Ja daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bedankt voor de kleertjes oh-oh![]()
![]()
Dat oranje jasje
en dat zwarte truitje
![]()
![]()
Zal straks eens kijken of ik er foto's van kan maken..
Dat zwarte shirtje wat zo stinkt wil ik dus wel ooit terug, de rest mag je voor altijd en eeuwig houdenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bedankt voor de kleertjes oh-oh![]()
![]()
Dat oranje jasje
en dat zwarte truitje
![]()
![]()
Zal straks eens kijken of ik er foto's van kan maken..
Ach.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik wil gaan piesen, dan moet ik dus ook aan een van die treurwilgen vragen of ze ff op de telefoon willen letten.
Ik pis nog liever in mn broek![]()
Maar goed, als het goed is gaat er eindelijk een ultimatum gesteld worden aan de firma depressief en ongezellig hiernaast, de andere medewerkers zijn hun nog veel zatter dan ik ze ben
Die hele zwarte toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zwarte shirtje wat zo stinkt wil ik dus wel ooit terug, de rest mag je voor altijd en eeuwig houden
Je moet ergens op plassen als je niet naar 't toilet kanquote:
Serieus, dr is hier 1 baas die die ouwe wijven een hand boven het hoofd houdt, geen idee wie van die dames dr mss goed kan zuigen of zo, niemand snapt dr iets van.quote:
Geen idee, dat lag in de la met dingen die niet meer passen, ik rook het toen ik het in de vlop deed, beetje lijkenlucht leek het welquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die hele zwarte toch?
Die andere zwarte is ook zo leuk, die heb ik ff aangepast, staat goed
Ga je oma's eruit trappen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, dr is hier 1 baas die die ouwe wijven een hand boven het hoofd houdt, geen idee wie van die dames dr mss goed kan zuigen of zo, niemand snapt dr iets van.
Ze doen niks, maken de hele dag door fouten etc etc.
Andere baas heeft daar geen last van want ze doen niks voor hem, ik doe al zijn werk en zijn twee medewerkers. Maar ik geloof dat de bom vanmorgen weer es gebarsten was qua fouten maken / werk verzaken, ze zijn een lijst aan het opstellen
Als ik dat mocht doen was dat allang gebeurdquote:
Mijn baas zou het niet eens goed vinden als ik ging zitten FOK!en tijdens het bellenquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, dr is hier 1 baas die die ouwe wijven een hand boven het hoofd houdt, geen idee wie van die dames dr mss goed kan zuigen of zo, niemand snapt dr iets van.
Ze doen niks, maken de hele dag door fouten etc etc.
Andere baas heeft daar geen last van want ze doen niks voor hem, ik doe al zijn werk en zijn twee medewerkers. Maar ik geloof dat de bom vanmorgen weer es gebarsten was qua fouten maken / werk verzaken, ze zijn een lijst aan het opstellen
Dat ding met die bling? Die heeft mn moeder meegebracht uit Thailand laatst.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Die hele zwarte toch?
Die andere zwarte is ook zo leuk, die heb ik ff aangepast, staat goed
In de Albert Heijn in de weg gaan staan met hun karretjequote:Op woensdag 22 juni 2011 14:05 schreef Harajuku. het volgende:
Wat moeten ze dan doen, bij de geraniums wachten tot Death langskomt? Keizielig.
Dat is ook wel verschrikkelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
In de Albert Heijn in de weg gaan staan met hun karretje![]()
Waar ze dan vervolgens weer over gaat klagen
quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn baas zou het niet eens goed vinden als ik ging zitten FOK!en tijdens het bellen
Dus ik hoop niet dat ie dat ook op de lijst gaat zetten dan voor je.
Maar heb jij er persoonlijk nadeel van? (Serieuze vraag gewoon). Zouden ze anders dingen voor jou moeten doen? Of moet jij nu dingen er bij doen die zij anders zouden moeten doen ofzo? Of erger je je alleen maar aan ze?
Zitten roken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus kunnen ze beter bij oh-oh op kantoor in de keuken blijven staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |