Goeiemorgen!quote:
nou succes er mee miss heb je geluk en kan je een voldoende bij mekaar gokkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:54 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
Over een uur een tentamen waar ik net zo goed niet heen kan gaan.
Meerkeuzevragen voor 44 punten en 2 open vragen van samen 56 punten. Ain't gonna happen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nou succes er mee miss heb je geluk en kan je een voldoende bij mekaar gokken
jawel komt goed schatjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Meerkeuzevragen voor 44 punten en 2 open vragen van samen 56 punten. Ain't gonna happen.
Had ik laatst ook, echt super relaxed. Vanavond kunnen we wel co-op spelen voor die twee arena's! (kdenk dat ik ze al gehaald hebquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Ik joinde met Borderlands gisteren randomers die al in ronde 17 zaten van een Moxxxi arena en ik werd niet gekickt... easy peasy cheevo
Nu die andere twee klote arena's nog
Oh trouwens Bozziebozz en Mimi, ik heb een invisible modded shotgun nu
onzichtbare shotty WTF gotta have itquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Ik joinde met Borderlands gisteren randomers die al in ronde 17 zaten van een Moxxxi arena en ik werd niet gekickt... easy peasy cheevo
Nu die andere twee klote arena's nog
Oh trouwens Bozziebozz en Mimi, ik heb een invisible modded shotgun nu
Ruilen we hem vanavond om voor die pipa, die ik er dus nu voor geruild hebquote:
vanaaf weet ik niet of ik er ben, bbq van werkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ruilen we hem vanavond om voor die pipa, die ik er dus nu voor geruild heb
Ich bin dabeiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ruilen we hem vanavond om voor die pipa, die ik er dus nu voor geruild heb
morgen ben ik in assen de hele dagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:04 schreef Rossdale het volgende:
Dacht ik wel
Morgen trouwens Hell-burbia doorrammen? Jullie hebben the gully nu al en ik heb nu The angelic ruins voltooid
Alweer?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:24 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vanaaf weet ik niet of ik er ben, bbq van werk
Brommers kiek'n in Assen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
morgen ben ik in assen de hele dag
Dus morgen wordt em ook niet voor mij
Ik vind het prima, we kunnen dan ook wel even The Gully opnieuw doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:04 schreef Rossdale het volgende:
Dacht ik wel
Morgen trouwens Hell-burbia doorrammen? Jullie hebben the gully nu al en ik heb nu The angelic ruins voltooid
Goed ideequote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:38 schreef Rossdale het volgende:
Weet niet of ik twee arena's op 1 dag wil doen. Duurt veel te lang man
Het is wel slim om een Xbox Live match te hosten zodat er nog twee random gastjes joinen. Dan schiet het wat beter op dan dat je het in je uppie moet voltooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |