nog Ashley Young, Nolan etc denk ik. Word wel vaag dan want Nolan is naar de championship gegaan in principe. Dus vraag me af of ie telt als BPL speler of als nPower champ...quote:@TheRealGraoully
Looking at the confirmed transfers list that was sent to me... Great stuff in there already!!!! In FUT11 starting next Happy Hour.
Het is onderdeel van je Virtual Pro. Met je 'VP' kan je een online club joinen waar je samen met andere gasten online tegen andere teams kan opnemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat is clubs nou precies?
Ik zie het ook nergens in de psn store ofzo
Is het soms een onderdeel van FUT?
Ter info: http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/502303.page#4199221quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij een voormalige kolonie bijvoorbeeld. Of bij Canada.
Uiteraard moeilijk uit te voeren, maar ik vind het altijd wel leuk om over zulke dingen na te denken. Zal straks als ik thuis ben eens die post terughalen waarin het wat uitgebreider stond.
Denk niet dat het gaat gebeuren, qua haalbaarheid.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ter info: http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/502303.page#4199221
Ik weet dat jullie het er niet mee eens zijn, maar het lijkt me erg tof
Ik ook niet, maar brainstormen is altijd leukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Denk niet dat het gaat gebeuren, qua haalbaarheid.
Heb hem laatst weken in de gaten gehouden voor m'n full Heerenveen squad. Toen heb ik m 3 keer voor onder de 5k kunnen halen, in andere formaties ook. Maar toen was ie ook op dat moment IF. Ik heb gewoon heel vaak hem op de watchlist gezet, en die gasten blijven maar zakken met de prijs omdat ze allemaal de laagste willen zijn en em maar niet kwijtraken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:45 schreef Rijstbal het volgende:
Ben sinds gister een 41212 Eredivisie team aan het bouwen. Het aantal spelers in die positie zijn nogal schaars en duur. 1 Assaiidi bijvoorbeeld voor 50k
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#f6oS7yYvba486
Heb je ze nog? ps3 of xbox?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb hem laatst weken in de gaten gehouden voor m'n full Heerenveen squad. Toen heb ik m 3 keer voor onder de 5k kunnen halen, in andere formaties ook. Maar toen was ie ook op dat moment IF. Ik heb gewoon heel vaak hem op de watchlist gezet, en die gasten blijven maar zakken met de prijs omdat ze allemaal de laagste willen zijn en em maar niet kwijtraken.
Zijn wel veel goede CAM's te vinden. Eriksen, Bakkal, Schöne, Overtoomquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:45 schreef Rijstbal het volgende:
Ben sinds gister een 41212 Eredivisie team aan het bouwen. Het aantal spelers in die positie zijn nogal schaars en duur. 1 Assaiidi bijvoorbeeld voor 50k
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#f6oS7yYvba486
Ja klopt. Ik wil juist Eriksenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn wel veel goede CAM's te vinden. Eriksen, Bakkal, Schöne, Overtoom
Zat net even te kijken..echt fucked up prijzen voor die formatie zeg..bijna niet te doen..je moet echt geduld hebben. IF Djuricic is trouwens de meest briljante silver cam..echt ongelooflijk die gast.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:14 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik wil juist EriksenMaar de 41212-versie staat niet op de markt.
Heb wel een gameface gemaakt ja:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:21 schreef brainbird het volgende:
Heeft iemand al een game face gemaakt van zichzelf?
echte fotos enzo? voor en zijkant?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:22 schreef Bonzoo het volgende:
Heb wel een gameface gemaakt ja:
[ afbeelding ]
Nee, heb geprobeerd om mijzelf na te maken.quote:
moet je eens echte gebruikenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:25 schreef Bonzoo het volgende:
Nee, heb geprobeerd om mijzelf na te maken.Is nog wel aardig gelukt moet ik zeggen.
Wat moet ik intikken om hem te vinden @fut11info. Đuričić pakt hij ook niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat net even te kijken..echt fucked up prijzen voor die formatie zeg..bijna niet te doen..je moet echt geduld hebben. IF Djuricic is trouwens de meest briljante silver cam..echt ongelooflijk die gast.
zoek gewoon naar alle heerenveen spelers ofzo, dat is wat makkelijker. Of servische silver cams..genoeg manierenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:27 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Wat moet ik intikken om hem te vinden @fut11info. Đuričić pakt hij ook niet.
Vind er niet zoveel verschil tussen zitten, de jouwe is wat smoother. Sowieso ownt de mijne harder vanwege baard.quote:
Oh hijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zoek gewoon naar alle heerenveen spelers ofzo, dat is wat makkelijker. Of servische silver cams..genoeg manieren
Ah bedankt! Alleen jammer dat die op CM staat. Nog een half uur te gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:55 schreef Tim86 het volgende:
Er is een 41212 Hutchinson op de markt goedkoop nu rijstbal. Manolevje ook
Niets mis met Darren Bent.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:12 schreef Santello het volgende:
WEET JE WIE EEN DILDO IN HUN REET VERDIENEN??
SPELERS MET AGBON EN BENT IN DE SPITS
CM naar CDM is toch niet duurquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef laucas het volgende:
[..]
Maak je er een van silvers? Grappig, ben met hetzelfde bezig, 41212
Die ga ik zeker halen. Nu heb ik iig een wisselspelerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
CM naar CDM is toch niet duur
Al blijft Fer met afstand de beste op die positie..wat een fenomeen is dat
Ik speel met Bruno Silva, maar qua stats zien Tiendalli en Manolev er ook wel goed uit. Je hebt ook Marcellis nog, maar die vind ik niet echt goed.quote:
Ik voel me altijd aangesprokenquote:
The fuck die stats van Enoh zien er echtquote:
Het hele Suazo gedoe begon over iemand die het had over een team van goedkope Italianen, Suazo is dus geen Italiaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zei iemand dat hij niet uit Honduras kwam?
Ik heb een Joegoslavisch team ja (Sloveense keeper, Bosnische spits, verder Serven en Kroaten idd)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker ja. WatIkMetEenBalKan FC
Wel moeilijk chem scoren. Iemand hier had zoiets toch..met allemaal Kroaten en Serviërs?
Ja dat gebeurt bij mij wel regelmatig, terwijl die aan het uploaden is kan je zien hoe het resultaat wordt. Dan zie je in slowmotion het filmpje wat wordt geupload. Als hij daar niet klopt moet je hem annuleren, misschien even fixen en opnieuw proberen om te uploaden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:20 schreef OmniRocket het volgende:
upload ik net een mooie goal.. zit de focus ineens op een andere speler
Hij dat was mijn team.!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:10 schreef Tim86 het volgende:
Helemaal klaar met mijn Duitsers..ik mis met 4-3-1-2 echt gewoon de vleugels te veel..wat een kutformatie. Toen ik vannacht niet kon slapen dacht ik aan FUT (!!) en bedacht ik een leuke team: Brachile, 4-3-2-1
Gonzalez-Suazo-Sanchez
Vidal-Isla (helaas wel RM)-Hernanes(of Pizarro)
Dede-Naldo-Lucio(of Silva)-Maicon
Julio Cesar
Kan ik eindelijk met mijn Chileense helden spelen en heb ik er toch een lekkere verdediging achter. Uiteraard zoveel mogelijk IF, behalve achterin.
ja , maar als hij aan het uploaden is kijk ik niet..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt bij mij wel regelmatig, terwijl die aan het uploaden is kan je zien hoe het resultaat wordt. Dan zie je in slowmotion het filmpje wat wordt geupload. Als hij daar niet klopt moet je hem annuleren, misschien even fixen en opnieuw proberen om te uploaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |