Is stiekum best leukquote:
waarom dat spelquote:
Ik was bezig met klasgenoot sjimster en die zei dat het leuk was, ik downloaden en nu ben ik als een idioot aan het rondrennen dingen verzamelen en spinnen bestrijden!quote:
Die literal's zijn ook erg baas.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:19 schreef Michhas het volgende:
Hete piratenvrouwen
Tobuscus blijft een baas
klasgenootjes, de goede oude tijdquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik was bezig met klasgenoot sjimster en die zei dat het leuk was, ik downloaden en nu ben ik als een idioot aan het rondrennen dingen verzamelen en spinnen bestrijden!
Echt hequote:Op donderdag 23 juni 2011 15:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
klas
[..]
klasgenootjes, de goede oude tijd![]()
Damn ik kan wel heel stoer studie genoot zeggen, maar bij ons bestaan de HBO opleidingen ook gewoon uit klassen.quote:
Vette shit, mooi gemaakt.quote:
Erg vet.quote:
Huhquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:38 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
165 euro lappen voor een feest van 3 dagen van afgelopen maand.
Nee, op de vereniging hebben we een passysteem. Je geeft je pas, die leg je onder een apparaat en vervolgens gaat de tap aan. 2 nadelen zitten eraan. Het is ontzettend fraudegevoelig en je kan op de pof zuipen en krijgt achteraf pas de rekening.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Huhhoe werkt zoiets? Gewoon zuipen met vrienden drie dagen lang en iemand heeft alles voorgeschoten ofzo?
haha, op de pof zuipen kan soms knap kut zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:34 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nee, op de vereniging hebben we een passysteem. Je geeft je pas, die leg je onder een apparaat en vervolgens gaat de tap aan. 2 nadelen zitten eraan. Het is ontzettend fraudegevoelig en je kan op de pof zuipen en krijgt achteraf pas de rekening.
das liefquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:34 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Ik vind trouwens dat sharpie wel in de OP mag.
Je blijft maar halen ("Het kost nu toch niks!!1!11!!")quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
haha, op de pof zuipen kan soms knap kut zijn![]()
Kom het weinig meer tegen, maar hetzelfde op stap en dan alles noteren op een kaart. Ging ook veel te snel
[..]
das lief![]()
dat neem ik vanavond mee in mijn dagboek avonturen![]()
Dat mag jij niet vinden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:34 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Ik vind trouwens dat sharpie wel in de OP mag.
Toch vind ik het.quote:
Dat er nog mensen zijn die op die gek stemmenquote:Wilders: haatzaaien niet meer strafbaar
Geert Wilders wil het artikel over het aanzetten tot haat of discriminatie uit het wetboek van strafrecht halen. Dat zorgt ervoor dat de vrijheid van meningsuiting wordt versterkt, zegt de PVV-leider donderdag tegen Novum Nieuws. "Ik denk dat ik me daar nu voor ga inzetten."
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat er nog mensen zijn die op die gek stemmen
Kutquote:
aanzetten tot discriminatie mag dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat er nog mensen zijn die op die gek stemmen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |