Wut?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
Spec Ops Hidden missie op veteran doen met alleen knife. Epic
goedbezig meneerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
Spec Ops Hidden missie op veteran doen met alleen knife. Epic
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:27 schreef dreamzk het volgende:
Negers, ik heb dat vak uiteindelijk toch gehaald, 40 ects in de pocket. Nu alleen die van donderdag nog binnenkoppen en ik heb mijn BSA. Party big time in Utrecht vandaag en morgen Awake
Nice manquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:27 schreef dreamzk het volgende:
Negers, ik heb dat vak uiteindelijk toch gehaald, 40 ects in de pocket. Nu alleen die van donderdag nog binnenkoppen en ik heb mijn BSA. Party big time in Utrecht vandaag en morgen Awake
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:27 schreef dreamzk het volgende:
Nice Nice !quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:27 schreef dreamzk het volgende:
Top gozer! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:27 schreef dreamzk het volgende:
Ja hopelijk wordt het nog goed weer. Vorig jaar DefQon en jaar daarvoor Awake was zelfde weersvoorspelling en uiteindelijk alleen maar zon gehad, dus lets hope dat die streak zich doorzet. En als het regent, maakt me niet heel veel uit denk ik, zal toch onder invloed zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Top gozer! Gefeliciteerd!
Hopelijk wordt het geen blubberstampen morgen, voor het eerst geen kaartje en ben niet heel rouwig
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja hopelijk wordt het nog goed weer. Vorig jaar DefQon en jaar daarvoor Awake was zelfde weersvoorspelling en uiteindelijk alleen maar zon gehad, dus lets hope dat die streak zich doorzet. En als het regent, maakt me niet heel veel uit denk ik, zal toch onder invloed zijn
Lekker manquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:27 schreef dreamzk het volgende:
Ja ik zag het, moet zo maar eens een plan voor de dag opstellen, sowieso dave clarke mee pakken, altijd al eens willen zienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:29 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Net toch ff line-up gespiekt. Moddervet.![]()
Jammer dat Carola & Liebing tegelijkertijd draaien
Dat ze tering benauwd zijn. Ze accepteren eigenlijk alleen excusen als 1 van je naaste famillie leden dood is gegaan (vader/moeder/zus/broer) of als jij heel erg ziek bent. Verder accepteren ze vrij weinig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:55 schreef Frankii het volgende:
Ik heb waarschijnlijk nét niet genoeg punten om op stage te mogen. Dit komt onder andere door vervelende zaken in de privésfeer vorig blok tijdens de tentamenweek. Mijn SLB'er zegt dat 50 studiepunten een eis is als je stage wil lopen.
Iemand van jullie ervaring met babbelen met de examencommissie?
Hopelijk heeft ie gewoon een beukdag en gaat ie he-le-maal los. Hij heeft echter ook wel eens echt experimentele buien en dan gaat ie zwaar lopen pielen met zijn drumcomputerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja ik zag het, moet zo maar eens een plan voor de dag opstellen, sowieso dave clarke mee pakken, altijd al eens willen zien
PM!quote:[..]
En voor de mannen onder ons (iedereen except tittylicious) een heel kleine sideboob van tittylicious op FB!!!! FAP FAP FAP!!!!!
Vorige tentamenweek was dat dus het geval (mijn opa). Daardoor heb ik geen tentamens kunnen maken en moest ik afgelopen week alles in één keer zien te halen aangezien er geen extra kansen meer zijn dit jaar. Mja ik probeer het wel gewoon.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:07 schreef dreamzk het volgende:
Dat ze tering benauwd zijn. Ze accepteren eigenlijk alleen excusen als 1 van je naaste famillie leden dood is gegaan (vader/moeder/zus/broer) of als jij heel erg ziek bent. Verder accepteren ze vrij weinig.
Wat? Waar?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja ik zag het, moet zo maar eens een plan voor de dag opstellen, sowieso dave clarke mee pakken, altijd al eens willen zien
[..]
Dat ze tering benauwd zijn. Ze accepteren eigenlijk alleen excusen als 1 van je naaste famillie leden dood is gegaan (vader/moeder/zus/broer) of als jij heel erg ziek bent. Verder accepteren ze vrij weinig.
En voor de mannen onder ons (iedereen except tittylicious) een heel kleine sideboob van tittylicious op FB!!!! FAP FAP FAP!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |