Ja daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bedankt voor de kleertjes oh-oh![]()
![]()
Dat oranje jasje
en dat zwarte truitje
![]()
![]()
Zal straks eens kijken of ik er foto's van kan maken..
Dat zwarte shirtje wat zo stinkt wil ik dus wel ooit terug, de rest mag je voor altijd en eeuwig houdenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bedankt voor de kleertjes oh-oh![]()
![]()
Dat oranje jasje
en dat zwarte truitje
![]()
![]()
Zal straks eens kijken of ik er foto's van kan maken..
Ach.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik wil gaan piesen, dan moet ik dus ook aan een van die treurwilgen vragen of ze ff op de telefoon willen letten.
Ik pis nog liever in mn broek![]()
Maar goed, als het goed is gaat er eindelijk een ultimatum gesteld worden aan de firma depressief en ongezellig hiernaast, de andere medewerkers zijn hun nog veel zatter dan ik ze ben
Die hele zwarte toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zwarte shirtje wat zo stinkt wil ik dus wel ooit terug, de rest mag je voor altijd en eeuwig houden
Je moet ergens op plassen als je niet naar 't toilet kanquote:
Serieus, dr is hier 1 baas die die ouwe wijven een hand boven het hoofd houdt, geen idee wie van die dames dr mss goed kan zuigen of zo, niemand snapt dr iets van.quote:
Geen idee, dat lag in de la met dingen die niet meer passen, ik rook het toen ik het in de vlop deed, beetje lijkenlucht leek het welquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die hele zwarte toch?
Die andere zwarte is ook zo leuk, die heb ik ff aangepast, staat goed
Ga je oma's eruit trappen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, dr is hier 1 baas die die ouwe wijven een hand boven het hoofd houdt, geen idee wie van die dames dr mss goed kan zuigen of zo, niemand snapt dr iets van.
Ze doen niks, maken de hele dag door fouten etc etc.
Andere baas heeft daar geen last van want ze doen niks voor hem, ik doe al zijn werk en zijn twee medewerkers. Maar ik geloof dat de bom vanmorgen weer es gebarsten was qua fouten maken / werk verzaken, ze zijn een lijst aan het opstellen
Als ik dat mocht doen was dat allang gebeurdquote:
Mijn baas zou het niet eens goed vinden als ik ging zitten FOK!en tijdens het bellenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, dr is hier 1 baas die die ouwe wijven een hand boven het hoofd houdt, geen idee wie van die dames dr mss goed kan zuigen of zo, niemand snapt dr iets van.
Ze doen niks, maken de hele dag door fouten etc etc.
Andere baas heeft daar geen last van want ze doen niks voor hem, ik doe al zijn werk en zijn twee medewerkers. Maar ik geloof dat de bom vanmorgen weer es gebarsten was qua fouten maken / werk verzaken, ze zijn een lijst aan het opstellen
Dat ding met die bling? Die heeft mn moeder meegebracht uit Thailand laatst.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die hele zwarte toch?
Die andere zwarte is ook zo leuk, die heb ik ff aangepast, staat goed
In de Albert Heijn in de weg gaan staan met hun karretjequote:Op woensdag 22 juni 2011 14:05 schreef Harajuku. het volgende:
Wat moeten ze dan doen, bij de geraniums wachten tot Death langskomt? Keizielig.
Dat is ook wel verschrikkelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
In de Albert Heijn in de weg gaan staan met hun karretje![]()
Waar ze dan vervolgens weer over gaat klagen
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn baas zou het niet eens goed vinden als ik ging zitten FOK!en tijdens het bellen
Dus ik hoop niet dat ie dat ook op de lijst gaat zetten dan voor je.
Maar heb jij er persoonlijk nadeel van? (Serieuze vraag gewoon). Zouden ze anders dingen voor jou moeten doen? Of moet jij nu dingen er bij doen die zij anders zouden moeten doen ofzo? Of erger je je alleen maar aan ze?
Zitten roken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus kunnen ze beter bij oh-oh op kantoor in de keuken blijven staan
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus kunnen ze beter bij oh-oh op kantoor in de keuken blijven staan
Coolio, is er nog plek voor mij?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zitten roken.
Echt niet gelogen minstens 3 uur per dag
quote:
quote:
Dan is ze na een week blij met de oude taarten denk ikquote:
Ik wilde eigenlijk gewoon samen met Hara the hell uit je komen annoyen, dat leek me lolligquote:
Dat is geen probleem, ik begin mijn eigen kliekje wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alleen als je zware shag rookt, anders pas je niet bij het kliekje
![]()
Same differencequote:Op woensdag 22 juni 2011 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan is ze na een week blij met de oude taarten denk ik
Mentholsigaretje is de eerste stap!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gewoon samen met Hara the hell uit je komen annoyen, dat leek me lollig
Moeten we wel even goed oefenen op faxen verkeerd sturen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mentholsigaretje is de eerste stap!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gewoon samen met Hara the hell uit je komen annoyen, dat leek me lollig
Niet verkeerd sturen, gewoon zorgen dat ze helemaal niet lukken!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeten we wel even goed oefenen op faxen verkeerd sturen.
Zullen we standaard de laatste twee cijfers omdraaien?
Ze zorgen er gewoon voor dat er nog heel lang werk is voor jou daar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja the more the merrier
![]()
Ze hadden ook iets aan het archief gedaan toen ik ziek was he.
Gelukkig niet heel veel.
Want de nummers klopten niet en ze lagen ook niet op volgorde in het rek
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zorgen er gewoon voor dat er nog heel lang werk is voor jou daar.
You should be dankbaar!
Gewoon een kokos stoomcake dinges voor ze bakken even van de week
Geen wonder dat ie jou nog niet gelukt isquote:
Kon die lieve collega dan niet meteen effe je kaas uit de koelkast halen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen wonder dat ie jou nog niet gelukt is![]()
Lieve collega van beneden heeft salade voor me
Die kaas kan ik morgen ook nog wel eten, ze lust dr dure salade van de traiteur weer es nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Kon die lieve collega dan niet meteen effe je kaas uit de koelkast halen?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:19 schreef Muis006 het volgende:
Hahaha mijn mister hielp gisteren mijn opbergdoos voor schoenen onder het bed te zetten. Daar moet het bed voor opgetild.
Hij was klaar, gaat op mijn bed zitten en zegt heel serieus: je hebt een plattere doos nodig.![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:19 schreef Muis006 het volgende:
Hahaha mijn mister hielp gisteren mijn opbergdoos voor schoenen onder het bed te zetten. Daar moet het bed voor opgetild.
Hij was klaar, gaat op mijn bed zitten en zegt heel serieus: je hebt een plattere doos nodig.![]()
Ze breken echt de tent af dus ik moet elke keer opstaan, maar daar heb ik geen zin in. Gelukkig helaasquote:
Farmerspermasalade was dit geloof ikquote:
quote:
damagheulniemeer Non, dalijk heb ik het weer gedaan!quote:
oh dat heb ik gemist excuusquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
damagheulniemeer Non, dalijk heb ik het weer gedaan!
![]()
Die salade vrat Sjon nog niet, en die eet oude gebruikte tampons.
Maar ik heb nu wel eindelijk mn broodje kaas
Daslookkaasquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oh dat heb ik gemist excuus![]()
broodje kaas is ook lekker
Alle mails in CC sturenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Moeten we wel even goed oefenen op faxen verkeerd sturen.
Zullen we standaard de laatste twee cijfers omdraaien?
waarom duurt het zolang voor dat een bestelling komtquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap echt niks van die H&M shop trouwens.
Elke keer betaal ik netjes wat ik niet terugstuur, en dan een euro dr bij voor de retourzendkosten.
En ondertussen heb ik daar nog iets van 30 euro tegoed of zo
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
waarom duurt het zolang voor dat een bestelling komtstaat bij mij u al 3 dagen vooraangemeld
Ik vind haar cute. Moet je zo'n hondje niet ook heel goed insmeren in de zomer?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:56 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ziet er niet zo charmant uit nee
[ afbeelding ]
Ja die witte wel, gedoe, daarom wil ik alleen zwart en blauw, die kunnen zo hups de zon inquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind haar cute. Moet je zo'n hondje niet ook heel goed insmeren in de zomer?
Ja dat las ik ergensquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind haar cute. Moet je zo'n hondje niet ook heel goed insmeren in de zomer?
stom!quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog dingen in bestelling staan sinds april of zo, echt!
Ik ga es ff kijken wat ook alweer, ik denk ook niet dat dat nog gaat komen he?quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
stom!
en fuck had toch net boodschappen moeten doen, tis nu weer heeeeeel donker
Ik zag ook nog 2 andere nakerds op foto's van haar,die hadden ook overal haar. Heeft Kim haar zeker geschoren toen ze weer terugkwam.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Huuuuuu![]()
Bij Sjon en Bil is het minder erg als ik hun lijf niet die, daar groeit tenminste egaal haar op.
Chico heeft niet zoveel haar als Juno, dat lijf kan ik rustig een jaar niet scheren.
Maar gezichtjes doe ik elke week.
Zal een ontharingscreme ook werken?quote:
Ik ken mensen die hond honden in de veet zetten jaquote:
Oh ik dacht dat zij alleen nog staffords of zo had?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik zag ook nog 2 andere nakerds op foto's van haar,die hadden ook overal haar. Heeft Kim haar zeker geschoren toen ze weer terugkwam.
Ja, dat hoor ik ook idd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:05 schreef Goodbye het volgende:
Een automaat is toch juist vet makkelijk?
Het is ook haast geen doen hoor om alles terug te lezen en bij te houdenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
greys, hoe was het bij de da gegaan vrijdag? ik ben zo slecht ik topics bijhouden
Het is net een botsauto, maar dan zonder het botsenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:04 schreef senesta het volgende:
Ik moet straks met schoonmama naar de huisarts. In haar auto en ze heeft een automaat. Ondanks alle aanmoedigingen en geruststellende woorden van Greys heb ik toch een beetje pijn in mijn buik
ja dat weet ik maar net was het ff iets minder donkerquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Maar het regent al de hele dag, echt urenlang al![]()
Het wordt idd NOG donkerder nu
dat is wel prettig, dat ze aan huis komt en dat ze alle tijd voor je nam, nu maar flink genieten nog van haarquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is ook haast geen doen hoor om alles terug te lezen en bij te houden
Maar op zich ging het aardig. Ze was tevreden, onder de omstandigheden.
Het is zeker kwaadaardig (ik had nog hoop dat het misschien wat cystes zouden zijn) en het gaat niet heel lang meer duren, maar zo lang ze zich nog zo voelt als hoe het nu gaat, kan ze gewoon rond blijven dribbelen. Dus het is een kwestie van afwachten en het zo leuk mogelijk maken.
Wat wel heel fijn was, was dat er niemand achter me in de wachtkamer was, dus dat ik alles rustig kon bespreken en vragenOf zij ook aan huis komen bv als het moment daar is en dat was gelukkig zo.
De D van drive is vooruit geloof ik, en een R van Reverse en een Parkingstand heb je geloof ik he?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net een botsauto, maar dan zonder het botsen
En schoonmama zit er naast, dus die kan zeggen in welke stand je die knuppel in het midden moet zettenEn dan alleen nog maar gasgeven of remmen
Duw je 'koppelingsvoet' onder je stoel, dan kun je je nooit vergissen met pedalen induwen. Die neiging had ik soms (beide pootjes op een pedaal), en dat kan leiden tot gas geven en remmen tegelijk. Niet handig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is net een botsauto, maar dan zonder het botsen
En schoonmama zit er naast, dus die kan zeggen in welke stand je die knuppel in het midden moet zettenEn dan alleen nog maar gasgeven of remmen
Niet!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:09 schreef senesta het volgende:
[..]
De D van drive is vooruit geloof ik, en een R van Reverse en een Parkingstand heb je geloof ik he?
En je voet op de rem houden zei manlief hahaha
Het klaart nu helemaal op aan jouw kant hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dat weet ik maar net was het ff iets minder donker
Die Parking stand heb je dus echt alleen maar nodig als je weer uitstaptquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:09 schreef senesta het volgende:
[..]
De D van drive is vooruit geloof ik, en een R van Reverse en een Parkingstand heb je geloof ik he?
En je voet op de rem houden zei manlief hahaha
ja ik zie t idd weer lichter worden, dus ik schop mezelf nu even naar de jumboquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het klaart nu helemaal op aan jouw kant hoor
Mijn kant op is het nog donker, nog 2 uur en een kwartier op om te klarenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik zie t idd weer lichter worden, dus ik schop mezelf nu even naar de jumbo
Ja zie, ik zag het al helemaal voor me, helemaal met mijn manier van gasgeven (diesel gewend)quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Parking stand heb je dus echt alleen maar nodig als je weer uitstapt
En de D van Drive is ook logisch.
En het is niet zo dat als je je voet van de rem haalt dat hij dan vooruit schiet heel hard hoor.
Maar gewoon ff voet op de rem houden voor een stoplicht idd en als je die er af haalt gaat hij zachtjes rijden en dan geef je gewoon weer gas
Jij komt ook echt overal he.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik zie t idd weer lichter worden, dus ik schop mezelf nu even naar de jumbo
MM kwam hier al waaaaaaaay voor ik jou hier zag hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uh ja, woon niet meer in het zuiden dus dat bedoelde ik niet.
Have fun.
http://www.texel-plaza.nl/nieuws/artikel/045729/2011-06-21/quote:Fietser breekt heup; politie legt bloemen alsnog op graf
Een bejaarde fietser uit Den Helder is maan-
dag rond 13.00 uur gewond geraakt bij een
aanrijding op de Pontweg.
De man was op weg naar de begraafplaats
bij het kerkje van Den Hoorn, waar hij bloe-
men zou leggen op het graf van zijn vrouw.
Bij een fietsersoversteekplaats keek hij niet
goed uit.
Hij werd op lage snelheid aangereden door
een 52-jarige automobiliste uit Den Hoorn.
De man viel om met zijn fiets en heeft bij de
ongelukkige val waarschijnlijk zijn heup ge-
broken.
Politieagenten die ter plaatse kwamen, zijn
naar de begraafplaats gereden en hebben
de bloemen alsnog op het graf gelegd.
Ja d'oh, dat doe je bij een schakelbak toch ook?quote:
Das dat hele leuke kleine cute kerkhofje toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:24 schreef senesta het volgende:
[..]
http://www.texel-plaza.nl/nieuws/artikel/045729/2011-06-21/
Dan heb je teveel gas gegeven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:31 schreef senesta het volgende:
*dramamodus* Nou...ik ga... als ik vanavond om 20:00 nog niet terug ben....*/dramamodus*
Heeft ze wel een compleet gebit?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hoektanden en achterin zijn niet echt schoon nee.
O dat vind ik niet vreemd. Ik kom hier zelden tot nooit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:21 schreef oh-oh het volgende:
MM kwam hier al waaaaaaaay voor ik jou hier zag hoor
Bukken dan maar!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:48 schreef Oognip het volgende:
Oh jee vliegtuig in de problemen bij eindhoven
Waxenquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken mensen die hond honden in de veet zetten ja![]()
Ik zou dat dus nooit doen
Serieus, echt debiel ja!quote:
quichequote:Op woensdag 22 juni 2011 16:28 schreef Oognip het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik ben totaal inspiratieloos
Hoooooooooooo had dat nou gezegd, ik heb echt nog bakkenvol, ik maak wel een vlop voor jequote:Op woensdag 22 juni 2011 17:16 schreef _Multiply86_ het volgende:
Krullie![]()
Ik ga morgen eens kleine stiekjes kopen, krijgt ze staartjes.
Gewoon net als bij een poedel topknots bouwen met allemaal elastiekjes werkt het bestquote:
samen gaan wonen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uh ja, woon niet meer in het zuiden dus dat bedoelde ik niet.
Have fun.
geen regenboog te spotten?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:30 schreef Rewimo het volgende:
Achter ons huis onweert het, voor schijnt de zon
Yep, die was er ookquote:
In natura zekerquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:54 schreef oh-oh het volgende:
Zo thuis, paar drupjes onderweg meer niet, en die kersen zijn lekker![]()
Bijna 5 kilo, ik zal maar een schenking doen aan de Griek
Ja dat is stomquote:
O dat had ik verkeerd begrepen ik dacht dat je de kersen van de Griek had gekregen en daarvoor een schenking terug ging doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Ja gezien ( naja gehoord) en ja in natura in kersen natuurlijk
![]()
Is de miensj nog blij met het speelgoed?
quote:
quote:
Nee de kersen had de buurman vanmorgen aan mn deur gehangenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:55 schreef indaha het volgende:
[..]
O dat had ik verkeerd begrepen ik dacht dat je de kersen van de Griek had gekregen en daarvoor een schenking terug ging doen![]()
En ja miene miensj is nog fijn aan het spelen., en is er heel tevreden mee.
Dadelijk zit je weer op de pot net als met de kruisbessenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee de kersen had de buurman vanmorgen aan mn deur gehangen![]()
Ik ben al misselijk, man man ze zijn lekker
Nou enquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Dadelijk zit je weer op de pot net als met de kruisbessen
Wij hebben sinds vorig jaar ook een automaat omdat mijn man niet meer zoveel kracht in zijn voet heeft en het rijdt heel relaxed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
automaten zijn fijnheb er sinds kort een ik vind het helemaal top. Maar ik zet em echt nooooit in de parkeerstand
Heerlijk hequote:Op woensdag 22 juni 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij hebben sinds vorig jaar ook een automaat omdat mijn man niet meer zoveel kracht in zijn voet heeft en het rijdt heel relaxed.
Als onze automaat niet in de parkeerstand staat krijg ik de sleutel er niet uit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
automaten zijn fijnheb er sinds kort een ik vind het helemaal top. Maar ik zet em echt nooooit in de parkeerstand
Hoezo niet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:25 schreef indaha het volgende:
Ja ik mag niet rijden want ik kan geen bochten maken, daarom ook maar goed dat ik geen rijbewijs heb
Ahh oké nee dan werkt het niet. Hier kan dat prima, maar ik kan m pas starten als ie in neutraal staatquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als onze automaat niet in de parkeerstand staat krijg ik de sleutel er niet uit.
Net gordijnen gekocht voor de kamer van ean
Ach gewoon toen ik nog eens jong en onbezonnen wasquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Hoezo niet?
[..]
Ahh oké nee dan werkt het niet. Hier kan dat prima, maar ik kan m pas starten als ie in neutraal staat
Nee lijkt mij niet stom aangezien er wel meer mensen geinteresseerd zijn in die onderwerpen en wel tips kunnen gebruiken en zoiets is er volgens mij nog nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoi is het stom als ik een speciaal kattentopic open zonder foto's, maar alleen over voeding, verzorging enz? Ik krijg nl met telefoon het kattentopic niet open
Ik denk dat ik in eerste instantie katten wil gaan doen en dan in de toekomst misschien honden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:20 schreef oh-oh het volgende:
Boh lijkt me echt niks aan.
Ik wil alleen poedels trimmen, niet al die vieze dweiltjes en zo![]()
En die vieze plukhonden, blugh, lijkt me echt niks aan om te doen.
Als ik ooit mn showpoedel heb dan ga ik wel gewoon bij een van de trimsters die ik ken masterclassen en dan leer ik daar wel hoe ik die poedel in showtoillet kan krijgen en houden
Ja, ik denk wel dat je een opleiding nodig hebt toch?:oquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Heb je voor katten echt een opleiding nodig dan?
Gewoon vragen of je niet es ergens mee kan draaien om te kijken of het wat is.
Dat lijkt mij ook het grootste probleem, met die van ons zie ik dat niet zo zitten maar dat zijn gelukkig katten die zich zelf goed kunnen onderhouden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Katten zal wel meer gedoe zijn omdat ze zich wat minder makkelijk laten hanteren dan honden, aan de coupe kan het niet liggen toch?
Ja mijn ouders konden ook beter overweg na de scheiding.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Nah, ze doen ook nog wel dingen samen met Thessa hoor, gelukkig, ze gaan leuker met elkaar om nu zelfs
En nog wat moois gemaakt ervanquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:36 schreef Oognip het volgende:
Zo wat ben ik blij dat alle buisjes gevuld zijn
Hoe heette het drankje?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:36 schreef indaha het volgende:
Ik ben aan het zoeken hoelang je nadat je een scan hebt gehad nog diarree hebt van dat drankje dat je van tevoren moet drinken, heeft daar iemand verstand van
Als ik het heb weggebracht, duurt het een week voor de uitslag.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja mijn ouders konden ook beter overweg na de scheiding.![]()
[..]
En nog wat moois gemaakt ervan![]()
Wanneer hoor je daar de uitslag van?
Telebrix gastro, mijn man moet dat donderdag de hele dag en vrijdagmorgen innemen en heeft dan om 11 uur een scan, maar het gaat erom of wij dan vrijdagmiddag ergens naar toe kunnen gaan zonder dat de diarree in zijn broek loopt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe heette het drankje?
[..]
Als ik het heb weggebracht, duurt het een week voor de uitslag.
Wel liefquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ff een bedankkaartje aan het schrijven , ik had gisteren zomaar van iemand van het nakiesforum de single van Purple Rain in de brievenbus.
Ik moest zo lachen![]()
Tuurlijk wel, staat al jaren in de kelder , al dat Prince vinyl, ik heb al 10 jaar geen platenspeler meerquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Wel lief, maar had je die dan nog niet als echte Prince fan.
Ik heb echt geen idee, ik ken dat drankje nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Telebrix gastro, mijn man moet dat donderdag de hele dag en vrijdagmorgen innemen en heeft dan om 11 uur een scan, maar het gaat erom of wij dan vrijdagmiddag ergens naar toe kunnen gaan zonder dat de diarree in zijn broek loopt.
Ik zou denk ik, voor de zekerheid, nergens naar toe gaanquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Telebrix gastro, mijn man moet dat donderdag de hele dag en vrijdagmorgen innemen en heeft dan om 11 uur een scan, maar het gaat erom of wij dan vrijdagmiddag ergens naar toe kunnen gaan zonder dat de diarree in zijn broek loopt.
+1quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zou denk ik, voor de zekerheid, nergens naar toe gaan
Wat liefquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Ja tis lekker opgeklaard vandaag he![]()
Ik kreeg afgelopen zaterdag een Eftelingkoelkastmagneet met de post, van Pisces![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:00 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zou denk ik, voor de zekerheid, nergens naar toe gaan
Ja ik denk ook dat dat het beste is, zeker ook voor Oh-oh want ik had naar Maastricht gewild maar met een man die elke 5 minuten naar de wc moet lijkt me dat niet gezellig.quote:
Oh-oh heeft wel een hele leuke wc hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:05 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Ja ik denk ook dat dat het beste is, zeker ook voor Oh-oh want ik had naar Maastricht gewild maar met een man die elke 5 minuten naar de wc moet lijkt me dat niet gezellig.![]()
Dus dit stellen we dan maar even uit tot later
Ik heb een Apenheulmagneet voor je als je die wil of heb je die al?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Ja tis lekker opgeklaard vandaag he![]()
Ik kreeg afgelopen zaterdag een Eftelingkoelkastmagneet met de post, van Pisces![]()
Nee we zouden elkaar in de stad treffen hoor , ik zou echt niet bij iemand anders de wc willen volspetteren en mijn man ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:06 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh-oh heeft wel een hele leuke wc hoor![]()
+1quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee we zouden elkaar in de stad treffen hoor , ik zou echt niet bij iemand anders de wc willen volspetteren en mijn man ook niet
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee we zouden elkaar in de stad treffen hoor , ik zou echt niet bij iemand anders de wc willen volspetteren en mijn man ook niet
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb een Apenheulmagneet voor je als je die wil of heb je die al?
Ik heb er meerdere dus ik stuur je er wel eenquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik nog niet maar je moet hem lekker zelf houden hoor
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere dus ik stuur je er wel een
Dan woon jij niet hierquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:01 schreef Maes het volgende:
R is naar de Efteling met school. Het weer lijkt mee te werken
NEEquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:44 schreef senesta het volgende:
En hij kan kokenIs het een voetballiefhebber oh-oh eigenlijk?
quote:
Zeurquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik snap nog niet wat die ouders ermee te maken hebben, waarom zou hij daar niet ok mee zijn?
TREK ME TERUG NAAR BINNEN
Wat maakt het uit als ze toch niet luistert?quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:09 schreef Maes het volgende:
Wat verschrikkelijk leuk, Multi!!
Heeft ze al in de gaten dat haar naam gewijzigd is??
Dus nu is alles weer goed?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn moeder belde gisteren. Dus ik dacht he ze heeft eens een keer onthouden dat ik naar het
z-huis moest.
Ze belde over een rekening de ze voor ean en ook voor neefje wilde openen. Ze moest haar bsn nr hebben + onze handtekeningen en kopies van ons paspoort
Dan zal het nog wel een hele tijd duren voor ze het door heeft. Waarom zou je het niet gewoon zeggen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:39 schreef ferrari_rood het volgende:
euh nee maar ze heeft het gewoon niet door.
Ik heb gewoon netjes antwoord gegeven maar meer niet
Ik snap niet zo goed waarom je dan niet gewoon uitlegt wat er aan de hand is?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan krijg ik weer verwijten en daar heb ik geen zin in.
Ze belde net again. Of ik kopietjes gemaakt had dan kwam ze dat vanavond ophalen. En of ik mee naar mijn zus wilde. En ze vroeg of ik een depressie had want ik klonk niet enthousiast
Hier nog éénquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom je dan niet gewoon uitlegt wat er aan de hand is?
Mijn moeder hangt gewoon op als het haar niet bevaltquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg ook altijd gewoon precies wat ik bedoel.
Mijn moeder belt me dan ook echt niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Möchtest du Chico seinem neuen Jacken sehen?quote:
Das darf ich sehr viel jajaquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Möchtest du Chico seinem neuen Jacken sehen?
Geweldig! Ze doen het goed!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Strega check:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja na die regen inene!quote:
Is one size fits allquote:
Oh wat ontzettend gaaf! Die is echt heel erg leukquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is one size fits all![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chico loopt er mee weg () :
[ afbeelding ]
En Billy laat hier even zien dat het jasje vanbinnen gevoerd is met een lekker zacht teddystofje:
[ afbeelding ]
Bloemetjes kun je ook over de sla strooien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja na die regen inene!
Die ene rode bloemdinges is van dat blaadje, die domineert wel zn hele bakkie
Die rode?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Bloemetjes kun je ook over de sla strooien.
Wat een leuke, stoere jassen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is one size fits all![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chico loopt er mee weg () :
[ afbeelding ]
En Billy laat hier even zien dat het jasje vanbinnen gevoerd is met een lekker zacht teddystofje:
[ afbeelding ]
Tis dr nog maar 1, eerst ff kijken of ie iedereen past he. Maar die andere twee krijgen m ook, ik vind hem echt heel stoer jaquote:
Ja dat is ook een opmerking van lik me vestje idd,quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Omdat ik er geen zin in heb dat ze weer gaat huilen en mijn vader dan gaat roepen als haar bloeduitslagen niet goed zijn ligt het aan jou.
Da's echt heel erg evilquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Omdat ik er geen zin in heb dat ze weer gaat huilen en mijn vader dan gaat roepen als haar bloeduitslagen niet goed zijn ligt het aan jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |