Dat is inderdaad wel raar jaquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:24 schreef akadoenka het volgende:
Ik heb er inderdaad geen problemen mee, de meid ook niet.
Maar vond het raar dat ik bv niet drie keer op een dag kan klaar komen
Geniaal! Doe mij zo'n kerel, scheelt een boel gesmeer.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:24 schreef akadoenka het volgende:
Ik heb er inderdaad geen problemen mee, de meid ook niet.
Maar vond het raar dat ik bv niet drie keer op een dag kan klaar komen
ik zou haast tegen TS zeggen :.....wegwezen van Fok!, je bent verre van normaal.quote:
Nee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:20 schreef akadoenka het volgende:
meise klaagt ook niet, maar is het niet ongezond?
dit dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 02:05 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Geniaal! Doe mij zo'n kerel, scheelt een boel gesmeer.
Er zitten hier geen doktoren, lijkt mij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:44 schreef akadoenka het volgende:
Oke lijkt dus niet iets medisch afwijkends te zijn als ik het goed interperteer
15 x per dag .?quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zou haast tegen TS zeggen :.....wegwezen van Fok!, je bent verre van normaal.
gemiddelde Fokker komt zeker 15 keer per dag klaar
on topic.... 1 keer klaarkomen en daarna niet meer, ook niet na een uurtje pauze vid ik wel wat weinig.
gewoon ff snel tussendoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:44 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
15 x per dag .?
waneer eet/werk/slaap jij dan
Dit is een vet goeie huisarts, hier ga ik ook altijd heen met mijn soa's.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef schotland het volgende:
Ik ben huisarts en wat je hebt is niet normaal, hoor. Zou het laten onderzoeken. Minimaal 4 keer per uur klaar komen is normaal op jou leeftijd. Later wordt dat iets minder.
dus, niet wachten. Maandag meteen naar de dokter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |