Ik zit nu op een iPhone4, maar heb thuis idd ook nog een Android tablet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heb jij en is dat makkelijk lezen? Ik dacht een android, welke?
Zie je wel dat ik zo gek nog niet ben. Echt een nacht doorslapen in de hangmat heb ik (nog) nooit gedaan, maar na een uurtje erin dutten, voel ik me als herboren. Herboren!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:12 schreef Toverheks het volgende:
Voor Cc
Slapen als een baby
AMSTERDAM - Slapen in een hangmat blijkt helemaal zo gek nog niet.
Zo, doe maar duurquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
Ik zit nu op een iPhone4, maar heb thuis idd ook nog een Android tablet.
Ik ben van alle markets thuis
ik las het moest gelijk aan jou denken, moet je toch eens een nachtje proberenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik zo gek nog niet ben. Echt een nacht doorslapen in de hangmat heb ik (nog) nooit gedaan, maar na een uurtje erin dutten, voel ik me als herboren. Herboren!
Helaas regent het hier ook.
Wij hebben zo iets en daar val ik ook altijd in in slaap Het zit gedeelte is iets groter bij die van ons trouwens. Maar het is een heerlijk ding!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:12 schreef Toverheks het volgende:
Voor Cc
Slapen als een baby
AMSTERDAM - Slapen in een hangmat blijkt helemaal zo gek nog niet. Sterker nog, we slapen sneller in en krijgen een betere nachtrust.
Voor veel ouders is het bekend dat baby's sneller in slaap vallen als ze gewiegd worden. Daarom is een schommelstoel ook vaak onderdeel van de kinderkamer.
Nu blijkt dat ook volwassenen sneller in slaap vallen als ze lichtjes heen en weer schommelen. Bovendien krijg je op die manier een betere nachtrust. Dat beweren wetenschappers. Tijdens een onderzoek deden 12 goede slapers twee keer een dutje van 45 minuten in een donkere stille kamer. Eerst deden ze dit in een schommelende hangmat, daarna in een bed. Ondertussen werd hun hersenactiviteit in de gaten gehouden. Alle vrijwilligers vielen sneller in slaap in de schommelende hangmat. Ook sliepen ze dieper.
Hoe het komt dat wiegen zo'n invloed heeft op ons slaapgedrag is niet helemaal duidelijk. Mogelijk helpt het de hersengolven beter op elkaar af te stemmen.
Dat klinkt helemaal niet verkeerd, slapen in een hangmat.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:26 schreef Coos het volgende:
Oohhhhh ik liet net een scheet waar een gezin in b.v. Bolivia heel de week op kan koken.![]()
Oh wat een heerlijk ding lijkt me dat zo lekker in het Franse zonnetjequote:Op woensdag 22 juni 2011 16:46 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wij hebben zo iets en daar val ik ook altijd in in slaap Het zit gedeelte is iets groter bij die van ons trouwens. Maar het is een heerlijk ding!
[ afbeelding ]
Het is niet ideaal, maar het is te doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, doe maar duurIk ben nog zoekende maar een mobieltje lijkt me zo klein om goed te kunnen lezen.
Ik gebruik mijn foon nu ook enorm veel, kijken naar je baby is leuk, maar met 6/8 voedingen per dag van zo'n 3 kwartier gaat ook dat vervelen. Dan is het ideaal om met een vrije hand even overal bij te lezen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet ideaal, maar het is te doen.
Op m'n mobiel bijlezen en posten gaat iig makkelijker tijdens het voeden dan op een tablet, want wel handzaam.
Overigens heb ik (behalve het formaat) op een tablet verder dezelfde nadelen als op m'n mobiel, en heb ik absoluut de voorkeur voor de laptop, maar die is een beetje te groot en onhandig met een baby op schoot.
Ja dat snap ik, een laptop én een baby is niet te doen. Ik dacht eerst dat ik een telefoontje wilde, toen een tablet, maar ik denk nu dat ik voor mijn doel toch maar voor een laptopje ga.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:51 schreef Leandra het volgende:
Het is niet ideaal, maar het is te doen.
Op m'n mobiel bijlezen en posten gaat iig makkelijker tijdens het voeden dan op een tablet, want wel handzaam.
Overigens heb ik (behalve het formaat) op een tablet verder dezelfde nadelen als op m'n mobiel, en heb ik absoluut de voorkeur voor de laptop, maar die is een beetje te groot en onhandig met een baby op schoot.
Nope, ben idd ook droog thuis gekomen, vanaf half 5 werd 't droog.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:26 schreef Coos het volgende:
Pietje het is hier alweer droog. En je ben toch pottedikkie niet van suikâh??
Als je met z'n 2en wat op de pc wil doen is 't handigquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:50 schreef Leandra het volgende:
Ik zie N. as we speak toevallig met de tablet rondlopen en gezien ik z'n laptop niet zie zou hij er zomaar mee kunnen internetten
gefeliquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het boek over Bruinsma gewonnen.
De BV Bruinsma?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het boek over Bruinsma gewonnen.
De tablet is hier een aanvulling op een PC, 2 laptops en een mobiele telefoon met internet abo en wifiquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je met z'n 2en wat op de pc wil doen is 't handig.
quote:
Yep, ben benieuwd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
De BV Bruinsma?
Die leest lekker makkelijk weg
Ik heb de Koud Bloed Bruinsma editie er gelijk achteraan gelezen... om in de materie te blijven zeg maarquote:
Ah dan had je dat topic vast ook erg leuk gevonden. En vast interessantere vragen kunnen stellen dan ik. Ik was echt stom verbaasd!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de Koud Bloed Bruinsma editie er gelijk achteraan gelezen... om in de materie te blijven zeg maar
En ben net begonnen met "No Angel" van een Amerikaanse undercoveragent die bij de Hell's Angels geïnfiltreerd is.
Maar bij de beide Bruinsma boeken viel het me op dat er zoveel foto's zonder balkjes instonden... in de Koud Bloed editie nog meer dan in de BV Bruinsma, maar die laatste is lekkerder leesvoer.
Ja, ja, horeca......quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:26 schreef Leandra het volgende:
Ah... neuh, dat gedoe met de moeder van Amanda was wel interessant, maar dat was voor mij geen trigger.
Ik was natuurlijk ook een stukje ouder toen Bruinsma vermoord werd (ik was zwanger van B)
De naam van zijn bodyguard ging pas een belletje doen rinkelen toen hij vaker in het nieuws kwam (oa doordat er een jongen neergeschoten werd die bij hem was, en daarna nog een keer een die in zijn auto reed).... van gezicht kende ik hem al jaren uit de Amersfoortse horeca
Oh ik dacht dat je Bruinsma zelf wel eens tegen het lijf liep.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:00 schreef Leandra het volgende:
Ja... minder braaf dan horeca was ik nietIk vond het gewoon gezellig in de kroeg
Daarbij schijnt die bodyguard er zo ongeveer een broodwinning van te hebben gemaakt Amersfoortse horecaondernemers te laten betalen voor ehm.... nou ja, te laten betalen, dus dat ik hem daar nogal eens tegenkwam is achteraf gezien niet zo heel vreemd
Niet voor zover ik weetquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je Bruinsma zelf wel eens tegen het lijf liep.Apart wereldjte, maar leuk over te lezen. Misschien juist wel omdat het zo dichtbij en toch zo ver van je bed show is.
Goedemorgenquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:35 schreef Copycat het volgende:
Jottem. Morgenmiddag mag ik mijn douche ontmaagden.
ja staat al aanquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:00 schreef hondjes het volgende:
Uitspraak Wilders om 9 uur.te zien op Ned 1
Heerlijk toch dat je je verheugd op eenvoudige dingen dat siert je.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:42 schreef Copycat het volgende:
Als het einde in zicht komt, word ik altijd enorm ongeduldig. Net als vroeger voor mijn verjaardag. Toen mijn leeftijd mijn intelligentie nog niet voorbijstreefde.
Oeh cool, ist wat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:11 schreef Leandra het volgende:
En ben net begonnen met "No Angel" van een Amerikaanse undercoveragent die bij de Hell's Angels geïnfiltreerd is.
quote:
Ik hoef niet te witten, witte wel!quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Straks hebbie 4 rollen voor een euro, je wit t niet
Leest ook lekker weg...quote:
Gedraag je je een beetje Maria?!quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoef niet te witten, witte wel!
Een handig hoekrekje voor de shampoo en aanverwanten, een plafondlamp en een trekker met zuignap. De rest was echt plastic not so fantastic.
Koffiedrinken met Jozef de timmermeneer.
Check wel even of hij niet stiekem een houten wiegje bouwt in de logeerkamer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:04 schreef Copycat het volgende:
Vriend kijkt filmpjes van zoenende vrouwen
Ik hou van dit soort topics.
Jozef ging vragen waarom ik alleen woon: 'Zo'n leuk vrouwke als gij ken toch hendig an unne vent komme?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Check wel even of hij niet stiekem een houten wiegje bouwt in de logeerkamer.
Kun je nagaan wat er in een 10 jaar oud matras rond wandelt! Lang leve het waterbed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kussen bestaat voor een derde uit beestjes
Bij jou zwemmen die beestjesquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat er in een 10 jaar oud matras rond wandelt! Lang leve het waterbed.
Nope, die beestjes was ik twee keer per jaar uit het tijk en de matras neem ik dan af met een lekker sopje. Alles weer fris en fruitig.quote:
Tja, hoe zou ik het anders kunnen noemen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:04 schreef Copycat het volgende:
Een lekker sopje!
Dat klinkt zo Saar van Swiebertje.
Zo. Terug van IKEA en weer aan het werk. Maar nu lonken al die spulletjes om uitgepakt en in elkaar gezet te worden. Toch maar niet, want mezelf kennende gaat er dan altijd iets frustrerend mis en zal je net zien dat dat leidt tot een writer's block.
Dus laat je het lekker ingepakt staan tot je weer aan nieuwe spullen toe bent?quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:04 schreef Copycat het volgende:
Een lekker sopje!
Dat klinkt zo Saar van Swiebertje.
Zo. Terug van IKEA en weer aan het werk. Maar nu lonken al die spulletjes om uitgepakt en in elkaar gezet te worden. Toch maar niet, want mezelf kennende gaat er dan altijd iets frustrerend mis en zal je net zien dat dat leidt tot een writer's block.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:26 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vier mandjes in elkaar gezet.
Ik -chaoot van de bovenste plank- heb een heel schema: morgenochtend wordt de badkamer opgeleverd en heb ik het eerste deel van mijn deadline. Ga ik morgenavond mijn badkamer uitsoppen. Niet lekker, want ik vind schoonmaken niet lekker.
En morgenavond komt mijn broer wat lampen en dingen ophangen. Zaterdag komt de rest van de happy family de keuken leegruimen, laminaat eruit, wasmachine naar boven en die laat ik dan ook meteen de rest van de in-elkaar-zetdingen in elkaar zetten.
Plus mijn zus mag de raamdecoratie voor haar rekening nemen. Die heeft wél geduld. En handigheid.
En dan kan ik zondag, na uitgebreid gedoucht te hebben, de hele dag besteden aan het halen van het tweede deel van mijn deadline.
En als alles meezit, mag ik dan maandag in de hangmat.
A cunning plan, if I may say so myself!
Jij springt wat afquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik spring wel ff met je mee.........
Dat lijkt me inderdaad moeilijk, het is natuurlijk wel de bedoeling dat je op hetzelfde spoor zit. Wanneer verwacht je reactie?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:38 schreef Copycat het volgende:
Eerste deel verstuurd. En dit afwachten haat ik, zeker omdat het een nogal vrij te interpreteren opdracht is. Altijd bang dat ik de plank compleet missla.
Ik geloof dat ik zaterdag op Chinees trakteer. En dan over twee weken op patat. Een groot deel van mijn familie wantrouwt mijn kookkunsten bij voorbaat.
Afgekeurd? Shitquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:39 schreef Copycat het volgende:
En ik dus helemaal opnieuw kan beginnen en mijn hele planning in de soep draait.
NU!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:53 schreef Deisyy het volgende:
Dat lijkt me inderdaad moeilijk, het is natuurlijk wel de bedoeling dat je op hetzelfde spoor zit. Wanneer verwacht je reactie?
Ben je nerveus?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb de laatste dagen last van ADHD
Ikquote:
Wees blij dan maar blij dat Pietje niet komtquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Iknee hoor helemaal niet, bibber alleen een beetje slaap slecht,heb al 10 keer zitten bedenken wat ik aan en mee moet nemen maar voor de rest ik nerveus......hoe kom je erbij
![]()
oh over haar heb ik pas doc. gezien, indrukwekkend wat een respekt heb ik voor die meid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:02 schreef BobdeStreamer het volgende:
Pietje is al flink aan het trainen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, zondag ga ik weer trainen
. Ben benieuwd hoe je de meet gaat vinden haksie, opeens allemaal mensen achter de FOK!'ers zien
.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:02 schreef BobdeStreamer het volgende:
Pietje is al flink aan het trainen.
[ afbeelding ]
Wat heeft zij voor afwijking?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:04 schreef Toverheks het volgende:
oh over haar heb ik pas doc. gezien, indrukwekkend wat een respekt heb ik voor die meid.
quote:
over je andere post van je baasquote:
Goedzo!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef Copycat het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nog niks van beste vriend gehoord, maar wel de eerste reactie van 'the boss' en die is blij. Compleet met 'baci'.
Opluchting.
Geeft denk ik meer aan hoe de mannen en vrouwen op dat niveau geleefd worden en maar zelden zichzelf kunnen zijn. Alhoewel Clinton daar wel vaker wat minder moeite mee lijkt te hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:52 schreef Leandra het volgende:
Best wel vermoeiend, als je iedere toko waar je een appeltaartje of broodje hebt gegeten een bedankbriefje moet sturen... zal ik de Subway ook maar een bedankje sturen?
Kijk er iemand eens een happy camper zijn!quote:
't Is een mooie dag, het zonnetje schijnt, wat wil een mens nog meer, dus ja, een goedemorgen.quote:
Echt hè?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is een mooie dag, het zonnetje schijnt, wat wil een mens nog meer, dus ja, een goedemorgen.
Je zou er toch af blijven?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:42 schreef Copycat het volgende:
Hier schijnt de zon niet en zit er zo te zien nog wel wat regen in de lucht.
Maar nog even een paar uurtjes werken en dan weekend. Ga ik met een fris hoofd nogmaals proberen iets in elkaar te zetten. Één ding moet gewoon lukken!
Een bloemetjesjurk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vond deze wel grappig. In een eerste opwelling wilde ik natuurlijk gelijk een bestelling plaatsen.![]()
[ afbeelding ]
Actuele dames, dat is inderdaad een kolfje naar jouw hand.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vond deze wel grappig. In een eerste opwelling wilde ik natuurlijk gelijk een bestelling plaatsen.![]()
[ afbeelding ]
Die blijft leuk, ik vraag me ook altijd af of het nog goed komt met een winkel die "tot nadere orde" gesloten isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:56 schreef Copycat het volgende:
En je kent het topic: Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #29
Leuk topic. Kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:56 schreef Copycat het volgende:
En je kent het topic: Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #29
Dergelijke bordjes zet ik ook altijd even op de vakantiekiek:quote:
Deze week heeft het hier volgens mij elke dag wel even keihard geregend. Steeds van die megabuien van een minuut of vijf. En daarna gaat de zon weer schijnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hier gisteren... Hagelstenen van een centimeter ook meteen
Vooralsnog vandaag tot nu toe droog
nog een pijp en een wandelstok en een knickerbocker met van die gezelige geruitesokken zal je goed staan....................quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ben ik ook petjesvolk! Van Laysa gehad!![]()
Een echte NRC man.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
ghehehehe die heb ik ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
FANNquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ghehehehe die heb ik ook![]()
[ link | afbeelding ]
Doe eens uitzieken dan en gauw !!!quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik dacht dat sporten wel zou helpen![]()
![]()
Veel plezier schatje dit weekend![]()
Ik zag hetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik had terug gesmst maar druk alles moet weg zijn voor volgende week
Hier alvast de foto's.quote:
Mooie foto's!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier alvast de foto's.![]()
http://www.elpais.com/fot(...)623elpepucul_3/Zes/1
(rechts in het midden van de foto klik je voor de volgende)
Nee doe ik ook nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:01 schreef Toverheks het volgende:
Laysa ook niet meteen te fanatiek gaan sporten hoor
kusje eropquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee doe ik ook niet![]()
bovendien als het snot alle kanten opspat is het ook geen fraai plaatje
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:05 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Engelse vrouwen lower middleclass en lager hebben vaak zo iets lekker schaamteloos over zich.
Love it!
(en ze zuipen menig kerel eruit).
Ik hou het wel bij drank. Dat gaat al hard genoeg, vanaf 's middags en met de voorspelde hitte.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:14 schreef Coos het volgende:
Gert kèk je ùit daah in het suidâhparruk! Geen snoepies van vreemde mannen aannemen.
Ik heb er geen verstand van, het maakt mij ook geen moer uit, maar die knijnekop praat niet namens zichzelf. Ook vanuit heel andere hoeken komen waarschuwingen m.b.t. dat hoge thc gehalte en de schadelijke (bij)effecten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:59 schreef Coos het volgende:
En als je dan nog ziet wat voor een knijnekop dat rapport presenteerde weet je wel gelijk uit welke hoek dat weer komt.![]()
btw, zelf blow ik al een anderhalf jaar niet na veertig jaar en nog geen seconde last gehad van afkickverschijnselen.
Uit gereformeerde hoeken!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, het maakt mij ook geen moer uit, maar die knijnekop praat niet namens zichzelf. Ook vanuit heel andere hoeken komen waarschuwingen m.b.t. dat hoge thc gehalte en de schadelijke (bij)effecten.
Er zijn geen 17 miljoen gebruikers hè. Maar van mij mag het gecontroleerd vrijgegeven worden, er zijn inderdaad wel grotere problemen dan dat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Uit gereformeerde hoeken!
Maar......per jaar zijn er hooguit 2500 mensen die een probleem oplopen door wiet en dat op 17 miljoen inwoners.
En.........opdiezelfde 17 miljoen inwoners zijn er 800,000 alcoholisten!
Dus waar praten we over???
De strijd tegen het gedoogbeleid is jaren geleden, nog onder Balkenende, ingezet en nu de liberale VVD gegijzeld wordt door de gereformeerden steken ze een tandje bij.
Het is zondag Coos, en dan wordt het heerlijk weer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:58 schreef Coos het volgende:
Het regent flink hiero!! Dus ook je kaplaarzen maar aan morgen op Parrukpop Gert!
Heb al afgesproken om zo ma en di te gaan leggequote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is zondag Coos, en dan wordt het heerlijk weer.
Ik hoop het zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is zondag Coos, en dan wordt het heerlijk weer.
quote:
Gisteren heeft mijn broer het eea opgehangen en in elkaar gezet, vooral die rekjes-doucheklemstang van Lidl was een puzzel. Maar hij staat. En toen had broerlief (!) des smaak te pakken en heeft ie nog een wasmand op wielen in elkaar gezet. In totaal ruim drie uur bezig geweest en het was gezellig! Mijn broer en ik, die elkaar onze hele jeugd de tent uitvochtenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:06 schreef Toverheks het volgende:
wat zal jij genieten is het helemaal naar je zin geworden??? maandag de keuken even doorbijten maar dan is die ook af
Overal en nergens!quote:
leuk om te lezenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteren heeft mijn broer het eea opgehangen en in elkaar gezet, vooral die rekjes-doucheklemstang van Lidl was een puzzel. Maar hij staat. En toen had broerlief (!) des smaak te pakken en heeft ie nog een wasmand op wielen in elkaar gezet. In totaal ruim drie uur bezig geweest en het was gezellig! Mijn broer en ik, die elkaar onze hele jeugd de tent uitvochten.
Vanmiddag komt mijn zus, moeder, zwager en oudste zoon van mijn broer voor sjouwwerk, verdere montages en poetswerk. Ik zet koffie en smeer broodjes.
En dan kan vanaf maandag de keuken in de revisie. Nog twee weken, dan is alles klaar!
Maar de douche is nu al genieten.
Mooi, dus geregeld....ik hoef me geen zorgen te maken over je vitamientjes.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Overal en nergens!
Heb me al bij wat vrienden uitgenodigd, schuif een paar keer bij mijn broer aan, een paar keer wat piepvoer in de magnetron, keertje uiteten en de anderhalve week vliegt voorbij.
Haha, nee hoor. Ik red me wel, with a little help from friends and family.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:33 schreef hondjes het volgende:
Mooi, dus geregeld....ik hoef me geen zorgen te maken over je vitamientjes.
Die kans kunnen we wel wat groter maken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop het zo.
En dat ik je tegenkom!
Thanks! In de loop van de dag wordt het al beter, dus goede kans dat jullie vanavond al een aardig BBQ-weertje hebben.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:47 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen Liesje en Gert heel veel plezier zondag bij parkpop en jullie krijgen mooi weer.
haar vader was die man die al die series maakte...Aaron...zijzelf speelde in Beverly hills 90210quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Tori Spelling. Name does ring a bell. Wie was dat ook alweer?
Goeiemorgen trouwens.
Ow ja, die blonde.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
haar vader was die man die al die series maakte...Aaron...zijzelf speelde in Beverly hills 90210
We smsen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Die kans kunnen we wel wat groter maken.
[..]
Thanks! In de loop van de dag wordt het al beter, dus goede kans dat jullie vanavond al een aardig BBQ-weertje hebben.
(maar vochtig wordt het sowieso waarschijnlijk)
Dat gaat echt enorm fijn worden, dan zie je nog net niet alle regen die is gevallen opstijgen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:47 schreef Laysa het volgende:
Tis gewoon koud...Gelukkig wordt het vanaf morgen richting de 30 gr
Tis wel ietwat bizar....ik had daarnet gewoon een sjaal om....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat gaat echt enorm fijn worden, dan zie je nog net niet alle regen die is gevallen opstijgen.
We zullen aan het eind van de week wel weer worden afgestraft met een enorm zware storm.
Goed zo...je bent nu dus op de helftquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:56 schreef Copycat het volgende:
Badkamer is zo goed als klaar, alleen nog cementstofverwijderspul halen voor de vloer, om de laatste spikkels weg te krijgen.
De wasmachine draait al op volle toeren, mijn keuken is leeg (op de kastjes na) en ik ben even heel studentikoos aan het doen met de koelkast in de kamer.
Mijn familie heeft zich het vuur uit de sloffen gelopen en ik vooral in de weg.
En nu ga je als dank voor ze koken met kerst?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:56 schreef Copycat het volgende:
Badkamer is zo goed als klaar, alleen nog cementstofverwijderspul halen voor de vloer, om de laatste spikkels weg te krijgen.
De wasmachine draait al op volle toeren, mijn keuken is leeg (op de kastjes na) en ik ben even heel studentikoos aan het doen met de koelkast in de kamer.
Als dank? Dat zouden ze als straf ervaren. Doodstraf. Niet dat ik niet kan koken, maar qua huishouddingen heb ik binnen de familie een slechte reputatie. Die vandaag alleen maar verslechterde. "Je weet dat je het bakje van je wasmachine ook kunt schoonmaken?". En dat zeiden mijn zwager en neefje, niet eens mijn moeder of zusquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:12 schreef Dementor het volgende:
En nu ga je als dank voor ze koken met kerst?
Als je dat bakje niet schoon maakt hoef je op een dag de deur niet meer uit voor wasmiddel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als dank? Dat zouden ze als straf ervaren. Doodstraf. Niet dat ik niet kan koken, maar qua huishouddingen heb ik binnen de familie een slechte reputatie. Die vandaag alleen maar verslechterde. "Je weet dat je het bakje van je wasmachine ook kunt schoonmaken?". En dat zeiden mijn zwager en neefje, niet eens mijn moeder of zus.
Ik denk dat ik ze een groter plezier doe met een etentje elders. Of zo.
En mijn zwager heeft beloofd van de winter mijn afgeragde trap te komen verven.
ey, dat klinkt bekend.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:38 schreef Copycat het volgende:
Als dank? Dat zouden ze als straf ervaren. Doodstraf. Niet dat ik niet kan koken, maar qua huishouddingen heb ik binnen de familie een slechte reputatie. Die vandaag alleen maar verslechterde. "Je weet dat je het bakje van je wasmachine ook kunt schoonmaken?". En dat zeiden mijn zwager en neefje, niet eens mijn moeder of zus.
Heks is ook heel loveable...geen idee of soury dat isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:24 schreef Kally het volgende:
Ik ben een beetje verliefffffffffft......op Haks en Muis
Dat klinkt goed! Nog twee weekjes te gaan en dan is de verbouwing rond?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:56 schreef Copycat het volgende:
Heb ooit eens tegen schoonmoeder gezegd dat stof antiek is en dat je daar dus vooral zuinig op moet zijn. Ze kon het niet waarderen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze een groter plezier doe met een etentje elders. Of zo.
En mijn zwager heeft beloofd van de winter mijn afgeragde trap te komen verven.
Volgende week woensdag wordt het, als het volgens planning gaat, opgeleverd. Dan weer de familie inschakelen voor de finishing touches, dus over twee weken moet ik weer redelijk op orde zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:47 schreef spuitje het volgende:
Dat klinkt goed! Nog twee weekjes te gaan en dan is de verbouwing rond?
Eet smakelijk! Ach, je hebt het vast al opquote:
ghehehehe nu die knal van die olifant nogquote:Op zondag 26 juni 2011 23:43 schreef Coos het volgende:
Dat paard is ook niet gek!![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)pt_door_paard__.html
Dóóhooossssquote:Op maandag 27 juni 2011 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ghehehehe nu die knal van die olifant nog![]()
Circussen geen vergunning meer nodig voor wilde dieren
Karma is a Bitch
En getekend, want goed topic.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ghehehehe nu die knal van die olifant nog![]()
Circussen geen vergunning meer nodig voor wilde dieren
Karma is a Bitch
Gewoon al die beesten op de volgende BBQ.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook die dierentuinen gewoon afbouwen en tzt sluiten.
Desnoodsquote:Op maandag 27 juni 2011 00:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Gewoon al die beesten op de volgende BBQ.
Ja slaap ze Fann. Ik gaat ook legge want morgen een drukke dag en la playa.quote:
Ja, slaap lekker!quote:Op maandag 27 juni 2011 00:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja slaap ze Fann. Ik gaat ook legge want morgen een drukke dag en la playa.![]()
![]()
Teun
Lekker he..quote:Op maandag 27 juni 2011 00:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, slaap lekker!
Ik ga zo ook maar, al zit ik nu, na de hectiek van gisteren, wel erg te genieten van het alleen zijn en de stilte
oh wat zielig maar wat lief dat je zo een bak koopt dat de moeder ze kan blijven voeden en niet dood gaatquote:Op maandag 27 juni 2011 08:47 schreef hondjes het volgende:
B en er weer eens ingetrapt.
Er loopt hier een poes, mager dus bijvoeding gegeven.
Sinds gisteen heeft ze haar familie meegenomen, 3 kleine poesjes.
Nu is het hier Spanje, asiels hebben ze niet echt, terwijl het beste zou zijn ze te stereliseren.
Maar dat lukt dus nooit, dus ik geef ze maar eten zolang ik hier ben.
Morgen ga ik even naar de dierenwinkel in Cambrils op een speciale etensbak te kopen, waar ik
een zak eten ik kan doen, want woensdag vertrekken we.
Geef ik geen eten, gaat mams dood en dan....................
Ik las dat de BBQ leuk was, goedzo.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:17 schreef Toverheks het volgende:
Liesje en Gert hoe was Parkpop??? lekkere muziek en Liesje was er ook skamuziek dat je ff uit je dakje bent gegaan???
quote:Op maandag 27 juni 2011 08:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las dat de BBQ leuk was, goedzo.
Ja, geweldige parkpop.
Niet echt Ska maar super genoten van Tim Knol was ook leuk, maar voor mij een onwijze verrassing was echt Memphis Maniacs. Wat een feest was dat! Echt helemaal tof. Waanzinnige sfeer.
En toen Gert eindelijk gevonden, en die vond mij te nuchter. dus daar hebben we gelijk maar wat aan gedaan toen.Daarna nog een tijd op het terras gezeten, als onze stoelen niet gestolen werden. Volle tafel drank in mijn tas belandt.
Ja was tof. Kusje op het ongetwijfeld brakke hoofd van Gert.
Katten voelen dat he Hondjes, je bent gewoon een kattenmoederquote:Op maandag 27 juni 2011 08:53 schreef hondjes het volgende:
Het is mijn noodlot Heks.
Mijn hele leven komen er al katten aanlopen..
Na een tijdje ga ik voor de bijl, heb ik er weer een kat bij.
Maar de Spaanse katten zijn verwilderd, die kan ik niet in huis nemen.
maar het is zo leuk, die darteldende katjes door mijn tuin te zien rennen en spelen.
Geloof me, daar wen je aan.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat je het leuk hebt gehad en jullie hadden mooi weer........en die tas met drank wel mee naar huis genomen
jou moet echt altijd gekke dingen overkomen he hahahaha.
hahahaha gek op een waterfiets, hier als loveland elk jaar komt begraven ze al van tevoren de drank en de wiet in het parkquote:Op maandag 27 juni 2011 09:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof me, daar wen je aan.
De tassencontrolle was dit jaar trouwens heel streng, maar we wilden onze drank toch mee naar binnen hebben. Toen hebben we een waterfiets gehuurd, naar de overkant gefietst, daar de drank op de kant geslingerd en toen door de tassencontrole en daarna onze drank weer opgehaald.
En het is helemaal niet de bedoeling dat ik al wakker ben, maar ik dreef mijn bed uit van de hitte.
Nog even proberen.
heb geslapen als een baby met blozende wangetjesquote:Op maandag 27 juni 2011 09:15 schreef Laysa het volgende:
ik lag vannacht onder 2 dekens en ik had het niet warm
nog anderhalve week maar dan ga jij een keukenprinses wordenquote:Op maandag 27 juni 2011 09:32 schreef Copycat het volgende:
En de sloop van de keuken is begonnen.
Groeten van de Ccamping!
Krijgt Cc er ook een kookcursus bij dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nog anderhalve week maar dan ga jij een keukenprinses worden
kookboek en een kek schortje en dan kan ze in haar eigen pannen roerenquote:Op maandag 27 juni 2011 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijgt Cc er ook een kookcursus bij dan?
ik viel pas ergens tegen 4 uur in slaap...beetje druk hoofdquote:Op maandag 27 juni 2011 09:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb geslapen als een baby met blozende wangetjes
Wel perfect weer vandaag voor de campingquote:Op maandag 27 juni 2011 09:32 schreef Copycat het volgende:
En de sloop van de keuken is begonnen.
Groeten van de Ccamping!
je krijgt een spannende week tegenmoetquote:Op maandag 27 juni 2011 09:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik viel pas ergens tegen 4 uur in slaap...beetje druk hoofd![]()
[..]
Wel perfect weer vandaag voor de camping
Jaquote:Op maandag 27 juni 2011 10:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je krijgt een spannende week tegenmoetvooral druk druk druk
quote:Op maandag 27 juni 2011 10:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb mn haar al gefohnt en mn make-upje op![]()
Ben benieuwt
Blijft dat zolang zitten?quote:Op maandag 27 juni 2011 10:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb mn haar al gefohnt en mn make-upje op![]()
Ben benieuwt
Dat moet lukken, ook al is het warm.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval tot half 12 minstens...dat zal toch wel
nee gekkie....ik ga solliciteren...dus dan kan je ook niet als een slons aan komenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet lukken, ook al is het warm.
Ik dacht even dat je je make-up en haartjes al klaar had voor de grote dag
Aaah spannend!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee gekkie....ik ga solliciteren...dus dan kan je ook niet als een slons aan komen
Is het in Nederland ook zo warm? Hier inmiddels al 31 graden en ik heb besloten vandaag zo weinig mogelijk te bewegen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:20 schreef Disana het volgende:
Dit is geen weer voor verbouwingen, verhuizingen of sollicitaties. Dus succes allemaal terwijl ik rustig achter mijn pc zit met een glas ijsthee
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 27 juni 2011 12:25 schreef Laysa het volgende:
Ik heb de baan![]()
Eerst 3 keer meedraaien en zelfs 1 x met de 4daagse...echt toppie
Mijn buitenthermometer is spoorloos maar ik gok wel dat het ver over de twintig graden is hier in Groningen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:58 schreef spuitje het volgende:
Is het in Nederland ook zo warm? Hier inmiddels al 31 graden en ik heb besloten vandaag zo weinig mogelijk te bewegen.
BTW: jongste belde net, ze heeft haar rijbewijs gehaald! In 1 keer, ik ben blij!![]()
Als ik mijn aaifoon mag geloven is het momenteel 25 graden in Grunn.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn buitenthermometer is spoorloos maar ik gok wel dat het ver over de twintig graden is hier in Groningen.
Knap, in 1 keer je rijbewijs halen. Komt ze nu naar je toe rijden?
Laysa, ik hoop dat je wat mensen blij kunt maken met je baantje
Die temperatuur is wel te doen, maar er zit nog zoveel vocht in de lucht dat het drukkend is.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:08 schreef spuitje het volgende:
Als ik mijn aaifoon mag geloven is het momenteel 25 graden in Grunn.
En ja, binnenkort komt ze samen met haar vriend deze kant op. Die zit trouwens nu in de stress want krijgt om 18.00 uur de uitslag van zijn eindexamen gesprek. Maar dat komt wel goed denk ik.
Had dochter het ook al over, dat het zo benauwd was.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Die temperatuur is wel te doen, maar er zit nog zoveel vocht in de lucht dat het drukkend is.
Wel leuk dat je dochter nu zelf naar je toe kan komen rijden.
Heel warmquote:Op maandag 27 juni 2011 13:25 schreef Leandra het volgende:
Hier (Gouda) 25,3 graden in de schaduw aan de noordkant van het huis... Ik wil niet eens weten hoeveel het in de zon is
Gefeliciteerd met haar rijbewijs..quote:Op maandag 27 juni 2011 12:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is het in Nederland ook zo warm? Hier inmiddels al 31 graden en ik heb besloten vandaag zo weinig mogelijk te bewegen.
BTW: jongste belde net, ze heeft haar rijbewijs gehaald! In 1 keer, ik ben blij!![]()
wat een straf hequote:Op maandag 27 juni 2011 15:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ieder nadeel hep z'n voordeel; de diepvries met monsters moet ook opgeruimd worden, dus nu zitten we met z'n allen aan de Hertog ijsspecialiteiten.
Jee, das ernstig.......quote:Op maandag 27 juni 2011 15:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ieder nadeel hep z'n voordeel; de diepvries met monsters moet ook opgeruimd worden, dus nu zitten we met z'n allen aan de Hertog ijsspecialiteiten.
Wat bedoel je met dakje? Zo'n half los flapje op de bovenkant van de parasol? Die is er juist voor bedoeld om te voorkomen dat je parasol weg waait.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:15 schreef Toverheks het volgende:
Heb ik weer, net gekocht een mooie blauwe parasol maar het dakje is een beetje wiebelig, 1 windvlaagje en mijn dakje vliegt ergens straks in een tuin volgens mij
de hele parasol dus, maar net even stukje naar beneden gedaan nu maar afwachten, heb er nog 2 liggen anders doe ik die wel weer, maar deze is ietsje groter.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dakje? Zo'n half los flapje op de bovenkant van de parasol? Die is er juist voor bedoeld om te voorkomen dat je parasol weg waait.
Wat lullig nouquote:Op maandag 27 juni 2011 15:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Grappige benaming wel, voor een paar tettenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:29 schreef beequeen het volgende:
Kanonne, wat is het heet, zelfs in de schaduw. Mijn hortensia's hangen alsof ze nooit meer bijkomen.![]()
Dat zal ze heul leren!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Toverheks het volgende:
echt he moet even een boze mail sturen, het bekertje ijs met die kauwgombal onderin was erg lekker maar ze hebben de kauwgombal wel erg ieniemienie gemaakt dit jaar, Ola is ook niet meer wat het geweest is
De potloodtest doorsta ik nog met glans. Kleine cups hebben niet zo heel veel te lijden.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
Grappige benaming wel, voor een paar tetten
dacht ik ook, waar halen ze de moed vandaan om dit jaar kleinere kauwgomballen in hun ijsjes te stoppenquote:
Het valt hier nog wel mee in de schaduw. 35 gradenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
De potloodtest doorsta ik nog met glans. Kleine cups hebben niet zo heel veel te lijden.
Eerst maar even douchen, ik ben kledder.
Niets aan te doen. Afwachten tot ze lang genoeg ingeschreven staat.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:34 schreef spuitje het volgende:
Wat een stom kut gedoe!! Jongste heeft dus vanmorgen haar rijbewijs gehaald maar krijgt het nog niet!! En waarom niet? Omdat ze nog geen 185 dagen staat ingeschreven!!! Ze is Nederlandse, heeft een nederlands paspoort maar kan niet aantonen dat ze al sinds september in Groningen woont. En waarom kan ze dat niet aantonen? Omdat ze om zich in te kunnen schrijven een kopie van een identiteitsbewijs van haar huurbaas nodig had en die wilde niet meewerken. Ze staat dus pas officieel ingeschreven sinds ze samenwoont. Wat een stomme kutzooi!
Ze maken het ons..Nederlanders..in het buitenland verdomd moeilijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:34 schreef spuitje het volgende:
Wat een stom kut gedoe!! Jongste heeft dus vanmorgen haar rijbewijs gehaald maar krijgt het nog niet!! En waarom niet? Omdat ze nog geen 185 dagen staat ingeschreven!!! Ze is Nederlandse, heeft een nederlands paspoort maar kan niet aantonen dat ze al sinds september in Groningen woont. En waarom kan ze dat niet aantonen? Omdat ze om zich in te kunnen schrijven een kopie van een identiteitsbewijs van haar huurbaas nodig had en die wilde niet meewerken. Ze staat dus pas officieel ingeschreven sinds ze samenwoont. Wat een stomme kutzooi!
Zal weinig anders opzitten. Maar ze heeft zo haar best gedaan om het voor de vakantie te halen, dat is gelukt maar ze heeft er nu dus helemaal niets aan! Bovendien mag ze nu 3 maanden niet rijden, lijkt me ook niet echt in haar voordeel.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niets aan te doen. Afwachten tot ze lang genoeg ingeschreven staat.
Ach, zij moest om zich in te kunnen schrijven voor een opleiding in Nederland een toets Nederlands doen. Of ze op die en die datum maar even in Zwolle wilde verschijnen. Zat ze daar dus tussen allemaal wat zij noemde "hoofddoekjes" En die hele toets stelde geen ene moer voor, was ongeveer nivo basisschool groep 5, niet hoger! En dat terwijl ze de hele basisschool in Nederland heeft doorlopen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:49 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze maken het ons..Nederlanders..in het buitenland verdomd moeilijk.![]()
Laatst moest ik me ook al ..LEVEND..bewijzen..
Alle import moet dat zelf betalen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach, zij moest om zich in te kunnen schrijven voor een opleiding in Nederland een toets Nederlands doen. Of ze op die en die datum maar even in Zwolle wilde verschijnen. Zat ze daar dus tussen allemaal wat zij noemde "hoofddoekjes" En die hele toets stelde geen ene moer voor, was ongeveer nivo basisschool groep 5, niet hoger! En dat terwijl ze de hele basisschool in Nederland heeft doorlopen.
En waar onze import nederlanders alles vergoed krijgen mochten wij natuurlijk alles zelf betalen, inclusief die waardeloze toets!
De moeder van Laysa heeft niet eens een NLse nationaliteit.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:32 schreef hondjes het volgende:
ik woon ook in Nederland..om de 4 weken...in mijn eigen huis.
En meneer heeft de zaak gewoon in Nederland..
En mijn paspoort is gewoon Nederlands
![]()
![]()
![]()
Ze doen gewoon moeilijk
Nee....die weigert om die staat aan te nemen...Ze is geen Nederlandsequote:Op maandag 27 juni 2011 17:42 schreef hondjes het volgende:
Dus die is opgegeven..door Nederlandse staat.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |