Ik zit nu op een iPhone4, maar heb thuis idd ook nog een Android tablet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heb jij en is dat makkelijk lezen? Ik dacht een android, welke?
Zie je wel dat ik zo gek nog niet ben. Echt een nacht doorslapen in de hangmat heb ik (nog) nooit gedaan, maar na een uurtje erin dutten, voel ik me als herboren. Herboren!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:12 schreef Toverheks het volgende:
Voor Cc
Slapen als een baby
AMSTERDAM - Slapen in een hangmat blijkt helemaal zo gek nog niet.
Zo, doe maar duurquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:15 schreef remlof het volgende:
Ik zit nu op een iPhone4, maar heb thuis idd ook nog een Android tablet.
Ik ben van alle markets thuis
ik las het moest gelijk aan jou denken, moet je toch eens een nachtje proberenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik zo gek nog niet ben. Echt een nacht doorslapen in de hangmat heb ik (nog) nooit gedaan, maar na een uurtje erin dutten, voel ik me als herboren. Herboren!
Helaas regent het hier ook.
Wij hebben zo iets en daar val ik ook altijd in in slaap Het zit gedeelte is iets groter bij die van ons trouwens. Maar het is een heerlijk ding!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:12 schreef Toverheks het volgende:
Voor Cc
Slapen als een baby
AMSTERDAM - Slapen in een hangmat blijkt helemaal zo gek nog niet. Sterker nog, we slapen sneller in en krijgen een betere nachtrust.
Voor veel ouders is het bekend dat baby's sneller in slaap vallen als ze gewiegd worden. Daarom is een schommelstoel ook vaak onderdeel van de kinderkamer.
Nu blijkt dat ook volwassenen sneller in slaap vallen als ze lichtjes heen en weer schommelen. Bovendien krijg je op die manier een betere nachtrust. Dat beweren wetenschappers. Tijdens een onderzoek deden 12 goede slapers twee keer een dutje van 45 minuten in een donkere stille kamer. Eerst deden ze dit in een schommelende hangmat, daarna in een bed. Ondertussen werd hun hersenactiviteit in de gaten gehouden. Alle vrijwilligers vielen sneller in slaap in de schommelende hangmat. Ook sliepen ze dieper.
Hoe het komt dat wiegen zo'n invloed heeft op ons slaapgedrag is niet helemaal duidelijk. Mogelijk helpt het de hersengolven beter op elkaar af te stemmen.
Dat klinkt helemaal niet verkeerd, slapen in een hangmat.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:26 schreef Coos het volgende:
Oohhhhh ik liet net een scheet waar een gezin in b.v. Bolivia heel de week op kan koken.![]()
Oh wat een heerlijk ding lijkt me dat zo lekker in het Franse zonnetjequote:Op woensdag 22 juni 2011 16:46 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wij hebben zo iets en daar val ik ook altijd in in slaap Het zit gedeelte is iets groter bij die van ons trouwens. Maar het is een heerlijk ding!
[ afbeelding ]
Het is niet ideaal, maar het is te doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, doe maar duurIk ben nog zoekende maar een mobieltje lijkt me zo klein om goed te kunnen lezen.
Ik gebruik mijn foon nu ook enorm veel, kijken naar je baby is leuk, maar met 6/8 voedingen per dag van zo'n 3 kwartier gaat ook dat vervelen. Dan is het ideaal om met een vrije hand even overal bij te lezen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet ideaal, maar het is te doen.
Op m'n mobiel bijlezen en posten gaat iig makkelijker tijdens het voeden dan op een tablet, want wel handzaam.
Overigens heb ik (behalve het formaat) op een tablet verder dezelfde nadelen als op m'n mobiel, en heb ik absoluut de voorkeur voor de laptop, maar die is een beetje te groot en onhandig met een baby op schoot.
Ja dat snap ik, een laptop én een baby is niet te doen. Ik dacht eerst dat ik een telefoontje wilde, toen een tablet, maar ik denk nu dat ik voor mijn doel toch maar voor een laptopje ga.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:51 schreef Leandra het volgende:
Het is niet ideaal, maar het is te doen.
Op m'n mobiel bijlezen en posten gaat iig makkelijker tijdens het voeden dan op een tablet, want wel handzaam.
Overigens heb ik (behalve het formaat) op een tablet verder dezelfde nadelen als op m'n mobiel, en heb ik absoluut de voorkeur voor de laptop, maar die is een beetje te groot en onhandig met een baby op schoot.
Nope, ben idd ook droog thuis gekomen, vanaf half 5 werd 't droog.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:26 schreef Coos het volgende:
Pietje het is hier alweer droog. En je ben toch pottedikkie niet van suikâh??
Als je met z'n 2en wat op de pc wil doen is 't handigquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:50 schreef Leandra het volgende:
Ik zie N. as we speak toevallig met de tablet rondlopen en gezien ik z'n laptop niet zie zou hij er zomaar mee kunnen internetten
gefeliquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het boek over Bruinsma gewonnen.
De BV Bruinsma?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het boek over Bruinsma gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |