Mijn vriend heeft het ook gekocht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:56 schreef KneusTeun het volgende:
Damn ik schaam me er bijna voor maar heb toch echt minecraft nu ook echt gekocht.
Vind wel een mooi voorbeeld van hoe een game niet grafisch geweldig hoeft te zijn (eerder slecht XD )
En ik gun die man zijn centjes wel!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:56 schreef KneusTeun het volgende:
Damn ik schaam me er bijna voor maar heb toch echt minecraft nu ook echt gekocht.
Vind wel een mooi voorbeeld van hoe een game niet grafisch geweldig hoeft te zijn (eerder slecht XD )
Wiskeyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wiskey on the rocksaltijd wiskey straight drinken als een echt man
[Instert facepalm.jpg]quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:56 schreef KneusTeun het volgende:
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:13 schreef KneusTeun het volgende:
But hey, aan de andere kant, wat is er mis mee, het is niet zo dat omdat de blokjes kleiner zijn de andere games opeens 10x meer baas zijn!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Eerste werkdag achter de rug, nu weet ik waarom jullie zo vaak op FOK! zitten
Welkom bij de club_O-quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Goede koffie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Eigenlijk wel leuk, mijn Engels en Duits werd gelijk op de proef gesteldquote:
Doe maandag ff wat pics van je werkplek etcquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Eigenlijk wel leuk, mijn Engels en Duits werd gelijk op de proef gesteldIk werd wel door velen raar aangekeken toen ik daar rondliep.
Minecraftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:56 schreef KneusTeun het volgende:
Mee eensquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Minecraft![]()
Het is gewoon een leuk spel.
Welke servers spelen jullie dan?quote:
Ook met een of andere Berend?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:26 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb het al maanden niet aangeraakt![]()
Ik speelde best vaak op de fok servers.
Heerlijk over de top weerquote:
Dat is gewoon wat gta4 had moeten zijn kwa onzin dingen die je kan doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heerlijk over de top weer![]()
edit : kijk hem nu pas voor het eerst, maar die ga ik zeker halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |