Geweldig!!quote:
Jazeker, gaat een mooi weekje wordenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wel op tijd terug zijn voor de intro he!
Goed zo, ik loop er waarschijnlijk ook nog wel een aantal dagen rond. Helaas geen mentor meer na 4 jaar, maar ga hier en daar nog wel vrijwilliger spelen denk ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jazeker, gaat een mooi weekje worden
Kom zometeen wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Mensen die zin hebben in een potje MW2?
Wanneer is die introweek? Als mijne dan nog niet begonnen is kom ik mss wel een dagje Tilburgse "sfeer" proeven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed zo, ik loop er waarschijnlijk ook nog wel een aantal dagen rond. Helaas geen mentor meer na 4 jaar, maar ga hier en daar nog wel vrijwilliger spelen denk ik
Why not, stuur maar invite.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Mensen die zin hebben in een potje MW2?
Waarom moest ik aan Michhas denken toen ik dit las?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:01 schreef Bozz187 het volgende:
Haha zit nu in de trein wordt er omgeroepen " ivm de vonds van een verdachtpakketje in een trein op centraal station arnhem zullen wij iets later binnenkomen dan normaal"
alleen bummer dat ik nog vast in de trein zit, had ook al een goudgele rakker soldaat kunnen makenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:04 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Waarom moest ik aan Michhas denken toen ik dit las?
quote:
quote:
Systeem van scholen en universiteiten waar alle colleges/tentamens/announcements en dergelijke op komen te staan.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |